Advertentie | |
|
![]() |
|
dat komt hoogstwaarschijnlijk doordat er te weinig bandbraadte beschikbaar is voor MSN
ik heb bijvoorbeeld modem en als ik én aan t downen ben en een fotopage aan het openen ben, is er te weinig bandbreedte beschikbaar voor MSN en meld zij me af
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Een oplossing hiervoor is er eigenlijk niet. Het probleem ligt nl. bij je internet provider en niet bij jou. Ook het "bandbreedte gebrek" is niet juist. MSN gebruikt maar zo weinig van je bandbreedte (om de twintig seconden een seconde lang 0,5kb/s om te checken of de verbinding nog in orde is) en je bandbreedte word door windows zo verdeeld dat alle internet-behoevende processen hun connectie met de server houden. Wat er gebeurt is dat je internet provider eventjes een dipje heeft in de verbinding, er even "uit ligt" terwijl je toch nog gewoon verbonden bent. Dan probeert MSN te verbinden met de server maar de server reageert niet, denkt MSN, omdat jou 'pakketje' helemaal niet bij de server is aangekomen.
Vaag verhaal...maar waar het op neer komt is dat je internet verbinding klote is.. |
![]() |
|
|