Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2003, 16:07
ssjpan
ssjpan is offline
Ik wordt dus ongeveer elk kwartier automatisch afgemeld bij msn en ik heb geen idee hoe het komt. Soms kan ik daarna meteen weer aanmelden, maar vaak ook niet.
Heb versie 5.0
weet iemand wat ik hier aan kan doen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2003, 16:08
Atje85
Atje85 is offline
Ik ken nog iemand, die had ook al zo een probleempje...geen ideewat je er tegen kunt doen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 17:51
Verwijderd
Ik heb dat probleem ook :/
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 17:59
Lunchbox
Lunchbox is offline
Op welke manier worden jullie afgemeld? Gewoon dat je wel typt, maar dat je daarna ziet dat het berichtje niet aangekomen is?

En hebben jullie toevallig hetzelfde probleem op IRC (ik niet hoor, daar niet van).

Ik heb het ook een tijdje gehad, mijn oplossing:
-Ik ben server met internet
-Geen viruscanner
-Geen firewall

en ik heb nergends meer last van, maar het kan ook ongemerkt door iets anders gefixt.
Oud 09-02-2003, 18:04
Montoya
Montoya is offline
Ik wordt ook al heel de dag van msn afgegooid en dat heeft m'n zusje ook
Oud 09-02-2003, 18:11
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Lunchbox schreef:
Op welke manier worden jullie afgemeld? Gewoon dat je wel typt, maar dat je daarna ziet dat het berichtje niet aangekomen is?

En hebben jullie toevallig hetzelfde probleem op IRC (ik niet hoor, daar niet van).

Ik heb het ook een tijdje gehad, mijn oplossing:
-Ik ben server met internet
-Geen viruscanner
-Geen firewall

en ik heb nergends meer last van, maar het kan ook ongemerkt door iets anders gefixt.
idd, als je geen router hebt en internet eerst bij jou komt en daarna bij andere zou het best daaraan kunnen liggen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 18:26
ssjpan
ssjpan is offline
Als ik typ komt mijn bericht meestal wel aan.

misschien dat het aan m'n firewall ligt, maar ik weet niet hoe die heet en waar die staat en dus niet hoe ik h'm moet verwijderen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 18:30
WolterB
WolterB is offline
dat komt hoogstwaarschijnlijk doordat er te weinig bandbraadte beschikbaar is voor MSN

ik heb bijvoorbeeld modem en als ik én aan t downen ben en een fotopage aan het openen ben, is er te weinig bandbreedte beschikbaar voor MSN en meld zij me af
Oud 09-02-2003, 18:35
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
WolterB schreef:
dat komt hoogstwaarschijnlijk doordat er te weinig bandbraadte beschikbaar is voor MSN

ik heb bijvoorbeeld modem en als ik én aan t downen ben en een fotopage aan het openen ben, is er te weinig bandbreedte beschikbaar voor MSN en meld zij me af
idd, komt op het zelfde neer als wat ik zei, als je niet de eerste comp bent en de andere gebruiker vreet banbreete kan dat voorkomen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 19:04
Lunchbox
Lunchbox is offline
Kan het er ook niet mee te maken hebben, dat de firewall/virusscanner die scannen alle in en uitgaande bestanden (packages) dat die soms een file te lang vasthouden, en dat MSN denkt dat de verbinding lost is?
Oud 09-02-2003, 20:19
Atje85
Atje85 is offline
nee, t komt ook bij mensen voor zonder netwerk en bij mensen die wel een netwerk hebben, maar wel de 1e PC zijn zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 20:41
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Down AntiCrash voor msn

hopelijk werkt het!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 20:42
dystopia
dystopia is offline
Had ik vandaag ook last van rond 5-6 uur.
Oud 09-02-2003, 21:31
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
Lunchbox schreef:
Kan het er ook niet mee te maken hebben, dat de firewall/virusscanner die scannen alle in en uitgaande bestanden (packages) dat die soms een file te lang vasthouden, en dat MSN denkt dat de verbinding lost is?
die time out van msn is zo waanzinnig hoog dat dat echt geen prob is
Oud 10-02-2003, 07:14
Flexx
Flexx is offline
Een oplossing hiervoor is er eigenlijk niet. Het probleem ligt nl. bij je internet provider en niet bij jou. Ook het "bandbreedte gebrek" is niet juist. MSN gebruikt maar zo weinig van je bandbreedte (om de twintig seconden een seconde lang 0,5kb/s om te checken of de verbinding nog in orde is) en je bandbreedte word door windows zo verdeeld dat alle internet-behoevende processen hun connectie met de server houden. Wat er gebeurt is dat je internet provider eventjes een dipje heeft in de verbinding, er even "uit ligt" terwijl je toch nog gewoon verbonden bent. Dan probeert MSN te verbinden met de server maar de server reageert niet, denkt MSN, omdat jou 'pakketje' helemaal niet bij de server is aangekomen.

Vaag verhaal...maar waar het op neer komt is dat je internet verbinding klote is..
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 07:59
aap777
aap777 is offline
Citaat:
ssjpan schreef:
Ik wordt dus ongeveer elk kwartier automatisch afgemeld bij msn en ik heb geen idee hoe het komt. Soms kan ik daarna meteen weer aanmelden, maar vaak ook niet.
Heb versie 5.0
weet iemand wat ik hier aan kan doen??
laat me raden... @home?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 10:39
Atje85
Atje85 is offline
T komt bij @Home, Planet, XS4ALL, Chello en Kabelfoon voor.

En vast nog wel meer, en ze zijn zeker neit allemaal klote.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 12:21
Verwijderd
ok, ben gelukkig niet de enige..:/ Tis geen ramp maar wel ontzettende irritant
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 16:26
@Moon
@Moon is offline
vreemd ik heb er totaal geen last van. Ja een hele tijd geleden eventjes maar toen was er ook echt een storing bij msn. ik heb het trouwens zo ingesteld dat msn altijd automatisch wordt aangemeld als ik online ben....mssn dat er dan wel bandbreedte is voor msn fsowo
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 16:35
Flexx
Flexx is offline
Ik heb Planet Internet ADSL Comfort, nergens last van Bij @home is het een veel voorkomend probleem. Eigenlijk hebben alle kabel providers last van packetloss...kun je niets aan doen helaas.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 19:03
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
webjunk schreef:
laat me raden... @home?
nee wanadoo
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 19:04
Verwijderd
gebruik ICQ
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 19:39
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
McLaren schreef:
gebruik ICQ
Ja doe ik ook! maar er zijn niet zoveel mensen uit m'n msnlijst die dat ook gebruiken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten