Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb altijd the next thins om:
een heel mooi kettinkje met een steentje en soort kraaltjes van mijn vriendje, oorbellen, of met een paar steentje erin of alleen maar steentjes, 2duimringen, 1van pinkpop, en 1 uit turkije, een ring wat ik eens ergens vandaan heb, weet niet, en nog eenr ing met steentjes van mijn schatje, rechterpols paar szilveren armbanden, links een zilveren slavenarmband en nog so spiraalding, beetje wazig, dat was het wel ongeveer ![]() ![]() ![]()
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
|
Leuke accesoires? Mutsjes, van die koele clip-riemen, kralenkettinkjes en -armbandjes, leuke haarbanden, brillen (maar geen zonnebrillen.. ik weet niet.. ik heb een gruwelijke hekel aan zonnebrillen.. ieuw), bloemen in lang haar, piercings, en natuurlijk skateboards
![]()
|
![]() |
|
![]() |
*denk*
ik heb toch wel vaak een hoedje op, als ik geen zin heb om mijn haar te doen ofzo, heb een felgroene van monsters inc. met sulley er op, en een gewone bruine. mijn felgroene ernie-met-eend-muts had ik veel op in de winter, maar is nou veel te warm. armbandjes heb ik eigenlijk altijd wel om, net als kettingen. ketting aan mn broek voor mn portemonnee, is ook wel een accesoire toch? in mijn haar kan eigenlijk niks, is heel erg kort, maar ik ga denk ik zo'n brede band maken (maken?!), waar op de 'oude' lifestyle nog een topic over was. is make-up eigenlijk een accesoire? ------------------ ...amen... [Dit bericht is aangepast door punkyfish (02-04-2002).]
|
![]() |
Ik hou nie zo van sieraden, vind het vaak zoveel gedoe. Ik draag alleen twee ringetjes met een steentje en een met een slang en soms een Symbolsketting om mijn pols en wat zwarte kralenarmbandjes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kzie jou al de slotenmaker staan.. 'meneer, kunt u dit even openbreken?' ![]() tja, wat vind ik leuke accesoires.. kettinkjes, elastiekjes/andere haardingen, armbandjes.. hoedjes en haarbanden inderdaad *zwemt hier in de hoedjes* ![]() ![]() oowja en lenzen niet te vergeten, ik heb een lenzenverslaving.. maar de leuke zijn duur ![]() |
![]() |
|
Ja ik hou van zilveren siereden, niet zo van goud.
Otazu kettingen vond ik vroeger mooi maar die zie je overal en ze zijn echt V&D-achtig nu. H&M accesoires doe ik wel eens , lekker goedkoop en leuk! Zonnebrillen ben ik gék op. Ze hoeven niet duur te zijn, maar liever wel natuurlijk ![]() Petjes a la Pharell ![]() Hoedjes soms, mutsen in de winter, van die leuke Bart's beanies die je gewoon de hele adg op houdt met bijpassende sjaal en handschoentjes soms. Leren handschoentjes vind ik trouwens een must have voor elke vrouw! Het liefst zwart en van Laimböck natuurlijk. ![]() ![]() Rood leer is ook mooi maar geen suede dat wordt lelijk in de regen. Oorbellen vind ik de leukste sierraden en dan het liefst pareltjes of ringen. Niet van die grote dunne ringen, die zijn ordinair. Maar kleinere, dikke oorringen vind ik leuk. Plastic oorbellen zouden verboden moeten worden, echt geen gezicht. Het zelfde geld voor kralen kettingen. Zo markt achtig. Sjaals zijn ook leuk. Geen winter sjaals , maar van die dunne sjaals die je bijvoorbeeld om je nek doet bij een sjiek topje of in je haar bij een grote knot of door je riem lusjes in een broek. Met uitgaan kun je een sjaal als topje knopen en dan een spijkerbroek erbij en dat staat heel exotisch ![]() ![]() Dingetjes in mijn haar, ook leuk (valt ook onder accesoires he?) haarbandjes, speldjes met leuke glim steentjes en dergelijken. ![]() Heel verhaal geworden! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
[correcte spelling] accessoires [/correcte spelling]
||
Citaat: