Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik meen me alleen te herinneren dat de vorige keer dat ik een dergelijke stelling heb geponeerd, er nauwelijks iemand serieus reageerde. Blijkbaar zitten de meeste mensen hier echt alleen maar voor hun zelfbevestiging...(horen ze die niet van hun vriend te krijgen?) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet zo romantisch zeg maar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zie dat de meeste mensen op de dag nauwkeurig weten sinds wanneer ze verkering hebben. Ook merk ik aan reacties op dit forum dat verkering vragen not done is. Wat ik dan wel eens wil weten, hoe bepaal je dan die dag ? En denkt je partner misschien wel aan een andere dag ? Of hebben jullie dat later afgesproken ofzo ?
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je hoogstaand psychologisch/wetenschappelijke ontledingen van liefde wilt hebben dan zit je hier nogal fout denk ik.
||
![]() |
Citaat:
Bij ons was het in ieder geval zo. We kenden elkaar een week en hadden na die week al verkering. Dat was begin november 2002. Dus nu al meer dan drie maanden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen was het de nacht van 24 op 25 februari en is dat nu dus bijna 2 jaar geleden! ![]() En inderdaad, wat weet een mens daar nu meer mee, maar goed.. 't is toch leuk 'te ens gezegd te kunnen hebben. En aan de vrijgezellen zeg ik kop! (en misschien heeft de helft van de vrijgezlelen het wel precies naar zijn zin in z'n eentje!)
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
welke dag? eltorro | 51 | 29-10-2006 03:06 | |
De Kantine |
Op welke dag komt de vuilnisman bij jou langs Bob de Beer | 46 | 27-07-2006 19:06 | |
De Kantine |
Op welke dag zetten jullie de vuilnisbak buiten? Bob de Beer | 2 | 24-07-2006 19:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoeveel eten op een dag is gezond? Verwijderd | 6 | 14-06-2006 14:09 | |
De Kantine |
Vanaf welke dag in de week krijg jij het weekendgevoel? beuk | 43 | 24-04-2002 16:33 | |
Seksualiteit |
Op welke momenten/tijden van de dag denk jij het meest aan seks? ^AmArU^ | 39 | 29-03-2002 14:58 |