Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en mensen worden meestal wel een keer verliefd voor hun 20e |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet het niet. Het bestaat vast wel. Ik heb het gewoon nu leuk met mijn vriend en zolang dat niet weg ik, ben ik dat ook niet. |
![]() |
|||
Citaat:
De kans dat je veel meer kinderen krijgt is gewoon veel groter. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En t verliefd worden is kennelijk wel nodig, anders waren mensen anders ingestelt |
![]() |
|
My point of view:
Verliefdheid bestaat wel, maar liefde,wat is liefde? het wordt voor zoveel dingen gebruikt,en dat maakt het al zon algemeen woord... Is liefde niet gewoon een mooier woord voor (enkel) aantrekkingskracht? Het ligt trouwens in de natuur van de mannen dat ze seks en gevoelens kunnen scheiden, want zij waren vroeger jagers, het maakte niet uit welke vrouw ze gebruikten om hun voort te planten. de vrouw daarintegen moest voor de kinderen zorgen en had dus wel belang bij wie de vader was. (kan zever zijn hoor,heb ik ook maar ergens gelezen ![]() daarom dat meisjes eerder zeggen "geen seks zonder liefde" dan jongens... |
![]() |
|
Ik snap wat je bedoelt maar ik ben het er niet mee eens... Verliefdheid is gewoon het mooiste wat er is en ik vind dat je pas sex met iemand moet hebben als je daar 100% van houdt... Niet voor sex na het huwelijk ofzo maar ik denk dat er verliefdheid voor nodig is.
||
Citaat:
Hoe kan evolutie nou 'weten' hoe groot de woonomgeving is, en er rekening mee houden dat die ooit vol zou kunnen raken..? Daarbij zou het totaal onnuttig zijn aangezien het een onomkeerbaar proces is; de aarde raakt toch wel ooit vol.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Waar geloven jullie in? Sweetsurrender | 52 | 22-03-2005 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Liefde, verliefd zijn en relaties onderhouden met vrienden is nog niet zo makkelijk.. blueeyes_jochie | 16 | 17-01-2004 12:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Meer mensen die het thema voortplanting niet vinden boeien? Rerisen Phoenix | 30 | 16-02-2003 19:08 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: onvoorwaardelijke liefde bestaat niet Verwijderd | 70 | 19-11-2002 20:48 | |
Liefde & Relatie |
mensen onder de 21 weten niet wat liefde is de abt van sion | 132 | 22-06-2002 11:45 | |
Liefde & Relatie |
De ware bestaat niet, omdat... Roos | 19 | 03-06-2002 13:46 |