Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat je voor je zelf al een heel stuk verder bent, nu je er zelf af bent gekomen.
Ik hoop dat je nu alleen iets vindt in je leven waar je voor wilt leven en dat is niet anderen niet willen kwetsen. Al is het muziek, een huisdier of gewoon 1 persoon, het helpt je positief te gaan denken,maar uiteindelijk moet je leven voor jezelf. JE moet uiteindelijk zelf gelukkig worden. Ik hoop dat het je iets verder helpt en heel veel succes en sterkte.
|
![]() |
Heb het ook af en toe, van die 'dwanghandelingen', maar niet in die mate... Weet niet dat je nog dingen kan doen om erover te komen, want het is je al aardig goed gelukt
![]()
|
![]() |
Je mag me altijd mailen, dat weet je. Ik heb je proberen terug te mailen maar het adres dat ik kreeg klopte op de 1 of manier niet. Sorry daarvoor. Ik heb nu ook last van dwanghandelingen al is het niet in zo'n erge mate. Het word al minder maar echt fijn is het niet. Ik moet nu stoppen (ouders). Sorry. Liefs Shania
||||||||
Citaat:
dat kan hier zeker ![]() Citaat:
Opzich herkenbaar. Alleen weet ik niet hoef ik het op de zelfde manier heb. Ik heb niet echt het gevoel dat mijn stemmingen daadwerkelijk wisselen maar dat het een onregelmatige golfbeweging is met behoorlijke dalen en af en toe wat pieken. Ik heb wel vaak combinatie gevoelens. Op dit moment wil ik dan niet dood zijn, maar als het zou gebeuren zit ik daar niet mee. Ik heb niet het idee dat ik hier nou zo gelukkig ben ofzo. Heb jij het idee dat de wisselingen jou eigen zijn of een bepaald ziekte beeld? Citaat:
![]() *knuf* Citaat:
Hmmm, idd een dwangmatige handeling. Doet me denken aan mensen die dat hebben met patronen in stoeptegels. Heb jij van die dwangmatigheid ook last in het dagelijks leven? ben je rusteloos? vaak in paniek? laat je bepaalde dingen wegens de dwangmatigheid? En heb je toevallig ook last van smetvrees oid? Citaat:
hou dat vast ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Wat je er aan kan doen? ik weet het niet. Je kan doorvechten en niet opgeven. Dan heb je van het leven gewonnen ![]()
|
![]() |
ik heb eigenlijk maar een opmerking,
en die is niet lullig bedoeld ofzow, maar geheel gemeend: zoek hulp! ik weet dat het kan helpen (heb het bij mijn vriendin meegemaakt) het is al een goed teken dat je er over praat, maar nu moet je verder gaan. het is moeilijk om dit alleen te doen, iig heel veel succes en sterkte
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Players Miichelleee | 3 | 21-05-2009 18:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
Kiezen tussen twee kwaden. (voel me heen en weer geslingerd en weet het niet meer) Snow White | 25 | 24-06-2002 13:31 |