Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2002, 17:15
klein gek geitje
klein gek geitje is offline
vanacht was ik de hele nacht wakker..
ik heb serieus geen oog dicht gedaan..
om de volgende enorm rare reden...
ik dacht dat ik een crimineel was en dat ik morgen dood zou gaan (electrische stoel)
dus moest ik vanacht nog ff alles doen wat ik in mijn leven wilde doen.
het leek net of ik stond toe te kijken hoe ik zelf gek aan het worden was.
ik probeerde mezelf de hele tijd tegen te houden maar ik ging de hele tijd gewoon dingen doen omdat ik nog maar een nacht te leven had.. complete waanzin.
en nu is mijn hoofd echt een grote chaos en snap ik helemaal niets meer van mezelf.
het lijkt net of ik in een groot gat ben gestort waar ik net weer een beetje uitgeklomen was..
ik voel me gewoon donker en gesloten..
en als anderen me vragen wat me mankeerd kan ik dat niet uitleggen en brabbel ik maar wat..
ik moest ook de hele tijd janken enzo en blearg
naja ok sorry
dit lucht wel een beetje op!

kus
nynke
Oud 08-01-2002, 18:46
Butterfly7
Butterfly7 is offline
Heel veel sterkte meisje...
xxxHeleenxxx
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 18:54
basje!
basje! is offline
beetje vreemd verhaal...ik kan het me niet echt voorstellen.maar ja, inderdaad maar succes dermee
Oud 08-01-2002, 19:20
Shackles
Shackles is offline
Ik heb ook zulke dingen (gehad). Bijvoorbeeld dat ik zelfmoord zou plegen de volgende dag en dat mijn broertje dood zou gaan. En nog veel meer dingen.

Dus.. Als jij gek bent, ben ik het ook.
Oud 08-01-2002, 19:40
Black Reina
Black Reina is offline
ook veel strerkte van mij. probeer een beste vriendin/vriend gewoon te vertellen wat je voelt, ook wat hierboven staat en zchrijf dingen op om het een beetje op een rijtje te zetten of ga wat mediteren
xxxxx
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 10:13
klein gek geitje
ik had vanacht weer precies hetzelfde.
echt raar..
ik ben echt helemaal ingezakt nu..
ik weet niet ik voel me gewoon zooo raar.

het lijkt de laatste tijd wel of het leven uit me gezogen wordt.
ik voel me blij en opgelucht.
maar tegelijk ook verdrietig en beklemd.
ik denk dat ik over rozen loop maar als ik naar beneden kijk zie ik een betonnen kale vloer.
het lijkt of mijn geest oorlog voert met mijn ego.
De daadkracht van mijn geest weegt niet op tegen de leugens en listigheden van mijn ego.
mijn ego is zwart mijn geest is wit.
half............
een halfvol kopje.
en wie wil er nou een halfvol kopje?
met een halfvol kopje kan je de helft van je dorst lessen. dus neem liever een vol kopje daar heb je nog wat aan.

dus neem liever een vol kopje daar heb je nog wat aan.

ik ben echt in de war.....
Oud 09-01-2002, 10:24
klein gek geitje
Citaat:
Shackles schreef:
Ik heb ook zulke dingen (gehad). Bijvoorbeeld dat ik zelfmoord zou plegen de volgende dag en dat mijn broertje dood zou gaan. En nog veel meer dingen.

Dus.. Als jij gek bent, ben ik het ook.

bedankt

Oud 09-01-2002, 10:46
Verwijderd
sterkte!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 12:24
Shackles
Shackles is offline
Citaat:
klein gek geitje schreef:
bedankt
Je komt er wel. Je gebruikt mooie woorden, wat voor mij betekent dat je intelligent bent en schoonheid ziet en schept.

Wat mij momenteel helpt is een boek maken met alles wat me bezighoudt. Met de nadruk op mooie/positieve dingen. Ik heb een blanco boek gekocht en heb daar een foto opgeplakt die heel erg bij mijn positieve kant past. Ik heb er ook een paar foto's ingeplakt en verhalen en gedichten. Ik ga hem ook tussendoor als schoolagenda gebruiken. Maar dat hoeft natuurlijk niet. Het wordt echt heel mooi en speciaal en je hebt iets tastbaars, wat jij echt "bent", wat uit jou voortkomt.

Je ziet jezelf dan ook veranderen en ik denk dat het in jouw geval iets wordt om trots op te zijn.

Alles wat je wil bereiken zit in je, het is alleen de kunst om het te zien. Als je bijvoorbeeld ballerina wil worden, maar je hebt geen aanleg, zal je het nooit worden. Maar er zijn redenen waarom je het wil, bijvoorbeeld emoties uiten en erkenning krijgen. Uitblinken. En al die dingen zijn los ook te verkrijgen. Begrijp je wat ik bedoel? Er zijn zo veel mooie en diepe (ik weet even geen ander woord) dingen op de wereld en die zijn er ook voor jou.

Sofie

Oud 09-01-2002, 15:08
klein gek geitje
Citaat:
Shackles schreef:
Je komt er wel. Je gebruikt mooie woorden, wat voor mij betekent dat je intelligent bent en schoonheid ziet en schept.
ja dat klopt ik hou van alles in het leven van de bomen die ritselen en van de sterren die schijnen. ik heb vertrouwen in mezelf gekregen, en ik hou van de mensen..
Citaat:

Wat mij momenteel helpt is een boek maken met alles wat me bezighoudt. Met de nadruk op mooie/positieve dingen. Ik heb een blanco boek gekocht en heb daar een foto opgeplakt die heel erg bij mijn positieve kant past. Ik heb er ook een paar foto's ingeplakt en verhalen en gedichten. Ik ga hem ook tussendoor als schoolagenda gebruiken. Maar dat hoeft natuurlijk niet. Het wordt echt heel mooi en speciaal en je hebt iets tastbaars, wat jij echt "bent", wat uit jou voortkomt.
ja zoiets ben ik ook van plan.. eigenlijk is mijn schoolagenda al een wandelend boekwerk van mijn gedachten en gevoelens..
Citaat:

Je ziet jezelf dan ook veranderen en ik denk dat het in jouw geval iets wordt om trots op te zijn.

Alles wat je wil bereiken zit in je, het is alleen de kunst om het te zien. Als je bijvoorbeeld ballerina wil worden, maar je hebt geen aanleg, zal je het nooit worden. Maar er zijn redenen waarom je het wil, bijvoorbeeld emoties uiten en erkenning krijgen. Uitblinken. En al die dingen zijn los ook te verkrijgen. Begrijp je wat ik bedoel? Er zijn zo veel mooie en diepe (ik weet even geen ander woord) dingen op de wereld en die zijn er ook voor jou.

Sofie
ja ik weet wat ik wil worden en ik weet dat het me lukt om dat te worden.

ik hou heel erg van het leven maar het zit vol met beproevingen en dat zijn er nu even teveel op een rijtje voor me..
en dan raak ik gewoon in de war..
maar naja het komt wel goed.

heel erg bedankt je helpt me wel
Reageren

Regels voor berichten