Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2002, 15:25
MarilynManson
MarilynManson is offline
ik ben dus een alto of whatever (GOH) en ik zit dus op een school met bijna alleen maar kakkers en 'normale'mensen en als ik op school zit voel ik me net als zon aap in de dierentuin,ik voel me helemaal niet op mn gemak enzow ...dat lijkt op zich niet zo erg maar dat is t voor mij wel want ik zie er echt tegenop om iedere dag naar school te gaan ....
herkent iemand dit ofzoow ???????
Oud 07-01-2002, 16:04
!KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
Citaat:
MarilynManson schreef:
ik ben dus een alto of whatever (GOH) en ik zit dus op een school met bijna alleen maar kakkers en 'normale'mensen en als ik op school zit voel ik me net als zon aap in de dierentuin,ik voel me helemaal niet op mn gemak enzow ...dat lijkt op zich niet zo erg maar dat is t voor mij wel want ik zie er echt tegenop om iedere dag naar school te gaan ....
herkent iemand dit ofzoow ???????
mjoah, beetjuh wel..
op mijn schoowl zijn er wel meer mensjes die mij uitschelden 'vieze kut alto', 'satan satan!!' 'was je je haar niej ossow?'(kheb dreads ) gaan ze dan roepen ensow, bij mij in de klas heb je wel van die kakkermensen ensow, mjah, trek me er niej sowveel van aan, dr sijn mensen uit andere klassen waar ik veel mee omga ensow dusz..
hmmz joah, veel suck 6 ensow,
kuszjuh iris
Oud 07-01-2002, 16:05
nevaeh
nevaeh is offline
Sommige mensen noemen mij goth, maar op onze school zitten heel veel mensen, en lopen er dus ook heel veel verschillende tussen. Ik vind het eerlijk gezegd juist fijn om anders te zijn. Nouja, als je als enigste bent zou het me idd helemaal niet leuk lijken.
Oud 07-01-2002, 16:05
!KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
mjha, soms gaan ze dan denken dat je arrogant bent ossow, as je dr niej op ingaat zeg maar, daar hebbik oowk wel is problemen mee gehad ensow, maar nu hebben ze er geen lol meer van ensow
ik heb men eigen leuke vrienden, en zij hebben hun eigen kakker vrienden
Oud 07-01-2002, 18:01
MarilynManson
MarilynManson is offline
ik vinnet ook ontzettend stom dat als ik bepaalde kleren draag ik helemaal verrot wordt gescholden of uitgekotst whatever terwijl t dan een maand later helemaan IN is en dat ineens iedereen er mee loopt ...
al die wannabe's (want het is tegenwoordig geloof ik helemaal in om alternatief te zijn) krijgen goedkeuring en bij ons is t dan ineens ranzig ...blahh
Oud 07-01-2002, 19:55
lateralis
lateralis is offline
Ik herken het heel erg =)
Ik zat vorig jaar op een andere school, daar werd ik als 'alto' zoals ze dat noemen. terwijl ik er nieteens zo extreem uitzag. aan het eind wou niemand meer met me praten, omdat ik zo'n stinkalto was. ik zei altijd dat het me niet kon schelen maar dat was wel zo. ik werd gewoon genegeerd, niemand praatte meer met me, ik werd ook niet met mn naam meer aan gesproken, maar met 'die' ofzo.
et rare was dat ik niet de engie goth was op school, maarja ik was 13 of 14, en al die anderen waren 17 of 18 enzo. (was alleen atheneum en gymnasium school) maar evengoed bleef ik het slachtoffer.
Ik ben in de zomervakantie verhuist, en ging dus ook naar een andere school, waar bijna helemaal geen gothics waren. maar evengoed werd ik heel snel geaccepteerd. en nogsteeds, ik ken met iedereen omgaan, ook de niet alto's en word gewaardeerd omdat ik lekker mezelf ben. dus zo ken het ook, daar stond ik wel van te kijken. naja tot zover mijn hele verhaal
je ken me er altijd over mailen of icqen ofzo hoor! sterkte ermee
Oud 07-01-2002, 19:59
lithium
lithium is offline
ik ken het ook, veel figuren (uit me klas, van me werk of gewoon op straat) gooien altijd van die rotopmerkingen naar mijn kop, altijd van 'jij altijd maar met je rare kleren' 'waarom naai je al die plaatjes op je tas?' 'ga eens naar de kapper' of als ze helemaal inspiratieloos zijn roepen ze 'ga eens naar de kapper'(ik laat me haar lang groeien).

maar je gaat er langzaam aan wennen, ik weet wel beter. Ik kan er alleen echt niet tegen als ik benadeeld word vanwege mijn uiterlijk.
Ik ben een keer echt heel erg kwaad geworden toen ik een kroeg werd uitgezet door de uitsmijter (hij zei dat ik bijdehand was, maar ik heb geen woord tegen hem gezegd, dus ik weet heus wel waarom hij het doet).

Je kan er verder weinig tegen doen, tis iets waarmee je moet leren leven, maar zolang je altijd vriendelijk en aardig blijft tegen anderen die normaal tegen je doen zullen hun ook een stuk minder lullig doen (meestal).
Oud 09-01-2002, 19:01
basje!
basje! is offline
jaah. nou ja op school valt het wel mee want daar lopen er wel meer mensen vreemd bij maar ik woon in zo'n klein kut-dorp daar hoor ik ook altijd "vuile punker"enz. en mensen die het onwijs grappig vinden om mij te laten struikelen of te meppen onder het motto : moet je maar effe normaal doen...en allemaal van die mensen die mij zo aankijken van wat ben jij voor enge creap of crimineel ofsow. ja het valt wel mee hoor, maar wij hebben zo'n klein dorp (3 mensen en een kerk ofsow) das wel shit ja.
Oud 09-01-2002, 19:03
Witch Lover
Witch Lover is offline
ja dit ken ik (wie niet) maar ik heb gelukkig een heel leuk en gezellig groepje om me heen..dus ik hoef me er nix van aan te trekken..fuck em
Oud 09-01-2002, 19:32
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Citaat:
basje! schreef:
jaah. nou ja op school valt het wel mee want daar lopen er wel meer mensen vreemd bij maar ik woon in zo'n klein kut-dorp daar hoor ik ook altijd "vuile punker"enz. en mensen die het onwijs grappig vinden om mij te laten struikelen of te meppen onder het motto : moet je maar effe normaal doen...en allemaal van die mensen die mij zo aankijken van wat ben jij voor enge creap of crimineel ofsow. ja het valt wel mee hoor, maar wij hebben zo'n klein dorp (3 mensen en een kerk ofsow) das wel shit ja.
UHh ik denk dat ik voor 'jullie' dan wel onder de 'Kakkers' val , maar ik heb toch helemaal totaal geen problemen met mensen die 'anders' genoemt worden , ik vind dat juist wel tof , ik heb ook een meisje in de klas die heel anders is, maar ik zie dat veel mensen haar afkankeren maar kheb er juist wel waardering voor.. alleen soms is ze evrvelend ,maar dat heeft nix met dat te maken..

Ga zo door hoor... gewoon sterk wezen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 09:02
shania
shania is offline
Blijf altijd en hoe dan ook jezelf. Jij zal later weten wat je wil terwijl hun elkaar maar achter nalopen!
Liefs Shania
Reageren

Regels voor berichten