Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Anyway, wat ik bij mezelf merkte, is dat als ik een spel speel, ik voor de overwinning ga (minstens top 100 bij Utopia-like games). Om dat te bereiken zette ik me ook voor de volle 100% in, wat soms ten koste ging van school of nachtrust. Gelukkig ben ik tot de realiteit weergekeerd en heb ik nu door dat school toch belangrijker is dan zo'n stom spel. Ik heb deze neigingen overigens alleen bij online games als Utopia / Dark Valley, andere spellen interesseren me vaak geen ruk en kunnen me niet langer dan 1 of 2 dagen boeien. |
![]() |
|
![]() |
Heb trouwens ook een vriend die op een gegeven moment meer Counter-Strike speelde dan een 'normaal' mens werkt in een week
![]() Het spel had ook wel invloed op hem.. wekte agressie op jegens anderen (cheaters bijv.) en nog wel meer. Volgens mij kunnen computer games een enorme invloed hebben op gedrag. |
![]() |
|
![]() |
Als ik naast al mijn ander PC-gekloot nog spelletjes zou spelen, had ik geen tijd meer over om te slapen
![]() Maar wat jij beschrijft, dat je in de bioscoop nog bezig bent met je spel, dat heb ik erg met mijn andere bezigheden op de computer (vooral programmeren, servers opzetten / beheren en dergelijke)... probeer maar eens tijdens een Taekwondo-sparring aan je FreeBSD server te denken... krijg je gegarandeerd klappen (die je dus niet ziet aankomen ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
De beste online game n?thon | 21 | 08-03-2010 01:14 | |
Games |
Verstoren gratis online games schoolwerk ? koffie | 28 | 10-11-2005 15:32 | |
Software & Hardware |
[Internet] Probleem bij online games Boychatten | 4 | 08-08-2005 18:34 | |
Games |
Games2play : tip voor online games! supergamer | 7 | 29-03-2003 08:43 | |
Games |
Beste Online game ooit? mad operator | 53 | 15-06-2002 11:25 | |
Games |
Beste online game die je kunt DOWNLOADEN!! Scotty 2 Hotty | 14 | 08-03-2002 11:10 |