Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
denk daar maar net zolang over na als je wil, maar die andere oplossing die jij voor ogen hebt lost waarschijnlijk nog minder op.. en als je wil praten kan dat altijd... msn -> zie info
|
![]() |
Ik herken het helemaal. Ik heb ook een goed geheugen, ik herinner me ieder woord van iemand die me ooit verlaten heeft. Ik onthou dingen die belangrijk voor me zijn: gesprekken met mijn psychologe, met mijn beste vriendin, enzovoort. Het kan mij ook echt tot last zijn. Ik merk wel dat mijn vriendin het niet zo goed onthoudt en zich vaak dingen niet herinnerd. Maar met feitenkennis ben ik veel minder goed.
Liefs Shania
|
![]() |
Hoi
Ik weet wat je bedoeld. Het is behoorlijk rottig als je iets meemaakt wat je liever zou vergeten en het blijft maar in je hoofd zitten. Het kan behoorlijk aan je knagen. Maar het is wel zo dat je leert van je ervaringen. Als je eenmaal de ervaring hebt gehad weet je hoe het is en hoe je het beste kunt reageren zodat de pijn draaglijker wordt. Je kunt dus zeker ook profijt halen uit je geheugen. Al doende leert men (oma vertelt) en door jouw nare ervaringen heb jij er weer iets bijgeleerd. En geloof me: pijn slijt, hoe erg die ook is. Je zal je nare ervaringen moeten verwerken, en ik weet zeker dat dat je gaat lukken! Doe jezelf alsjeblieft niks aan, dat is het niet waard, praat met iemand: je beste vriendin, een leraar, whatever, dat lucht vast en zeker op! Heel veel sterkte ermee!
||
![]() |
jaa ik had ook zoiets, net anders. ik heb laatst was ik huiswerk aan het leren ,naast mij stond de tv op een of andere engelse zender en ik probeerde over een vriendin van mij te denken. na een half uur kwam ik erachter dat ik zowel me huiswerk kende, de hele serie had gevolgd en nog een gedachtegang over die vriendin had gehad. lekker handig zou je zegge, maar ik ging zowat flippe, het was best wel heel vreemd. mijn herses zijn een beetje over-actief denk ik.
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe monitor kopen Allochthony | 19 | 07-08-2006 18:52 | |
Games |
The Elder Scrolls 4... Not for Sale | 500 | 30-03-2006 11:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Wereldwijs Vogelvrij | 13 | 18-01-2005 12:03 | |