Ik weet het allemaal niet meer hoor. Het zit namelijk zo......
Mijn vriend heeft hele wisselende buien, hij kan bijv heel vrolijk zijn, maar zodra er een dingetje fout gaat, stort hij in.
In zo`n bui kan nix hem meer schelen. Hij negeert mij ook. Of hij zegt bijv: fuck you! En weg is hij!
Ik probeer hem zoveel mogelijk te helpen, maar ik kan het zelf ook niet altijd aan. Hij doet me echt pijn, in zulke buien. Laatst zei ik na een heel oppep-gesprek (wat helaas niet veel geholpen had) dat ik ontzettend veel van hem hield, no matter what! Toen zei hij: ff alsof mij dat nog wat kan schelen.
Misschien denken jullie nu gelijk...uitmaken.
Maar we hebben nu een jaar, we hebben zoveel met elkaar mee gemaakt, en ik hou ontzettend veel van hem. En hij ook van mij, want als het goed met hem gaat, of als hij gewoon alleen maar een beetje chago is, gaat alles tussen ons perfect, we kunnen samen praten, lachen, huilen enz enz.... Dan zijn we echt een model-stel, zal ik maar zeggen.
Ik weet het nu echt niet meer hoor. Hij doet me pijn in die buien... dan kan niets of niemand hem meer schelen.....
ik steek dan al mijn energie en tijd in hem om hem te helpen en meestal lukt dat dan ook wel, maar ik hou het zo niet vol, ik ga er zelf kapot aan.
Maar ik hou van hem.........wat moet ik doen?
|