Advertentie | |
|
![]() |
|
Je mag aannemen dat iemand die VWO-diploma gaat halen inmiddels wel weet dat je met een VWO-diploma naar een Universiteit kan en met HAVO niet. Maar ik neem aan dat dit over een HBO-loting gaat. Daar tellen de VWO-punten namelijk net zo zwaar als de HAVO punten. Vandaar dat deze persoon waarschijnlijk een HAVO-diploma wil met hogere cijfers zeg maar..
Maar ik hebg een antwoord op je vraag, sorry |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ze heeft d'r vwo-diploma gehaald (of gaat deze halen) en heeft waarschijnlijk gemiddelde cijfers: zessen en zevens ofzo, maar niet uitzonderlijk hoog om niet aan de loting te hoeven meedoen. als ze na d'r vwo een havo diploma gaat halen werkt ze dus eigenlijk onder haar niveau en is er grote kans dat daar achten en negens uitkomen. Als ze dán naar een opleiding met loting wilt gaan komt ze d'r gemakkelijk door, want met gemiddeld een 8 of hoger mag ze sowieso deelnemen aan die opleiding.
||
Citaat:
maarja...ik ga er gewoon voor...mijn vriendje zat vorig jaar ook in die categorie en die is ook gewoon ingeloot! dus er is natuurlijk gewoon nog een redelijke kans....en nou maar HOPEN!!!!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Na havo nog vwo doen? Deox | 7 | 17-12-2013 08:22 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] Transversale golf Peter1989 | 7 | 04-11-2012 13:39 | |
Algemene schoolzaken |
HAVO->tussenjaar->VWO. mariskaaaaa | 9 | 14-11-2011 06:17 | |
Studeren |
Via HBO (propedeuse/normaal) of VWO naar WO? Verwijderd | 18 | 15-10-2011 17:48 | |
Studeren |
Studie/opleidings richting vraag (PDB - MBA - SPD) APRILIA RS | 15 | 19-01-2007 21:45 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Herexamen traingen wisk havo en vwo Joostx | 1 | 01-06-2003 12:47 |