Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2002, 18:48
Verwijderd
hallo,
ik zit met een probleempje.volgend jaar ga ik naar de universiteit en ik wil kiezen tussen psychologie (5 jaar),en assistent in de psychologie.zijn er mensen die dit volgen,en waar?(ik ga in belgie)en of het zwaar is.
reageer asljeblieft
xxxxxxxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2002, 18:50
Verwijderd
echt niemand die me kan helpen?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 19:02
Anne
Anne is offline
Ik wil zelf ook psychologie gaan doen. Ik denk niet dat het te zwaar is, maar zelf hoop ik toch wel dat ik vooral de klinische psychologie aan kan, omdat ik zelf nogal wat problemen heb.
Oud 16-01-2002, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef:
Ik wil zelf ook psychologie gaan doen. Ik denk niet dat het te zwaar is, maar zelf hoop ik toch wel dat ik vooral de klinische psychologie aan kan, omdat ik zelf nogal wat problemen heb.

ja,ik wilde ook klinische gaan doen.dat is 5 jaar he?waar wil jij het gaan doen?daar kan je toch mee in bijvoorbeeld instellingen en gevangenissen....werken he?wat kan je er nog allemaal mee?
weet je ook toevallig wat je moet volgen om straathoekwerkster te worden?of iemand anders?

Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 17:18
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Ik ga misschien voor assistente, unief zie ik niet bepaald zitten Whatever, ik kan je eigenliji niet helpen... Binnekort kunnen we via school met mensen spreken die dat gestudeerd hebbe, of nog studeren. (Ieder kan dus spreken met mensen die hetgene doen wat jij zou willen doen ) Dan kan ik misschien antwoord geven Zijn er specifieke dingen die je zou willen weten? Dan vraag ik het wel ff voor je
Oud 18-01-2002, 18:56
mathfreak
mathfreak is offline
Je zou via Internet een van de psychologiefaculteiten van een van de universiteiten hier in Nederland kunnen benaderen. Mogelijk kunnen zij je de informatie geven die je zoekt.
Ik zag dat je interesse uitgaat naar klinische psychologie. Ik ben zelf ook in dat vakgebied geïnteresseerd, dus als je interesse hebt zouden we hierover via e-mail nader van gedachten kunnen wisselen. Je kunt me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
Oud 19-01-2002, 16:34
jasmijn'84
jasmijn'84 is offline
ik ken iemand die psychologie studeerd. En die vind het heel erg zwaar. Je moet echt goed kunnen leren. En je inleven in wat er allemaal gebeurd. Als je ziekword of er bij een les niet bij bent om wat voor reden dan ook schein je gelijk een hele achterstand te hebben. Ik wil je niet ontmoedigen maar dat is watr ik van haar heb gehoord.

succes met je keuze
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 17:03
Drizzt
Drizzt is offline
Ik studeer Psychologie... waarom zou je assistente willen worden?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Drizzt schreef:
dus jij studeert het?het hoeveelste jaar is dit dat je doet?en is het zwaar?
ik zou heel graag psychologie studeren maar ben bang dat ik het niet aan ga kunnen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 21:14
-Meisje-
-Meisje- is offline
Toevallig! Ik zat hier juist te denken of ik over dit onderwerp een topic zou openen op dit forum
Kwil het ook gaan doen, dermee...
Dus, wie ervaringen hiermee heeft mag me zeker een mailtje ofzo sturen! Dank u!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 10:17
Snufje
Snufje is offline
Ik ben d'r nog niet uit, ik heb meerdere keuzes voor me liggen op het moment... Maar ik zit niet ovr assistent te denken, gewoon de psychologie. Volgens mij heb je daar veel meer aan en kan je d'r veel meer mee.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 14:11
Drizzt
Drizzt is offline
1e jaar. Zwaar? Dacht het niet. Eigenlijk is alles vrij simpel en tentamens zijn makkelijk te halen, mits je alles redelijk bijhoudt of goed op korte termijn kunt leren

Anyway, colleges en practicumgroepen zijn niet echt boeiend, eerder saai. Gelukkig is de inhoud van de stof wel erg interessant. Kan natuurlijk niets over verdere verloop van de studie zeggen, maar ik denk dat het alleen maar leuker wordt.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Drizzt schreef:
1e jaar. Zwaar? Dacht het niet. Eigenlijk is alles vrij simpel en tentamens zijn makkelijk te halen, mits je alles redelijk bijhoudt of goed op korte termijn kunt leren

Anyway, colleges en practicumgroepen zijn niet echt boeiend, eerder saai. Gelukkig is de inhoud van de stof wel erg interessant. Kan natuurlijk niets over verdere verloop van de studie zeggen, maar ik denk dat het alleen maar leuker wordt.
volg jij het dan?psycholgie?je eerste jaar?

Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 19:26
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Citaat:
Drizzt schreef:
Als ik psychologie ga studere is het aan de hogeschool, unief zie ik niet bepaald zitten. En het hoogste wat je kan doen in de hogeschool is toch assistente..? Maar wat houdt dat dan juist in..?

Oud 22-01-2002, 19:24
Verwijderd
weet iemand wat ik moet volgen als ik straathoekwerker wil worden?en kan ik dat ook als ik psychologie volg?
kan me trouwens nog iemand vertellen hoe het is om psychologie te volgen en of het erg zwaar is?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten