Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga misschien voor assistente, unief zie ik niet bepaald zitten
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Je zou via Internet een van de psychologiefaculteiten van een van de universiteiten hier in Nederland kunnen benaderen. Mogelijk kunnen zij je de informatie geven die je zoekt.
Ik zag dat je interesse uitgaat naar klinische psychologie. Ik ben zelf ook in dat vakgebied geïnteresseerd, dus als je interesse hebt zouden we hierover via e-mail nader van gedachten kunnen wisselen. Je kunt me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
|
![]() |
ik ken iemand die psychologie studeerd. En die vind het heel erg zwaar. Je moet echt goed kunnen leren. En je inleven in wat er allemaal gebeurd. Als je ziekword of er bij een les niet bij bent om wat voor reden dan ook schein je gelijk een hele achterstand te hebben. Ik wil je niet ontmoedigen maar dat is watr ik van haar heb gehoord.
succes met je keuze |
![]() |
|
![]() |
1e jaar. Zwaar? Dacht het niet. Eigenlijk is alles vrij simpel en tentamens zijn makkelijk te halen, mits je alles redelijk bijhoudt of goed op korte termijn kunt leren
![]() Anyway, colleges en practicumgroepen zijn niet echt boeiend, eerder saai. Gelukkig is de inhoud van de stof wel erg interessant. Kan natuurlijk niets over verdere verloop van de studie zeggen, maar ik denk dat het alleen maar leuker wordt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|