Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
al is dat natuurlijk ook niet de oplossing, al voel ik mij wel eens geneigd om voor ik iets belangrijks moet zeggen mijzelf even een glas in te schenken... toen ik het laatst met mijn vriendje uit maakte, heb ik ook eerst mijzelf een beetje moed ingedronken, terwijl ik toch voor de volle 100% achter mijn beslissing stond [Dit bericht is aangepast door Mef (27-01-2002).]
|
![]() |
Hee, dit herken ik heeeeel sterk!! Das erg minder ja...
Het enige misschien nuttige dat ik kan zeggen is: probeer je niet al te erg op een gedachte te concentreren, bijv hoe moet ik dat nou tegen m zeggen..., maar denk ook aan andere vragen, zoals misschien wat wil ik hem eigenlijk wel en wat niet zeggen, of kan ik het misschien op een andere manier (niet direct zeggen) ook duidelijk maken... Sterkte iig!
||
Citaat:
ik zie dus het probleem, maar ik heb het lef niet de dingen te veranderen... denk ik
|
![]() |
|
|