Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Niet dat ik daar mee zit ofzo, het zij zo... |
![]() |
|||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Je kunt mensen wel vertrouwen maar nooit voor de volle 100%. Dat wil niet direct zeggen dat je altijd achterdochtig moet zijn...maar je weet: 'if you want to get something done, do it yourself'.
Egoïsme is een vrij natuurlijke neiging...op de keper beschouwd streeft toch iedereen eigenlijk naar zelfbehoud. Je eigen leven komt gewoon op de eerste plaats, dat is heel normaal. Ik beweer niet dat niemand te vertrouwen is, maar je moet nooit blindelings op de goedheid van anderen vertrouwen... |
![]() |
|
![]() |
vertrouwen is maar iets vreemds. vertrouwen bouw je op en soms wordt het beschadigd. en daaruit moet je leren wie je wel en niet kunt vertrouwen en tot welke hoogte. het is een kwestie van fouten maken... en leren van die fouten. ik vertrouw mensen nooit 100%. hoe moet dat ook als je jezelf niet eens 100% kan vertrouwen. maar houd er wel rekening mee:
vertrouwen moet je gewoon winnen... sterkte, darkwingduck
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Voor ongelovige, hoe zit deze wereld in elkaar? Upke | 99 | 30-12-2004 20:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van een verhaal. Vlooienband | 20 | 18-01-2003 03:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn gedichten Missygirly | 4 | 28-10-2001 10:03 |