Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2002, 20:36
jasmijn'84
jasmijn'84 is offline
hoi allemaal

Ik zou graag eens van de mensen hier willen weten hoe een geweldige dag er uit zou zien.
los van of het mogelijk is of niet.
Hoe zou je willen dat het was!!??!!??

Groetjes Jasmijntje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2002, 21:08
Ninnoc
Ninnoc is offline
Dan stond ik op als ik uit mezelf wakker werd, naast een hele mooie (zowel binnen als buitenkant) jongen. In een warm zonnig land, buiten hoor je de zee, lichte wind en vogels, het klinkt zoals mooie warme landen klinken. Ik stap uit mijn bed en loop naar buiten en ga zwemmen. Uit de strandtent verder op komt mooie reggea en een wietlucht. Ik voel een geluksgevoel door me heen gaan.
De rest van de dag breng ik door met echte vrienden die geen woorden nodig hebben. Mooie humorischtische mensen die een leuk leven hebben net als ik. We drinken cockteils en zijn gelukkig. Je kan uren met ze in een kamer zitten zonder 'verplichte' gesprekken te voeren, zonder dingen uit te leggen, zonder je gedrag te veranderen. Je doet alsof je thuis bent en het voelt natuurlijk. Je kan ook uren gewoon tegen iemand aan liggen zonder dat er iets gebeurt of zonder dat er iets gezegd word, zonder verplichting, zonder verwachtingen alleen de ander dicht tegen je aan. Scooters rijden voorbij, van buiten kommen de geuren en geluiden van het dorp (geen toeristen). Binnen staat iemand te koken en staat er mooi skamuziekje op. Dan net op het moment dat mijn gedachten zwarter worden ziet iemand het en onhelst me en geeft me een kus. We gaan eten, heerlijk licht eten en na het eten zwemmen we in een zwarte zee onder de sterren en dansen op het strand. s Nachts val ik intens gelukkig is slaap.

Lekker leven zonder na tedenken, enkel voelen en dan ook alleen maar gelukkig voelen. Geen nieuws, geen amerika, geen handelingsdelen, geen duits, geen examencommisie, geen baas, geen zeikende 'vrienden', geen ruzie, geen grijsheid, geen desinterrese voor mensen, geen sport, geen maxima, geen schoonheidsideaal, geen pauzes waar geen eind aan lijkt te komen, geen 15 km fietsen, geen regen(wel warme regen af en toe), geen politiek, geen eenzaamheid, geen ongelukkigheid, geen irritante moeders met opruimziektes, geen vaders met traumas die te veel drinken, gewoon helemaal geen ouders, geen zusjes in de pubertijd, geen overbodige intelligentie (niet dat ik die heb hoor), geen geldproblemen, geen studiekeuze, geen carrieremensen, geen flats, geen bioindustrie, geen mishandeling, geen armoede, geen vervuiling

enkel gelukkig zijn met de enige zorgen of de golven wel goed zijn om vandaag te surfen
Oud 01-02-2002, 21:10
Ninnoc
Ninnoc is offline
en jij?
Oud 01-02-2002, 21:14
juultje17
juultje17 is offline
ik zou wakker worden in een superleuk huisje in het buitenland, tussen de bergen. Geen stad om me heen, helemaal niets. Alleen bergen, riviertje, zon, bomen enzo.
Ik doe de luiken van de ramen open, en de zon valt op me gezicht. Ik zet koffie, en loop naar buiten waar een grote houten tafel staat. Ik ga lekker zitten met een sterke bak koffie en geniet. Geen problemen, geen verneukte wereld, niets....alleen maar een mooie natuur.
Ik zou de hele dag gaan lopen en zitten wanneer ik wil. En lekker liggen, zwemmen.
Muziek luisteren af en toe. En genieten. Daarna kom ik binnen in me huisje, en ga liggen in bed. Het waait en stomrt en regent buiten superhard, maar ik lig lekker binnen en slaap binnen een uur.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 21:16
juultje17
juultje17 is offline
wat ninnoc zei vond ik trouwens ook een geweldige dag !! behalve dat van: Scooters rijden voorbij...
Dat vind ik dan weer helemaal 100x niets.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 21:26
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
juultje17 schreef:
wat ninnoc zei vond ik trouwens ook een geweldige dag !! behalve dat van: Scooters rijden voorbij...
Dat vind ik dan weer helemaal 100x niets.
ik vind scooters ook helemaal nix maar het is moeilijk te beschrijven hoe een warm land klinkt, de geluiden zijn zo anders. Op vakantie in spanje en op mallorca enzo reden er altijd erg veel scooters, geluid van scooters in combi met geluid van mooi land doen me altijd aan vakantie denken. Van die maffe spanjolen op een uit elkaar vallende scooter met een paardencap op. Ik hou van geluiden van een stad als je s ochtends in je bed ligt en je hoort de boel op gang komen, je hoort het verkeer en je ruzieen de buurvrouw (niet in het nederlands maar in het spaans ofzo natuurlijk) je hoort en ruikt de andere buurman zijn kratten fruit enzo buiten zetten voor zijn winkel en je krijgt er honger van
Oud 01-02-2002, 21:47
brain trash
brain trash is offline
ik zou heelemaal uitgeslapen wakker worden en m'n haar zou niet door de war zijn.
Ik hoor de vogeltjes fluiten en door m'n raam ruik ik de lentegeur en van beneden lekkere warme broodjes uit de oven (ik heb honger), ik ga naar beneden waar een hele goede vriend en vriendin zitten te ontbijten en ik kan zo aanschuiven. we hebben allemaal echte interesse in elkaar en we houden ervan om elkaar alles te vertellen wat er te vertellen valt. ook luisteren we graag naar hoe de levens van de anderen eruit ziet..
daarna zouden we lekker op de fiets terwijl het nog niet te warm is maar al wel zon naar een meertje of de zee gaan. daar aangekomen is het heeel warm en we gaan meteen zwemmen..
aan het eind van de dag kopen we zo'n lekker ijsje met van die roze chocola aan de buitenkant en roomijs aan de binnekant.. hmmmmm.. m'n haar zit nog steeds absoluut niet door de war (nee, ik ben niet kaal, m'n haar is gewoon heeel mooi lang en precies goed gegolfd en er kunnen gewoon geen klitten in komen). we fietsen rustig in de avond weer terug naar huis terwijl het naar pas gemaaid gras ruikt.. weer in m'n stad aangekomen gaan we naar een cafe waar vanavond alleen maar leuke muziek gedraaid word en alleen de coolste mensen zijn die ik ken.. als ik thuiskom ben ik meteen al helemaal klaar om in bed te stappen en val ook meteen weer in slaap......

(zucht... wat zou dit nu heeerlijk zijn)
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 23:11
miep
miep is offline
ik ben gelukkig maar zou graag naast de man van m'n dromen wakker worden.
Oud 02-02-2002, 11:21
punkyfish
punkyfish is offline
de hele dag met mijn vriend naakt in bed liggen praten... geweldig...
Oud 02-02-2002, 13:20
Piccola
Piccola is offline
's Morgens [Najah, eigenlijk 's middags pas!] naast mijn vriend wakker worden! Dan de liefde bedrijven! En vervolgens lekker samen douchen. 's Middags verder nog ff lekker Nintendo-en! [We zijn errug verslaafd!] 's Avonds saampjes uiteten en daarna naar de bioscoop. Als de film is afgelopen nog ff wat drinken in de stad, met vrienden! Dan naar huis en weer in elkaars armen in slaap vallen! *kwijl*
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 00:34
niekske17
niekske17 is offline
smorgens opstaan niet naar school gaan en dan op me witte mooie paard stappen en zo de horizon tegemoet rijden, geen problemen en ook geen zorgen alleen maar mijn losse haren wapperend in de warme wind....... geweldig lijkt mij dat!!! het is niet echt een dag in me leven maar meer een dag uit mijn leven want in de zomer doe ik het vaak maar dan over de heide en niet na de horizon.
Oud 03-02-2002, 13:31
light fighter
light fighter is offline
mijn mooiste dag zo er zo uit zien

wel gewoon naar school 'sochtends. 'smiddags na school tijd een afspraak met mijn counselor en dan te horen krijgen dat dat de laatste keer was. thuis komen en dat er gebak klaar staat omdat mijn vader een grootte order binnen heeft gehaald en dan eind van de middag naar de roei, waar de jongen waar ik verliefd op ben mij verkering vraagt. dat lijkt mij echt ernorm cool als dat op 1 dag zou gebeuren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten