Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik zou heelemaal uitgeslapen wakker worden en m'n haar zou niet door de war zijn.
Ik hoor de vogeltjes fluiten en door m'n raam ruik ik de lentegeur en van beneden lekkere warme broodjes uit de oven (ik heb honger), ik ga naar beneden waar een hele goede vriend en vriendin zitten te ontbijten en ik kan zo aanschuiven. we hebben allemaal echte interesse in elkaar en we houden ervan om elkaar alles te vertellen wat er te vertellen valt. ook luisteren we graag naar hoe de levens van de anderen eruit ziet.. daarna zouden we lekker op de fiets terwijl het nog niet te warm is maar al wel zon naar een meertje of de zee gaan. daar aangekomen is het heeel warm en we gaan meteen zwemmen.. aan het eind van de dag kopen we zo'n lekker ijsje met van die roze chocola aan de buitenkant en roomijs aan de binnekant.. hmmmmm.. m'n haar zit nog steeds absoluut niet door de war (nee, ik ben niet kaal, m'n haar is gewoon heeel mooi lang en precies goed gegolfd en er kunnen gewoon geen klitten in komen). we fietsen rustig in de avond weer terug naar huis terwijl het naar pas gemaaid gras ruikt.. weer in m'n stad aangekomen gaan we naar een cafe waar vanavond alleen maar leuke muziek gedraaid word en alleen de coolste mensen zijn die ik ken.. als ik thuiskom ben ik meteen al helemaal klaar om in bed te stappen en val ook meteen weer in slaap...... (zucht... wat zou dit nu heeerlijk zijn) |
![]() |
|
![]() |
's Morgens [Najah, eigenlijk 's middags pas!] naast mijn vriend wakker worden! Dan de liefde bedrijven!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
smorgens opstaan niet naar school gaan en dan op me witte mooie paard stappen en zo de horizon tegemoet rijden, geen problemen en ook geen zorgen alleen maar mijn losse haren wapperend in de warme wind....... geweldig lijkt mij dat!!! het is niet echt een dag in me leven maar meer een dag uit mijn leven want in de zomer doe ik het vaak maar dan over de heide en niet na de horizon.
|
![]() |
mijn mooiste dag zo er zo uit zien
wel gewoon naar school 'sochtends. 'smiddags na school tijd een afspraak met mijn counselor en dan te horen krijgen dat dat de laatste keer was. thuis komen en dat er gebak klaar staat omdat mijn vader een grootte order binnen heeft gehaald en dan eind van de middag naar de roei, waar de jongen waar ik verliefd op ben mij verkering vraagt. dat lijkt mij echt ernorm cool als dat op 1 dag zou gebeuren |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dag uit het leven van mezelf dark_poetry | 1 | 31-03-2004 17:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[muzikale monoloog] nog een dag.. load_harmony | 1 | 28-07-2003 23:33 | |
Verhalen & Gedichten |
~We zetten een stap in het leven lief kind~ iamre18 | 5 | 15-10-2002 10:08 | |
ARTistiek |
[verhaal] Een dag in het leven van een waterdruppel Stoel | 2 | 03-06-2002 15:13 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |