Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
er is gewoon niks na de dood. maar waarom zou je dood willen ?? ik weet waar je over praat hoor maandag heb ik het ook bijna gedaan het is alleen zonde.. je moet realistisch kijken de wereld is mooi maar wel net zo mooi als jij hem maakt. oftewel kijk om je heen je bent niet alleen. (quote re-play dacht ik) wil je met me praten Edwin@edjuh.nl Groeten Edwin
|
Ik ben evenmin bang voor de dood... ik heb mer anst voor het leven. vooral het verdriet dat het leven me kan brengen. vooral als jij er niet meer zou zijn, ik weet niet of ik dat aan zou kunnen...
don't leave me alone, you are one of the only good persons thats left!
|
![]() |
Momenteel ben ik bang voor de dood omdat ik zie dat ik nog zat leuke dingen te doen heb in mijn leven. Ik zou dus momenteel absoluut niet willen sterven. Later uiteindelijk wel en ik denk dat ik dan, wanneer mijn leven is vervuld, ik niet meer bang ben voor de dood.
Voor mij is het meer een soort 'kijk op het leven' dan een 'angst voor de dood'. Het laatste is namelijk een gevolg van het eerste bij mij. Ach ja, en ik hoop dat die tijd dat het leven is vervuld pas over vele decenia nabij is ![]()
|
I'm not afraid
Put the gun in my hand I'm just afraid it will hurt like (Fear Of Dying - Jack Off Jill) das mijn 'idee' over doodgaan... naja eigenlijk meer over zelfmoord maar zo denk ik ook over doodgaan... ik ben niet bang voor de dood op zich, maar wel bang dat t misschien pijn doet. naja blablabla ofzow...
|
![]() |
Ik ben ook niet bang voor de dood. Omdat ik weet dat ik wat van mijn leven maak. Ik doe de dingen die ik wil, en waar ik achtersta, en geniet ervan.
Jammer zou ik het wel vinden nietemin want er valt nog zoveel leuks, goeds en interessants te beleven in het toch al veels te korte mensen leven. Dus mensen voordat jullie nou eens nagaan denken over serieus doodgaan zie eerst eens dat je erachter komt wat leven nou precies inhoud. En ik weet vanmezelf dat ik daar met mijn 20 jaren nog lang niet achter ben, juist omdat de wereld nog zoveel t ebieden heeft. Wees eerlijk tegen jezelf laat de kopjes niet hangen en leef! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwarte Piet DAH | 417 | 03-08-2016 22:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
Psychologie |
Probeert mijn psychiater mij soms uit de tent te lokken? Droomvlucht | 14 | 05-11-2003 09:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |