Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2002, 03:13
Verwijderd
Ik zie nu de dood als het mooiste wat er is, en kan er niet snel genoeg aan deelnemen...

zal wel niet normaal zijn, maar ik voel me er zo prettig bij. Laat iemand hier eens wat over zeggen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2002, 08:04
BlackMystery
BlackMystery is offline
ik ben ook niet meer bang van de dood
maar dat is gewoon omdat dood niet erger kan zijn dan het leven dat ik nu meemaak
death never comes to soon
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 09:35
timonx
timonx is offline
Ik ben ook niet bang voor de dood. Maar zie dat eens positief in. Als je toch niet bang meer bent voor de dood wat kan je dan nog overkomen? Dat geeft mij juist meer energie om nu terug te vechten ik kan hooguit dood gaan je hebt tenslotte nu niets meer om bang voor te zijn. Daanaast kan de dood inderdaad plezierig zijn zeker als je even geen inhoud meer kan geven aan het leven als je even niets meer ziet zitten maar bedenk wel dat de keuze onomkeerbaar is en dat er nog zoveel is wat je allemaal kan doen.
Oud 03-02-2002, 14:53
Isa
Isa is offline
mensen die beweren dat ze niet bang zijn voor de dood zijn vaak leugenaars.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 17:53
vakje27
vakje27 is offline
De dood is ook een mooi eind, vooral als je je leven zo mooi mogelijk hebt proberen te maken!
En als je je uiterste best hebt gedaan het zo prettig mogelijk te laten verlopen, ondanks onvermijdelijke tegenslagen.

Het leven is het daarentegen ook zeer waard om te leven, en dood ga je vanzelf wel!
Oud 03-02-2002, 22:30
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef:
Ik zie nu de dood als het mooiste wat er is, en kan er niet snel genoeg aan deelnemen...

zal wel niet normaal zijn, maar ik voel me er zo prettig bij. Laat iemand hier eens wat over zeggen?

Nog een beetje van slag af na gisteravond?
Oud 04-02-2002, 01:54
Edwin uit Kaasstad
Edwin uit Kaasstad is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef:

waarvoor zou je dr bang voor zijn ??

er is gewoon niks na de dood.
maar waarom zou je dood willen ??
ik weet waar je over praat hoor maandag heb ik het ook bijna gedaan het is alleen zonde..
je moet realistisch kijken de wereld is mooi maar wel net zo mooi als jij hem maakt.
oftewel kijk om je heen je bent niet alleen.
(quote re-play dacht ik)
wil je met me praten Edwin@edjuh.nl

Groeten

Edwin

Oud 04-02-2002, 11:42
Marcade
Marcade is offline
Ik ben wel bang voor de dood.

Ik weet niet wat het is, ik kan het me niet voorstellen, en net als veel mensen ben ik bang voor de totaal onbekende leegte.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 13:02
Christel
Christel is offline
Ik ben evenmin bang voor de dood... ik heb mer anst voor het leven. vooral het verdriet dat het leven me kan brengen. vooral als jij er niet meer zou zijn, ik weet niet of ik dat aan zou kunnen...
don't leave me alone, you are one of the only good persons thats left!
Oud 04-02-2002, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:
Nog een beetje van slag af na gisteravond?

mischien
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 15:04
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef:
mischien
He Tom, it's nothing personal. Jij bent zelf gewoon een goeie gozer, maar zorg gewoon dat je weet waar je over praat. 't Kan namelijk gevaarlijk wezen om dat niet te weten..

C-Ya
Oud 04-02-2002, 18:01
dystopia
dystopia is offline
Momenteel ben ik bang voor de dood omdat ik zie dat ik nog zat leuke dingen te doen heb in mijn leven. Ik zou dus momenteel absoluut niet willen sterven. Later uiteindelijk wel en ik denk dat ik dan, wanneer mijn leven is vervuld, ik niet meer bang ben voor de dood.

Voor mij is het meer een soort 'kijk op het leven' dan een 'angst voor de dood'. Het laatste is namelijk een gevolg van het eerste bij mij. Ach ja, en ik hoop dat die tijd dat het leven is vervuld pas over vele decenia nabij is
Oud 04-02-2002, 19:49
Candysuck
Candysuck is offline
I'm not afraid
Put the gun in my hand
I'm just afraid it will hurt like
(Fear Of Dying - Jack Off Jill)

das mijn 'idee' over doodgaan... naja eigenlijk meer over zelfmoord maar zo denk ik ook over doodgaan... ik ben niet bang voor de dood op zich, maar wel bang dat t misschien pijn doet.

naja blablabla ofzow...
Oud 05-02-2002, 12:15
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Ik ben ook niet bang voor de dood. Omdat ik weet dat ik wat van mijn leven maak. Ik doe de dingen die ik wil, en waar ik achtersta, en geniet ervan.
Jammer zou ik het wel vinden nietemin want er valt nog zoveel leuks, goeds en interessants te beleven in het toch al veels te korte mensen leven.
Dus mensen voordat jullie nou eens nagaan denken over serieus doodgaan zie eerst eens dat je erachter komt wat leven nou precies inhoud. En ik weet vanmezelf dat ik daar met mijn 20 jaren nog lang niet achter ben, juist omdat de wereld nog zoveel t ebieden heeft.
Wees eerlijk tegen jezelf laat de kopjes niet hangen en leef!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten