![]() |
|
![]() |
Kramp krijg je wanneer je spieren geen energie krijgen en wanneer de energie die er nog is opgebruikt is. Dit kan door te weinig voedsel, wat volgens mij niet van toepassing is hier.
Misschien heb je een verkeerde zwemtechniek, maar toch denk ik dat het dat ook niet is. Je spier krijgt pas energie wanneer deze ontspannen is. Je vertelde dat je vooral kramp krijgt wanneer je snel zwemt. Misschien staat je kuit wel continu gespannen, wat goed mogelijk is en dus geen energie krijgt. Probeer dus wat ontspannender te zwemmen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Ik zal het proberen, dank! |
![]() |
|
IK heb dan juist kramp in mn tenen en ik weet ook nooit goed hoe ik het kan voorkomen. Je moet voorzichtig masseren in de richting van je hart, dan moet het vanzelf overgaan. Misschien moet je proberen om een beetje minder gespannen te flipperen. Is wel moeilijk maar je kan het proberen.
|
![]() |
|
![]() |
ik heb ook heel veel last van mn kuiten. mijn fysio heeft gezegd dat het een combinatie is van eetgewoonten en zuurstofaanvoer in de benen zelf. je kunt het beste geen zuivelproducten bij de maaltijden nemen, maar als tussendoortjes juist wel zuivelproducten nemen. en 3x daags multivitaminen slikken.dat heeft mij wel veel geholpen!
|
![]() |
|
|