Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Nee, geen Illustrator, maar CorelDRAW. Maar 'k zou 't ook in Illustrator kunnen doen, echter vind ik CorelDRAW lekkerder werken ![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 19-02-2003 om 17:40. |
![]() |
||
Citaat:
WWW.SCHOLIEN.COM Thema muurtje of zo. Over die piece, ik vind hem iets te ingewikkeld, plus ik vind computerwerk meestal whack. Maar het gaat erom dat je die letter's in je kop hebt, props daarvoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Enne, thnx ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
hijs vooral mooi door het kleur gebruik....vindt de letters iets minder...houdt zelf meer van wat ingewikkeldere stijl.
Maar vindt pc graff zowieso minder......doe mij maar gewoon een black bookjuh met een paar pantones en ik ben helemaal blij! ![]() ow en als jullie een keer een muurtjuh gaan doen met zn alluh geef dat dan ff aan, gaak oowk wel ff met de bussuh klussuh! ![]()
||
Citaat:
![]() En toch passen ze bijelkaar.. Maar je mag 't vinden natuurlijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
het valt wel op, maar in hoevere... en uh je stijl is nogal hetzelfde... wel mooie dingen, maaruh misschien wel leuk om af te wisselen? |
![]() |
||
Citaat:
Kan zijn dat ik die kleur nog wat moet veranderen.. want 't kan zijn dat 't op andere beeldscheren véél te paars overkomt..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar jah, je stijl staat wel bekend, je mensen herkenen je er aan (tenminste dat las ik) maar hoezo doe je niet verschillende dingen? |
![]() |
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Plus dat ik dit soort digitale pieces gewoon ontzettend dope vind ![]()
|
|