Advertentie | |
|
![]() |
|
ooh als je toch onderweg bent moet je ff naar kreta, in chersonisos zit een discotheek ( ja haha wel meerdere)
ik weet niet zo goed meer hoe ie heet, maar hij was zo vet. hij zit laat maar zeggen aan de hoofdstraat ( niet de boulevard dus) en hij heeft een glazen wand aan de buitenkant.( een sooort halletje waar je doorheen moet en daarna kom je pas in de echte disctheek! hmm mag ik niet met je mee?? klinkt allemaal erg goed wat je gaat doen! veel plezier! x
|
Cocoon @ Ibiza. Wat een heerlijk herinnering. Richie & Sven 8 hrs non-stop
![]() Verder aanraders: * U60311 in Frankfurt (Ger) met oa de "Es Ist Freitagabenddddd"-jes van Mister Liebing & de diverse Cocoon-feestjes ![]() * Fusion in Münster (Ger) - lekkere sfeer, zeer lekker vrouwelijk schoon & lekker Täschno ![]() * Tresor in Berlijn (Ger) - geen verklaring nodig ![]() * Heel Ibiza ![]() * Fuse in Brussel - één keer geweest tijdens een Dave Clarke-avondje en het Brusselse publiek is grappig. Maar de tent en de muziek maakt alles goed ![]() * Café D'Anvers in Anvérs / Antwerp - al een paar keer geweest en de locatie (rosse buurt van Antwerpen) brengt al iets extra's. Leuke mensen en goed geluid. * La Rocca in Lier (B) - de ideale zondagavondtent. Heerlijke funky club en mooie mensen ![]() * Culture Club in Gent (B) met de Body2Body feesten. Electrooo op zijn best. Dr Lektroluv roelssssss ![]()
Laatst gewijzigd op 17-02-2003 om 00:55. |
![]() |
||
Citaat:
Weinig echte uitgaansgelegenheden en ook weinig drank, in tegenstelling tot de Basmati-rijst die je op elke hoek van de straat kon kopen. Liverpool is mij ontzettend goed bevallen! In tegenstelling tot Londen ontzettend goedkoop en een stuk gezelliger dan het arrogante Londen. Als je er toerist bent kan alles…. Zelfs één van de meisjes van Atomic Kitten was destijds nog spontaan, lang geleden…. Howl at the moon is in ieder geval een tent waar je naar toe moet als je in Liverpool bent. Cream en Garlands zijn ook zeker de moeite waard. Londen is op zich ook wel gezellig, maar niet als je in Liverpool bent geweest. Leuke club aldaar was the Empire, maar ontzettend duur. Overigens vallen clubs in vakantieoorden zoals Lloret en Salou naar mijn mening vaak in het niet bij clubs in de echt grote steden. Maar Ibiza ben ik nog nooit geweest, lijkt me erg ‘trendy’ en ‘hip’. Of zit ik er dan naast? Berlijn is inderdaad een geweldige stad, helaas ben ik er nog maar 1 keer heel kort geweest. Gaat binnenkort zeker weten verandering in komen! |
|
|