Ok ik vrees dat het een lang verhaal gaat worden dus mijn oprechte excuses al op voorhand!
2weken geleden heeft de dokter Klierkoorts bij me vastgesteld! Helemaal niet leuk, maar ook niet het einde van de wereld. Een paar weken rusten, en het komt allemaal goed.
Ik was toen 1 maand samen met m'n vriend. Maar gedurende de tijd dat ik ziek thuis was/ben heeft hij 1x gebeld, mss 5 SMS'jes gestuurd en ALS ik eens op MSN kom(vooral dan de laatste week) dan gaat hij vlug 'Offline' of zet zich op 'Afwezig'
Hij is mij nog steed niet komen opzoeken,

daar kan ik langs de ene kant wel inkomen! Naargelang hij van m'n moeder nog niet bij ons binnen mag
normaal gezien , maar ze zou een uitzondering maken omdat ik tenslotte toch ziek ben en niet buiten mag en we elkaar anders niet zien. Maar hij is 'bang' van m'n moeder(denk ik)... Ok, ik kan verstaan dat ze niet de gemakkelijkste is maar ze is nu ook weer helemaal niet VERSCHRIKKELIJK zenne!
Ik zit momenteel gewoon te denken,
....
dat hij helemaal niet meer verliefd op me is en dat hij het wil uitmaken of dat er het vorige weekend 'ietske' gebeurd is... en zich daarom zooo onzeker gedraagt.
Ik versta hem gewoon niet.
Gisteren op Valentijn, waren we 1,5 maand samen! En ik heb een berichtje gekregen met
'Ey, eppie Valentijn!Al wa beter?Kwou dak bij ou kon zijn vandenavond.Zeg edde gij al iets gekocht voor mij?Ik heb nog nietske.. Shame on me! Bye, xxx ' (nie op de rare spelling lette, das nu eenmaal gewoonte van ons)
Op Valentijn kon hij toch op z'n minst afkome hé? Hij MOET geen cadeau meebrengen... dat vraag ik nie, mor kon toch afkome hé?!
En wat een domme vraag, ik zit 2 weken binnen, ik mag nie buiten... HOE KAN IK DAN NE CADEAU HEBBE??????
REACTIES?
Greetz Lieve,xxx