Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2003, 20:42
lieve
lieve is offline
Ok ik vrees dat het een lang verhaal gaat worden dus mijn oprechte excuses al op voorhand!

2weken geleden heeft de dokter Klierkoorts bij me vastgesteld! Helemaal niet leuk, maar ook niet het einde van de wereld. Een paar weken rusten, en het komt allemaal goed.
Ik was toen 1 maand samen met m'n vriend. Maar gedurende de tijd dat ik ziek thuis was/ben heeft hij 1x gebeld, mss 5 SMS'jes gestuurd en ALS ik eens op MSN kom(vooral dan de laatste week) dan gaat hij vlug 'Offline' of zet zich op 'Afwezig'
Hij is mij nog steed niet komen opzoeken, daar kan ik langs de ene kant wel inkomen! Naargelang hij van m'n moeder nog niet bij ons binnen mag normaal gezien , maar ze zou een uitzondering maken omdat ik tenslotte toch ziek ben en niet buiten mag en we elkaar anders niet zien. Maar hij is 'bang' van m'n moeder(denk ik)... Ok, ik kan verstaan dat ze niet de gemakkelijkste is maar ze is nu ook weer helemaal niet VERSCHRIKKELIJK zenne!

Ik zit momenteel gewoon te denken,
....
dat hij helemaal niet meer verliefd op me is en dat hij het wil uitmaken of dat er het vorige weekend 'ietske' gebeurd is... en zich daarom zooo onzeker gedraagt.
Ik versta hem gewoon niet.
Gisteren op Valentijn, waren we 1,5 maand samen! En ik heb een berichtje gekregen met 'Ey, eppie Valentijn!Al wa beter?Kwou dak bij ou kon zijn vandenavond.Zeg edde gij al iets gekocht voor mij?Ik heb nog nietske.. Shame on me! Bye, xxx ' (nie op de rare spelling lette, das nu eenmaal gewoonte van ons)
Op Valentijn kon hij toch op z'n minst afkome hé? Hij MOET geen cadeau meebrengen... dat vraag ik nie, mor kon toch afkome hé?!
En wat een domme vraag, ik zit 2 weken binnen, ik mag nie buiten... HOE KAN IK DAN NE CADEAU HEBBE??????

REACTIES?

Greetz Lieve,xxx
Oud 15-02-2003, 21:41
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Wat is je probleem nu precies?....
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 22:43
lieve
lieve is offline
Zijn gedrag, is dat normaal??
Nu daarjuist kwam ik hem per toeval tegen op een chatbox! Maar op MSN reageerde hij weer nie... nu kon hij niet anders dan tegen me praten!?!?
Tenzij hij met ietske zit natuurlijk, da kan ouk!
Oud 15-02-2003, 22:56
Verwijderd
Sorry, maar ik vind dat hij zich best wel raar gedraagt..Het is niet echt normaal dat hij helemaal niet bij je langskomt en zo weinig van zich laat horen als je ziek bent. Ik weet natuurlijk verder niet hoe jullie relatie is, en zoals je zelf al aangeeft; misschien zit hij met iets, maar ik denk dat je er misschien beter eens met hem over kan praten, over zijn gevoelens etc. Suc6!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 09:03
Jordana
Jordana is offline
Sorry dat ik dit moet zeggen, maar volgens mij bedriegt hij je.Misschien is hij in de tijd ( of ervoor al) dat jij ziek bent verliefd geworden op iemand anders en durft hij je dat gewoon niet te zeggen. Ik denk dat je best eens belt naar hem (dan kan hij je niet ontwijken) en hem rechtuit vraagt waarom hij je ontwijkt.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 09:38
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Vraag es of hij langskomt omdat je met hem wilt praten. Enige manier om er achter te komen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 10:27
Elisaaa
Elisaaa is offline
Hmm.... ik vind het gedrag van je vriendje erg vreemd. Maar wat ik niet helemaal begrijp is waarom je vriendje niet bij jou thuis mag komen. Ik zou me kunnen voorstellen dat ie inderdaad een beetje "bang" is voor je moeder en het idee heeft dat ie niet welkom is. Maar heb je hem wel gevraagd om een keertje langs te komen? Raar dat ie niet wat bezorgder is en wat meer van zich laat horen en al helemaaaal raar dat ie niet met je wil msn-en en chatten. Ik kan me herinneren dat toen ik ziek was, mijn vriend elke dag op de stoep stond met dropjes en fruit en me minstens 10 keer belde hoe het ging.
Het zou me niets verbazen als er iets aan de hand is. Ik denk dat je daar achter moet zien te komen.
In ieder geval veel beterschap en ik hoop dat alles goed komt!
Liefs, Elisa
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:06
Yolcu
Yolcu is offline
Ik vind het gedrag van je vriendje wel een beetje vreemd, maar dat hij een smsje stuurt op valentijnsdag zegt wel iets. En je vertelt dat ie eigenlijk niet bij jou thuis mag komen van je ouders, vandaar dat ie dus niet langs komt. Denk ik.

Is het nou zo vreemd, als ik zeg: bel hem op en vraag of ie langskomt? Leg uit dat ie dat heus wel mag, omdat je nu ziek bent. Ik snap eigenlijk niet waarom je dat niet eerder gedaan hebt. Als ik een vriendje zou hebben en 2 weken lang thuis ziek zou zijn, dan zou ik de tweede of derde dag al bellen voor een gezellig kletsgesprekje..

Misschien denkt hij wel hetzelfde van jou als jij van hem: waarom belt ze niet/smst ze niet?
Oud 16-02-2003, 14:15
Verwijderd
Wa is da Belgs taalske toch charmant è
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:27
Verwijderd
Ik ben Belg en ik heb mn leven lang nog niet zo gepraat
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:32
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
nare man schreef:
Wa is da Belgs taalske toch charmant è
mooie poging,maar beter zou zijn;

wa is da belgisch taalke toch charmant éh

ikke Belg zijn
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:35
Verwijderd
heb jij dan wel ook moeite gedaan om hem te bellen? want je kunt natuurlijk niet van hem verwachten dat hij steeds belt, als jij dat zelf niet doet...

en verder... ik hoop dat hij ook onzeker is, dat hij zich niet aan je wil opdringen en daarom zo weinig belt en sms't, dat hij je misschien wel erg mist en niet goed weet hoe hij daarmee om moet gaan... en dat hij niet langskomt, zal eraan liggen dat hij eigenlijk niet binnen mag komen (waarom mag dat niet?)
maar ja... het kan ook zijn dat hij minder in je geïnteresseerd is dan hij in het begin was...

ik denk niet dat hij, zoals Jordana zei, vreemdgaat. Dan had je daar al wel eerder vreemde dingen van gemerkt.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja, bel hem eens op en vraag op de man af of ie nog wat voor je voelt en waarom ie zo weinig van zich laat horen.
anders kom je echt geen stap verder.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 19:18
lieve
lieve is offline
Ja, vreemdgaan dat vind ik ook ietske te ver gezocht... maarja, het kan natuurlijk allemaal!
Ik denk gewoon dat die met een persoonlijk probleem zit of inderdaad ergens een probleem mee heeft, dat ook met mij te maken heeft! Maar ik ga het er toch eens over hebben!
Hij zit ook bezig ALS we dan eens een gesprek hebben, van 'wanneer moogde buiten dak ou nog ies zien!' Daarom dak da vreemdgaan nie direct als aanvaardbaar neem!En ook, ik zei hem da overlaatst dat hij dus echt wel bij mij thuis binnemag en dan reageerde hij zo van 'da zegde mij nu pas?!?!?' Mor hij is sindsdien nog steeds nie op bezoek geweest!

*En de vraag waarom hij nog nie binnemocht???? Wel da moete ies aan mijn ma vragen! Die vind dat het hier thuis geen duivekot is, en da hier dus ouk nie elke week iemand anders binne moet kome! Terwijl ze goe weet dat dat bij mij nie het geval is mor kom! Kan haar wel verstaan zenne dat ze er een tijd op plakt voor er ne gast binnemag, maar 3 maand vond ik gewoon wa lang! Maar ze is al aant draaie... (nu hope dat het nog de moeite is )

Greetz Lieve,xxx

Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 19:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten