Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Qua uiterlijk: doe 'ns iets geks wat jij leuk vind. Weet je niks, bedenk dan iets. Verander het 'ns. Blijf wel jezelf, doe niet iets dat je niet mooi vind.
Heeft bij mij wel succes ![]() Btw mooi is subjectief, don't forget
|
![]() |
Heeft het iets te maken met je onzekerheid ?
ja alles. Ik bedoel dr zijn gasten die dr tien keer leijker uitzien dan jij en ik (vogelverschrikkers ![]() Maar wel elk weekend bij wijze van een ander meisje hebben.. Die krijgen 600 keer te horen dat ze lelijk zijn maar toch is er steeds weer iemand die blijkbaar iets leuks in die persoon ziet.. Als die persoon gee zelfvertrouwen zal hebben was hij niet zover gekomen.. ik ben hier ook pas "net" achter hoor sinds ik marrokannen sla, wel eens boos worden dat eindelijk laat merken ect.. ik leef jij kan dat ook ![]() Groetjes, Edwin nog een ding heb jij msn ?
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ben alleen met winsock aan het spelen om een paar leuke apps in elkaar te zetten ![]() Zie mijn researchprogramma ![]() Geen kwade bedoelingen hoor! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar echt, neem maar van mij aan, d'r zijn uitzonderingen, die loop je vroeg of laat wel een keer tegen 't lijf.. Zelf chat ik tegenwoordig ook met iemand die oprecht geinteresseerd lijkt te zijn, niet dat ik tegen diegene niet veel achterhoud, en moet natuurlijk wel beide kanten op werken, maar 't gaat ff om 't beeld, wanneer je er niet op rekent en wanhopig naar op zoek bent, komt 't op je pad.. keep the faith ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ik vind het in ieder geval wel interessant dat je in je topic al zelf dingen ontdekt... want onzekerheid straal je op een bepaalde manier wel uit, als je dat bent (dit even in algemene zin) weetje, ik heb er geen oplossing voor, ik kijk vaak zat in de spiegel en dan denk ik: what the fuck is this! mja, je leert ermee leven hè ![]() Citaat:
ik weet het verder ook niet..... hoofd beetje leeg
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
En in realiteit ben ik zo iemand nog nooit tegengekomen, niet van de vrouwelijke soort in ieder geval... Citaat:
![]() ![]() Of hield je daarbij enkel mij op afstand? Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik had mezelf laast eindelijk geaccepteerd, ik wil graag actice worden en uiterlijk is dan wel van belang, maar vorige week fietste ik door de stad en reej dr een groepje jongens langs, kijken achterom en roepen: Gatverdamme, kijk dan hoe lelijk! Kijk die smoel dan net een aapp!! kijken ze allemaal om en doen et zelfde.....
![]() Daar word je ook niet vrolijker van Jongens zien mij nooit staan en zien mij als een raar kind omdat ik niet zo populair ben en niet bij een groep hoor(kakkers, rokers, skaters enz enz) ik wil gewoon mezelf zijn maar dat accepteert men tegenwoordig niet... ![]()
|
je ziet er gewoon vreemd uit, maar zeker niet lelijk. hopelijk vat je dit ook ni op als een belediging (dat arme zelfvertrouwen van je) genoeg meisjes met rare smaak (ik ook volgens vrienden, pff, helemaal ni waar, ik vind gewoon knappe jongens knap, toch
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, laat maar. Ik zie waarschijnlijk echt spoken, zoals een zekere mysterieuze dame mij verteld heeft ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
He Marc,
Goed ik ga ook maar eens reageren ![]() ![]() Het is gewoon belangrijk dat je jezelf accepteerd. En wat andere mensen dan zeggen moet je je niet zo erg aantrekken. Je moet gewoon schijt aan iedereen hebben ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Tja, ik moet durven :/ Toch bedankt voor je reactie ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee maar ik heb je foto gezien,en ik vindt je niet lelijk hoor. Zo dit was ff mijn late reactie,meer heb ik niet toe te voegen aan deze topic ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Het maakt ook niet uit wat ik schrijf of zeg, je gelooft het me niet. Ik zou er bijna een topic over kunnen openen :/ Dit weekend doe ik echt rustig aan, aangezien ik mijn examen moet voorbereiden (ben dit weekend dan ook niet zoveel online), maar ik wil je eens in realiteit zien ![]() Gewoon ff praten, of beter nog: laat me de stad zien! ![]() Ik vind je echt niet lelijk, maar het is niet belangrijk wat ik vind. Het gaat erom dat je dit zelf inziet. Citaat:
![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En mij in de realiteit zijn?*Kuch kuch* lijkt me geen goed idee,want dan kan je me nog meer uitlachen om m'n kop ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Dat zal nooit gebeuren want ik ben het wel ![]() [Dit bericht is aangepast door Celesta (27-02-2002).] [Dit bericht is aangepast door Celesta (27-02-2002).] |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|