Advertentie | |
|
![]() |
|
oei
![]() ![]() Zoek in ieder geval hulp! Zo te horen zit je al bij een psych dus praat erover en probeer er iets aan te doen.... Relativeer je angst en probeer het logisch te bekijken: "Wat kan er gebeuren?"...Ik weet dat je weet dat je angst irrationeel is maar zo'n rationele benadering helpt toch ... Verder raad ik je aan zo min mogelijk proberen te vermijden...vermijden is het slechtste wat je kunt doen..probeer gewoon zoveel mogelijk te doen...zoals je zei, ga de stad in, bezoek vrienden...loop niet het risico dat je je steeds verder terugtrekt.... Hier een aantal tips als je weer door een paniekaanval heen moet: 1 - Probeer niet in paniek te raken om de paniek zelf 2 - Accepteer dat je in paniek bent 3 - Probeer de symptomen niet te onderdrukken/negeren 4 - herhaal een positieve zin zoals "ik kom er wel doorheen" 5 - als het echt erg wordt, ga dan TIJDELIJK van de oorzaak weg 6 - praat met iemand, zoek afleiding 7 - sta op en beweeg een beetje 8 - denk over rustgevende dingen/situaties (bv uit je verleden/toekomst) 9 - accepteer dat je in paniek bent 10 - kijk verder in de tijd, het gaat weer over, vizualizeer dat 11 - accepteer dat de paniek later weer terugkomt Nou..dat zijn zo'n beetje tips die ik kan geven...het helpt ook om ze uit te printen en mee te nemen... (kijk voor info ook eens op www.ipzo.com en www.rebio.nl) Suc6!
|
![]() |
hell, precies daardoor blijf ik dit jaar zitten, school zegt me gewoon nix, het luktme in principe ook niet zo heel goed om daar te zijn en dr nog iets van op te steken ook, stom gedoe allemaal.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar om dit midden in het schooljaar te doen is niet echt zo'n goed id ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dat ken ik ja. Loop er niet voor weg, ga er over praten. Ik kan niet zo snel zeggen wie, maar bijv. op school, thuis, met een vriend, familie, kennis, hier maar iig met iemand want als je ervoor blijft weglopen dan gaat het fout.. in die zin dat je mogelijk iets overkomt als: spijbelen, blijven zitten, verwijderd worden van school, etc.. Been there, dus alsjeblieft, blijf gaan en ga er flink over praten.. (
![]()
|
Mijn school is juist heel bezorgd over mij
![]() Als ik eerlijk ben, hebbik gewoon een harde klap nodig, zodat ik weer over die angst heen kom, maar zelf kan ik mezelf die niet geven. Maar school vind het allemaal o zo erg voor me ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart Topic #139 kroot | 500 | 17-12-2008 19:55 | |
Werk, Geld & Recht |
Op mezelf wonen.. LFisch | 53 | 03-04-2008 12:40 | |
Psychologie |
Psychiatrische instelling. ScheleKameel | 21 | 26-08-2006 10:06 | |
Liefde & Relatie |
vertrouwen schaden of vriendschap naar de knoppen? misterwho | 9 | 25-04-2006 16:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Aan mijn lief Ruby | 12 | 03-03-2006 22:38 |