Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als ik me heel verdrietig voel (en dat is helaas net als jij ook elke dag) dan ga ik lekker zielige muziek luisteren, en heel erg huilen en zielig voelen. Dit lucht soms wel op. Ik wil altijd gaan snoepen, zoals chocola enzo, omdat dat dan ook afleiding geeft. Maarja, daar ben ik een beetje te ver in geraakt, want ik ben enorm aangekomen
![]() |
![]() |
|
![]() |
hoi
Ik moet ook vaak huilen en het is de laatste tijd erger geworden. Maar bij mij komt het ook dat ik heel veel mee heb gemaakt. vervelende dingen, dus. Maar van kleine dingen maak ik ook hele grootte problemen. Bijvoorbeeld: een tijdje terug had ik een feestje van mijn beste vriendin. Zij nodigde nog een beste vriedin van haar uit. We zouden met z'n drieeen gaan een hele dag. Toen hoorde ik op het laatste moment. Dat ik pas laat in de middag mocht komen, want zij zouden eerst met z'n vieren. Zij tweeen en hun vriendjes. Ik was echt heel kwaad geworden want ze had me een hele dag gevraagd. We hadden hele erge ruzie. Onze vriendschap was haast verbroken. Gelukkig is het goed gekomen het was maar om een klein dingetje. Maar ik was heel erg kwaad geworden. Dus je bent niet de enigste die dat heeft!! Veel succes verder!! xxxxxxxxxxxx-jes leintje
|
veel herkenning..
![]() Ik heb het de laatste tijd ook, elke avond moet ik huilen, om kleine dingen of dingen die ik *denk* (misschien gebeurd dit, misschien gebeurt dat..) of omdat ik me gewoon rot voel zonder reden, k zit gewoon niet lekker in mn vel denk ik, maar snap niet waarom.. Als ik met iemand discussier over iets met mn ouders ofzo, dan moet ik ook wel eens huilen omdat ik het dan gewoon niet aan kan ofzo.. Ik ga vaak alles voormezelf op een rijtje zetten, gewoon tegen mezelf vertellen waarom ik huil, wat de oorzaken daar van zijn, of het nodig is om te huilen, en wat ik die dag heb meegemaakt, en hoeik dat kan voorkomen, en blabla.. helpt best goed bij mij.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
iedere dag huilen SFL | 3 | 29-04-2011 21:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Levensjaar is 80.000 euro waard' Love & Peace | 124 | 31-07-2006 13:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Als de dag van gisteren. ro-tje | 53 | 16-07-2004 17:04 | |
Psychologie |
Ingestort? Redhair | 8 | 27-03-2004 18:26 | |
Liefde & Relatie |
Iedere dag wakker worden en aan hem denken Koningin van de Nijl | 22 | 17-03-2002 09:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
ziekte van Pfeiffer sundy | 125 | 24-01-2002 14:38 |