Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2002, 15:18
lake bodom
lake bodom is offline
hm kheb een beetje een probleempje, vink zelf..
ik moet namelijk bijna elke dag huilen, meestal zijn t kleine dingen, waar ik dan een heel groot probleem van maak.. ik denk ook veel te negatief enzo. en soms dan weetik t gewoon niet, maar dan voelk me wel heel erg klote.
ik wou het bijvoorbeeld eerst ook uitmaken met mun vriendje, terwijlk hem heel erg leuk vind, maar omdat er iets heel kleins was weet je wel... echt zoo iriitant..
en kweet gewoon niet wak er tegen moet doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2002, 15:40
grazygirl66
grazygirl66 is offline
hhmm dat ken ik jah, niet dat je daar veel an heb
maar als ik me klote voel ofzow
ga ik vriendinnen bellen, of gewoon van die lekkere jankmuziek opzetten
srry voor mijn vage advies maja
Oud 02-03-2002, 15:51
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
.. ik denk ook veel te negatief enzo. en soms dan weetik t gewoon niet, maar dan voelk me wel heel erg klote.
Waardoor komt het dat je veel te negatief denkt? Wordt dat veroorzaakt door de manier waarop mensen in jouw omgeving op jou reageren of heeft het een andere oorzaak?
Oud 02-03-2002, 17:26
Nena21
Nena21 is offline
*Herkenning*
Nou,niet iedere dag,en laatste tijd valt het wel mee,maar ik heb zo m'n periode's,dan weet ik echt niet wat ik heb,dan loop ik om de kleinste dingen te janken *schaam*
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 18:36
vanilla
vanilla is offline
Als ik me heel verdrietig voel (en dat is helaas net als jij ook elke dag) dan ga ik lekker zielige muziek luisteren, en heel erg huilen en zielig voelen. Dit lucht soms wel op. Ik wil altijd gaan snoepen, zoals chocola enzo, omdat dat dan ook afleiding geeft. Maarja, daar ben ik een beetje te ver in geraakt, want ik ben enorm aangekomen (duhh!) Maargoed, je mag afentoe huilen en verdrietig voelen, dus doe dat dan ook. Het kan ook helpen om er met iemand over te praten, met leeftijdgenoten, of zoals hier op het forum, we ervaren (of hebben ervaard) allemaal het zelfde, en als je dan weet dat je dus echt niet de enige bent, kan dat ook helpen. Het aan een volwassene vertellen kan ook helpen, ze geven je advies vanaf een ander perspectief, wat ook goed is.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 22:35
*leintje*
*leintje* is offline
hoi

Ik moet ook vaak huilen en het is de laatste tijd erger geworden. Maar bij mij komt het ook dat ik heel veel mee heb gemaakt. vervelende dingen, dus. Maar van kleine dingen maak ik ook hele grootte problemen.
Bijvoorbeeld: een tijdje terug had ik een feestje van mijn beste vriendin. Zij nodigde nog een beste vriedin van haar uit. We zouden met z'n drieeen gaan een hele dag. Toen hoorde ik op het laatste moment. Dat ik pas laat in de middag mocht komen, want zij zouden eerst met z'n vieren. Zij tweeen en hun vriendjes. Ik was echt heel kwaad geworden want ze had me een hele dag gevraagd. We hadden hele erge ruzie. Onze vriendschap was haast verbroken. Gelukkig is het goed gekomen het was maar om een klein dingetje. Maar ik was heel erg kwaad geworden.
Dus je bent niet de enigste die dat heeft!!
Veel succes verder!!

xxxxxxxxxxxx-jes leintje
Oud 03-03-2002, 17:05
Roosa
Roosa is offline
veel herkenning..

Ik heb het de laatste tijd ook, elke avond moet ik huilen, om kleine dingen of dingen die ik *denk* (misschien gebeurd dit, misschien gebeurt dat..) of omdat ik me gewoon rot voel zonder reden, k zit gewoon niet lekker in mn vel denk ik, maar snap niet waarom..
Als ik met iemand discussier over iets met mn ouders ofzo, dan moet ik ook wel eens huilen omdat ik het dan gewoon niet aan kan ofzo..

Ik ga vaak alles voormezelf op een rijtje zetten, gewoon tegen mezelf vertellen waarom ik huil, wat de oorzaken daar van zijn, of het nodig is om te huilen, en wat ik die dag heb meegemaakt, en hoeik dat kan voorkomen, en blabla.. helpt best goed bij mij..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten