Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hey iedereen,
jullie kennen mij allemaal niet maar ik wil hier toch even reageren. Ik heb ook zoiets. Heb geen problemen thuis, niet met school alles gaat goed, al half jaar een vriend en alles gaat helemaal toppie. Wel na een enorme klote tijd dat het heel slecht ging maar dat is nu voorbij. Maar toch, die onzekerheid, die ineens kan komen bij mij. Dan ga ik denken dat ineens niemand me meer aardig vind, dat ze me allemaal irritant vinden. Vooral als mijn vriend er niet is, hij is ouder en gaat dus vaker uit enzo en dat vind ik niet erg, maar sinds we iets hebben ziet hij zijn vrienden minder enzo en dan wil ik niet. Ik heb echt zoiets van, ok, nu ga ik emigreren naar afrika of de maan, ze zullen me toch niet missen. Heel vreemd. En vervelend, als ik dat tegen iemand zeg heb ik ook meteen zo'n gevoel dat ik zo'n verwend kreng ben.. Ingewikkeld, irritant. Ik denk dat ik er maar mee moet leren leven. Anyway, ik weet neit of je er iets aan hebt maar ik dacht van he, dit herken ik dus ik schrijf maar even wat.. Tsja, succes ermee. Groetjes Rosie
|
Heej...
Ik heb een mandje gemaakt... met allemaal lieve briefjes van vriendinnen en vrienden... lieve mensen... mijn ouders... enz... Als ik me echt heel erg kut voel (maar echt alleen als het heel erg is)... pak ik het mandje... en ga de dingetjes lezen die erin zetten... Meestal wordt ik wel eerst verdrietig... maar als ik het mandje weer helemaal doorgelezen heb... houd ik er altijd zoooon goed gevoel aan over... Misschien een tip voor je... alleen ja... eerst lieve briefjes verzamelen... Je kan al beginnen met de berichtjes van je mede-forummers hierboven uitprinten... dat zegt al heel veel denk ik... Liefs Noa
|
Hey knapste vent van Nederland
![]() Ik weet hoe vreselijk onzeker je bent. Wist ik maar wat je er aan kon doen, dan zou ik het meteen op mezelf toepassen. Zelf ben ik vreselijk onzeker en ik heb er ook erg veel last van. Over echt alles gewoon he... Baal er goed van maar wat kan je er aan doen? Ik denk dat je gewoon happy moet zijn met de dingen die je hebt. je lieve meisje, wie wil er niet zo'n lieve schat als vriendin? Probeer het een beetje van je af te zetten en denk aan de leuke dingen. Aan wat je hebt en wat er allemaal nog voor moois komen gaat! Nuf nuf, Michie
|
![]() |
Ik was vroeger ook erg verlegen, maar nu gaat het al stukken beter. Voor mij hielp het dat ik zonder mijn beste vriendin in de klas zat, mar volgens mij ben jij al veel te oud voor naar school gaan. Een goede tip is misschien om buiten je werk om op een sport te gaan waar je zelfvertrouwen van krijgt. Ga bijvoorbeeld op fitness, ook al denk je dat het niet bij je past. Je kunt altijd een aantal proeflessen nemen. -x- Verie! En succes, hè?
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onzeker, in de knoop met mezelf, enzovoort... Diaantjeh | 4 | 05-06-2008 08:46 | |
Psychologie |
Vaak onzeker Paulusma P | 4 | 16-02-2006 23:31 | |
Psychologie |
Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen? Alistar | 4 | 03-08-2005 11:29 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #4! Quiana | 500 | 10-03-2004 13:32 | |
Liefde & Relatie |
Waarom zo onzeker als ik een relatie heb..? Kleintjeyakult | 10 | 07-05-2003 22:17 | |
Psychologie |
Ik voel me zo onzeker... Winney | 43 | 03-07-2002 12:04 |