![]() |
|
Het komt er op neer dat de ziel niet bestaat en dat God en Allah en Jehova allemaal buitenaardse wezens zijn, wij zijn geschapen in een laboratorium. Al onze acties worden bijgehouden door een gigantische computer en die beslist of we mogen doorleven op de planeet van de elohim, de naam van de aliens en ook de naam van God in de hebreeuwse bijbel.
zie deze link: http://raelian.com/en/message.html Gevaarlijke Gekken? Of denk je dat het gewoon een religie is net zoals islam enzo, maar dan met minder aanhangers? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het persoonlijk een beetje doorgeschoten om dit te denken. Het doet me overigens wel denken aan de film The Matrix. Er zit wel wat in. Hoe weet je dat dit de echte werkelijkheid is? Hoe weet je of wij niet in een laboratorium gemaakt worden? Het is filosofisch gezien een interessant vraagstuk...
|||
![]() |
Citaat:
Neuh. Zolang ze dit gewoon geloven, zonder acties te ondernemen ofzo, zal dat wel meevallen. Citaat:
|
Haha ik vind het wel lol , maar om het nou serieus te nemen ..
Dan zou ik ook in LOTR moeten geloven , die details zijn namelijk ook perfect aansluitend in een subwerkelijkheid. Greets , Rachel Sheldon.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik zag afgelopen weekend 3 van die lui in de stad staan dacht ik. Ze hadden allemaal foldertjes en ze hadden van die borden op hun rug& buik. Ik zag *Realians* erop staan dacht ik. Gelukkig had ik eerst dit topic al gelezen, zodat ik wist dat ik gelijk moest doorlopen!
![]() ![]() |
![]() |
|
|