Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wanneer alle betrokken partijen er gelukkig bij zijn, waarom niet? Maar dan spreek je van een vrije relatie. Vreemdgaan kan alleen binnen een relatie waarin is afgesproken dat de liefde exclusief voor elkaar is. Dan zal het ook niet prettig uitpakken voor alle partijen, wanneer iemand vreemdgaat.
Ik vraag me ook af of je op je dertiende al ervaring genoeg hebt om te weten dat je mening ook in de praktijk prettig blijkt uit te pakken. |
![]() |
|
![]() |
ik denk dat je nog wel terug komt op je visie. Hoe zou je het nou vinden als je de jongen waar je stapelgek op bent en een relatie mee hebt, op een dag betrapt met een ander meisje.
Kan me niet voorstellen dat dat je dan koud zou laten. Maar goed, je bent pas 13... you still have a long way to go |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2) Je hoeft je liefde ook niet persé voor 1 persoon te houden. Je 'mag' van meerdere mensen houden. Alleen je hoeft daarbij niet met iedereen naar bed te gaan die je aardig vind. ![]() 3) Denken ja, maar bedoel je het dan ook wel zo? 4) Ik geloof niet dat je op iemand 'evenveel' verliefd kan zijn. Ieder persoon is weer anders, dus de gevoelens die je koesterd voor hem of haar zijn ook weer anders. Alhoewel het bij jou misschien alleen om de sex gaat, en 'k denk dat je sex niet als een 'múst' moet zien in een serieuze relatie.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Als jullie dat allebei willen dan hoef je dat togh niet hierop te zetten... Maar volgensmijn kiest iedereen dat voor zich.. Ik zou togh niet graag hebben dat iedereen aan mijn vriendje zitten want ik heb hem liever voor mezelf alleen.... Maar ja, dat moet togh iedereen zelf weten hoe hij/zij dat wil en als je het daar dan met z'n tweeen over eens bent dan zie ik het probleem niet..
Dikke kuzzzz Marjolein
||
![]() |
Citaat:
![]() Maareuh... jij gaat dus van te voren tegen je vriendje zeggen dat ie wat jou betreft met andere meisjes naar bed mag gaan, mits ie dat wel van te voren aan je doorgeeft. (en de derde betrokken persoon daarvan op de hoogte stelt) En je denkt dat die vriend van jou dat kan waarderen? Ik ben benieuwd... We zullen het er maar op houden dat je pas 13 bent, en je er vast over een tijdje anders over denkt. (althans dat hoop ik toch wel een beetje voor je) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt iemand niet kwalijk nemen dat hij of zij op een ander verliefd wordt, maar wel dat die persoon zich onbeschoft gedraagt en het niet eerst even uitmaakt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ze is 13 ze is waarschijnlijk alleen nog verliefd geweest op haar barbies.
Ik weet het niet maar volgens mij als je verliefd ben dat je echt om die gene geeft en hem dus niet leent aan een ander ...om het zo maar even te zeggen Maar ja dat denk ik dan ben Namelijk nog nooit verliefd geweest ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Precies! ![]() Een man of vrouw delen is vast geen pretje..en als ie het lef heeft he! ![]() |
![]() |
|
Dat heet een VRIJE RELATIE.
Dat kan zeker werken, mar dat alleen als ALLEBEI de partners het nie erg vinden. 'k heb het gehad (wel vaker), en de ene keer ging het heel goed, en de andere keer niet .......
|
![]() |
Ik ben absoluut tegen vreemdgaan. Als mijn vriend achter mijn rug om met een ander zou rotzooien, zou me dat heel veel pijn doen. Wel heb ik tegen hem gezegd dat, mocht hij ooit een meisje tegenkomen met wie hij per se vreemd zou willen gaan, hij me dat moet vertellen en dan kunnen we wel wat regelen.
|
![]() |
|
Ik begrijp het wel eigenlijk, ik bedoel als je je leven lang aan één persoon gebonden zou zijn dan kwamen er toch maar allerlei spanningen van di weer leiden tot ruzies.
Af en toe met een ander kan dat voorkomen, hoewel ik sex te ver vind gaan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou zo jaloers? DaStar | 131 | 20-07-2008 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #87 x-spekkie-x | 492 | 01-07-2008 09:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat voor bewijs heb jij dat God bestaat (welke God dan ook)? Cherry Springs | 441 | 27-01-2006 13:32 | |
Psychologie |
ziekelijk jaloers ~ice~ | 14 | 03-10-2002 09:00 | |
Seksualiteit |
Wat is uw seksuele IQ? slisje | 46 | 22-06-2002 02:15 |