Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik was gelukkig toen ik hoorde dat ik op mijn dansschool mocht blijven (aangezien meer als de helft van mijn klas mocht oprotten), ik was gelukkig toen ik mijn laatste vriend kreeg, ik was gelukkig toen ik hoorde dat mijn neef toch niet dood ging, en ga zo maar door...
buiten dit om ben ik misschien wel vaker ongelukkig, of niet, ik weet het niet... |
![]() |
|
![]() |
dat dacht ik ook heel vaak.. nu ook nog wel..
maar nu hebk mezelf aangeleerd, om niet zo negatief over alles te denken.. als je de positieve kant van alles inziet, of aan leuke dingen denkt, word je gelukkiger (iig ik wel).. bij vrienden zijn, of je vriend(in) is ook heel leuk, maakt me vaak ook gelukkig.. uitgaan en drinken (kijk je minder naar je zorgen) en blij zijn.. dat maakt me meestal ook wel gelukkig.. denk ik op dat moment.. maarja als je jezelf gelukkig voelt aan leuke dingen denkt ist wel goed.. iedereen voelt zich weles ongelukkig, hoort erbij |
![]() |
|
![]() |
Toen ik met een jongen bij bevrijdingspop stond te luisteren naar muziek, in 't gras tussen allemaal mensen, zwoele avond, armen om me heen.
Toen ik achterop een jongen's fiets zat, en we met z'n 10en naar een cafe fietsten in een 1 of ander vaag dorp. We reden over een lange weg. En 3 jongens zongen een meerstemmig liedje en 't klonk onwijs mooi, wind langs mn gezicht. Toen ik voor 't stoplicht stond te wachten op een druk kruispunt ik was de enige fietser, aan 4 kanten stonden rijen auto's te wachten, en het werd groen, ik was de enige die reed, al de auto's wachtten voor mij. Toen ik op een mooie lentedag in t zonnetje zat op de stoep voor mn school. Geluk is voor mij het gevoel dat je vol zit, in je buik tintelt het, je ademt diep en je loopt gewoon met een ontzettende big smile de hele tijd.
|
![]() |
Gelukkig zijn?
Als ik geen problemen meer heb, dan ben ik gelukkig. Als ik een vette joint rook ben ik gelukkig Als ik ooit een meizie zover kan krijgen, ben ik gelukkig. Als ik portishead of nirvana ofzo luister, ben ik gelukkig. Er zijn zoveel kleine dingen waarvan je best gelukkig kan worden. Als ik bij goede vrienden ben, ben ik ook gelukkig. Je hoeft je niet altijd klote te voelen ook al doe ik dat wel. Als je kijkt naar mensen die niet willen nadenken over problemen, dan zie je dat ze gelukkig zijn. (meestal)...
||
![]() |
Citaat:
|
je kan van hele kleine dingen gelukkig worden
maar geluk is voor iedereen anders denk ik geluk is bestwel raar als je het zow bekijkt.. ik ben gelukkig als ik bij vrienden ben en het is gezellig, ik ben gelukkig als de zon schijnt, ik ben gelukkig als iemand zegt dattie van me houd en ut echt meent, ik ben gelukkig als ik men vrienden en vriendinnen ECHT gelukkig ze zijn, ik ben gelukkig als ik kan doen en laten wat ik zelf wil, vrij kan zijn, ik ben gelukkig als ik positief over mezelf denk (komt niet zow vaak voor majah ![]() ik ben gelukkig als ik even alles kan vergeten en onbezorgt gelukkig kan zijn noujaah da wassut wel weer geloof ik al die dingen komen niej sow heewl vaak voor gloovvik.. ![]() [Dit bericht is aangepast door PiNoW (14-03-2002).]
|
![]() |
Het toppunt van geluk voor mij =
In de zomer lekker in de tuin naar muziek luisteren (volume op max.) en lekker boekie en dan bruinen. Geen zorgen, nix alleen jij, het zonnetje en je boekkie! hmpf... how i wish it was summer!!!! kuz
|
Geluk zie je pas wanneer het over is.
Maar er zijn zoveel momenten van geluk. Wanneer een vriend me stevig vastpakt dan voel ik me zweven. Wanneer ik rondwandel als de zon op me schijnt en er mooie jongens om me heen lopen. Maar ons hele leven is een kwestie van geluk. Gewoon al weten dat je een dak hebt om onder te schuilen maakt me blij.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat is er nodig om gelukkig zijn? Volk | 14 | 17-03-2010 14:13 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Geluk zottemarmot | 9 | 29-01-2005 23:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Gelukkig zijn... Saartje* | 30 | 30-01-2003 12:04 | |
Psychologie |
Wat versta je onder geluk? Quiana | 47 | 11-11-2002 18:25 | |
Psychologie |
voor mensen die zich klote voelen, en voor mensen die gelukkig zijn...lees dit allen! sase | 15 | 14-06-2002 09:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Nationale Geluk Test BNN eyeworks | 1 | 15-05-2002 13:55 |