![]() |
|
Hoi Iedereen,
Ik speel in een bandje en zou het leuk vinden als jullie naar onze site komen kijken. De naam van de site is: www.vision-undercover.tk Veel plezier en reacties hoor ik graag terug. -xxx-jes
|
![]() |
|
weten jullie zeker dat Merel niet perongeluk Shakira heet??[IMG][/IMG] http://www.vision-undercover.web1000...20101102/2.jpg[/IMG]
|
Wij gaan met ons bandje mee doen met de auditie voor het Haarlems Houtfestival. We moeten nog 1 liedje afmaken en dan gaan we een demo opnemen. En nee, Merel is niet Shakira. Ze is veel gezelliger en niet zo arrogant
![]() Het lijkt me leuk om iets van meer bandjes te horen. Wat ze doen en hoe het gaat. Groetjes!!! PS. op de eerste pagina van de site (www. vision-undercover.tk) zit ik helemaal rechts. Ik en de andere donkere zijn zusjes en de 2 blonden zijn zusjes. Samen zijn we weer nichtjes en we wonen naast elkaar in de straat.
|
mijn oude band (border-line) is er net mee gestopt..
nieuwe band heet turbid view..bestaat uit allemaal leden van border-line -1 gitarist. muziek is ook iets aangepast binnenkort www.turbid-view.com
||
Citaat:
ik heb er vet zin in... maar ze zijn net zo easy als verwacht!!!
|
![]() |
|
![]() |
TEN EERSTE: SHAKIRA IS NIET ARROGANT EN MAAKT TENMINSTE ZELF R MUZIEK. JULLIE KENNEN R ALLEEN VAN DIE LAATSTE 3 LIEDJES
TEN TWEEDE: WAAROM GA JE JE SITE ONLINE GOOIEN EN VRAGEN WAT IEDEREEN ER VAN VIND ALS JE NIET EENS MP3'S EROP HEBT STAAN. T GAAT TOCH OM DE MUZIEK? VOLGENS MIJ MAAK JE EERST MUZIEK EN DAN PAS N SITE. WAT WIL JE NOU DAT MENSEN ZEGGEN, HEY, GARE SITE MAAR JULLIE ZIEN ER WEL GEIL UIT (LOL) het is maar n idee. en ik zag niet dat t capslock was en heb geen zin om het over te typen. dus
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
erg goed!
|
Verwijderd
|
hoihoi:
http://www.simontheghost.cjb.net Opbouwende kritiek over de 4(!) mp3's s'il vous plaît! Krummeltje |
![]() |
|
![]() |
Ik zit ook in een band en we spelen melodieuze thrash metalcore met akoustiche stukken enzo. Is wel vet opzich, alleen we zoeken nog zanger iemand die zich tot dit bericht voelt aangetrokken en in de omgeving van deventer woont??? laat het weten
Perfection in Pain
|
![]() |
Kzit zelf ook in 'n band, ik speel gitaar. We maken euhm.. punkrock..
http://www.the-excessum.cjb.net binnenkort www.excessum.nl |
![]() |
||
Citaat:
|
mothek
http://www2.hku.nl/~lennart4/motheksaait site werkt nog niet naar behoren, maar dat komt nog wel een keer als er weer eens wat te melden is. Oh ja, 2 mei treden we op in de Metropool te Hengelo met Dimension Seven en Gilo. voor een brakke oefenruimteopname om een beeld te vormen: Karoshi
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Vervelende drums, de hele tijd crash/ride - Leuke gitaren, en bass - Zang erg bijzonder....wel aardig Laatst gewijzigd op 11-04-2003 om 18:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en bedankt voor de site-credits, zelf gemaakt ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Sssst! Geheimzinnige nieuwe band! MajaDeBij | 35 | 28-08-2006 12:20 | |
Muziek |
[math/grind/*core] Nieuwe Shit! Verwijderd | 13 | 28-08-2005 22:48 | |
Muziek |
Promoot de nieuwe generatie bands gobo | 66 | 10-03-2005 16:03 | |
Vrije tijd |
formule 1: Michelin band door plotselinge nieuwe regelgeving illegaal? watervlo | 43 | 11-09-2003 09:23 | |
Muziek |
Eat the Day (nieuwe band Wes Borland) Ce-El-Wan | 1 | 30-12-2002 16:25 | |
Muziek |
Waar ontdekken we nieuwe bands? Rick FSB | 45 | 23-08-2002 14:05 |