![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
het werkt door zwellichaampjes, dus Sokrates, ik neem aan dat je weet hoe zwellichaampjes werken, jouw theorie klopt niet (of krijg jij alleen maar een erectie als het koud is?)
Als het koud is, krimpen zwellichaampjes, daardoor worden je tepels hard want de materie zit in een kleiner volume Als je opgewonden bent, zwellen ze op, ook daardoor worden je tepels hard want de druk in de cellen wordt groter Maar bij mij gebeurt 't ook alleen als iemand er stevig over wrijft, en dan is t zó weer weg. Volgens mij is dat normaal... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb er weinig of geen genot van als hij aan mijn tepels of borsten komt. Pijn of overgevoeligheid zijn de enige dingen die ik in mijn tepels ervaar.
Wanneer worden mijn tepels hard? Van de kou is de belangrijkste reden. Voraal wanneer ze nat zijn en erop geblazen wordt of zo. Als er veel aan geprutst/gezogen wordt worden ze ook hard, maar dat heeft niks met genot te maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat je erboven schreef: als ze wél hard zijn en iemand komt eraan dan is dat heeeeeeeeeeeeeel erg lekker.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het ook niet snel hoor.
Ik heb ook een borstverkleining gehad en daardoor is het gevoel heel erg veel verminderd in mijn tepels. Ook in mijn borst. Nu worden ze al helemaal minder snel hard (al lette ik voor de operatie er niet egt op) en ik voel ook niet egt wat.. Mijn vriend heeft wel heel erg gevoelige tepels.. Hoe zit dat dus bij jongens? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik krijg enkel stijve tepels als ik het koud heb. dus hij kan nog zo zijn best doen als ik het warm heb en dus niet op de tocht lig ofzo (dat is meestal zo) gebeurt er echt nix. Niet dat ik het niet voel maar ze worden niet stijf. Nou heb ik ook niet van die uitstekende tepels heb zoals in films ed. Okay dat klonk misshien raar maar je snapt t wel
||
Citaat:
Wat een onzin zeg, of iemand aantrekkelijk is wordt bepaald door de hele verschijning. Niet door de tepels of knieschijven of neusvleugels of wat dan ook. Q.
|
de tepels van m'n vriendin worden ook nooit hard als ze opgewonden raakt, wel als ze 't koud heeft.
nou niet bepaald iets om je druk om te maken denk ik...
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar wel opwindend. En verder wil ik er ook wel werk voor doen voordat ze hard/stijf zijn. |
![]() |
|
![]() |
dus jij vindt http://members.home.nl/j.knegt/tepel.jpg niet geil?
|
![]() |
|
|