Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dit bericht was vorige week toch al bekend, dus zo heel actueel is het niet.. Iig lijkt het me logisch dat ze opgepakt zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zielige kindertjes trouwens, die de bejaarden betrapten... ![]() Die gevangenisstraf was trouwens voorwaardelijk, is het dan niet zo dat je niet echt hoeft te zitten? Weet ik ook niet zeker hoor... Waar is nare man als je hem nodig hebt?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik niet ![]() ![]() maar ja, het zullen wel 11 jarige ventjes geweest zijn, en die hebbe dat nog nooit gezien dus die vinde dat wel leuk ![]() kijk als het nou 2 lekkere meiden van tussen de 16 en 20 ofzo waren, OKE...dan was ik wel gaan staan kijken ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 21-02-2003 om 17:28. |
![]() |
|
Als ik dit zo lees, gaat het er in Italië hartstochtelijk aan toe. Logisch dat Pim zo nu en dan naar dat land vertrok!
Maar goed, ik vind dat absoluut dit duo op hun vingers getikt mogen worden, het liefst met een boete, maar niet met een gevangenisstraf. Voor gemeende liefde hoor je niet in de cel terecht te komen. De boete is dan ook enkel vanwege het feit dat ze de auto bij een basisschool geparkeerd hadden. Voor de rest zou ik zeggen: geniet er van, zolang het nog kan! |
![]() |
|
|