Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2002, 18:39
nao
nao is offline
-gewoon heel weinig eten zodat je je alleen nog maar drukmaakt om (niet) eten (kan er heeel geniepig insluipen heb ik gemerkt)
-snijden (dat doe ik gelukkig al een hele tijd niet meer)
-drinken
-hele nachten door feesten (met of zonder drugs) als een soort uitlaatklep, of om bevestiging te krijgen van mensen dat je er toe doet
-jongens (ik rol de laatste tijd van de ene affaire in de andere lijkt t wel en echt vrolijker wordt ik nou ook weer niet van een megavette nacht zonder vervolg met de jongen waar ik al maanden verliefd op ben)
en wie weet nog wel meer, moet ik nog achter komen...

is t erg? want hoe los ik in godsnaam anders mn 'problemen' op.... weet iemand nog andere (betere) manieren die net zoveel voldoening geven zegmaar

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2002, 18:40
Bus_Gemist
Bus_Gemist is offline
iedereen doet dat volgens mij
het stomste wat er is
gewoon eerlijk zijn
maar we blijven mens
we zijn de mens
we zijn gewoon gek met zijn allen

we willen allemaal iets....maar doen het niet
komen er ook nooit echt eerlijk voor uit.
nee.
want dan ben je de pinuut
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 19:00
nao
nao is offline
je moet iets willen toch?
je moet nadenken over je toekomst, dat is er met de paplepel ingegooid... netjes je school afmaken, zo hoog mogelijk... als je iets anders wil dan wat hoort word je raar aangekeken! ik wil helemaal niks moeten willen (klinkt misschien een beetje krom)

waarom onderdruk je die boel zo automatisch? als ik na ga denken wat ik dan onderdruk weet ik niet eens wat dat dan is...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 07:36
psyco junky
psyco junky is offline
Citaat:
nao schreef:
je moet iets willen toch?
je moet nadenken over je toekomst, dat is er met de paplepel ingegooid... netjes je school afmaken, zo hoog mogelijk... als je iets anders wil dan wat hoort word je raar aangekeken! ik wil helemaal niks moeten willen (klinkt misschien een beetje krom)

waarom onderdruk je die boel zo automatisch? als ik na ga denken wat ik dan onderdruk weet ik niet eens wat dat dan is...
Gewoon zo snel mogelijk je school afmaken. (niet zo als ik blijven zitten). En vervolgens op reis! De wereld zien!!! Rondzwerven en je droom uitdenken en verwezenlijken! zo denk ik erover.
Tschuss

Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 12:44
nao
nao is offline
dat is nou ook mijn plan, ook al zijn mijn ouders het er totaal niet mee eens dat ik nu dus van 4vwo naar 5havo wil gaan (en ik ben al eens blijven zitten) maar ik denk dat dat allemaal ook wel goedkomt
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 12:56
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
psyco junky schreef:
Rondzwerven en je droom uitdenken en verwezenlijken!
ja, en dan kom je erachter dat je droom misschien wel is, een goede baan hebben en een familie onderhouden; en dan kom je erachter dat je beter je VWO diplomaatje had kunnen halen, zodat je makkelijker een leukere baan kon krijgen.

Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 18:34
BlackMystery
BlackMystery is offline
herken het bijna allemaal
behalve van de jongens
elk weekend zat of onder invloed
snijden
weinig of niet eten
alleen da van die relaties
en opdenduur gaan de drugs en drank beginne overnemen
en tjah
...
meer uitleg niet nodig denk ik
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 20:30
nao
nao is offline
marcade, zoals jij het omschrijft kijk ik dus niet naar deze wereld! mijn doel is niet om het te maken in deze maatschappij zoals jet hoort, ik zou het zelfs heel erg van mezelf vinden als ik zo zou eindigen... ik heb ideeen waarvan ik weet dat deze niet tijdelijk zijn maar bij mij horen...

black mystery, je komt heel erg verdrietig over! met mij gaat t eigenlijk best goed weetje en dat zou met jou ook moeten zijn! Je moet die dingen die ik opnoemde wel een beetje in de hand kunnen houden en dat doe ik ook en dan geven ze me alleen maar een duwtje in de rug (zelfs eventjes op mn eten letten want na een tijdje voel ik me weer fijn in mn eigen lichaam) om door te gaan!
ikweenie, ik heb er nu wel vrede mee met hoe het gaat... met mn lichaam heb ik hgewoon vaak gezeik maarja, dat is nou eenmaal zo... mmm sterkte enzo!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 20:41
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
nao schreef:
marcade, zoals jij het omschrijft kijk ik dus niet naar deze wereld! mijn doel is niet om het te maken in deze maatschappij zoals jet hoort, ik zou het zelfs heel erg van mezelf vinden als ik zo zou eindigen... ik heb ideeen waarvan ik weet dat deze niet tijdelijk zijn maar bij mij horen...
Wat wil je dan in de wereld, en hoe wil je het bereiken?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 16:59
Verwijderd
Citaat:
nao schreef:
dat is nou ook mijn plan, ook al zijn mijn ouders het er totaal niet mee eens dat ik nu dus van 4vwo naar 5havo wil gaan (en ik ben al eens blijven zitten) maar ik denk dat dat allemaal ook wel goedkomt
Je moet van 4 vwo naar 4 havo, kannie naar 5 havo (wou een vriendin van mij ook maar konnie).
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 10:50
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
nao schreef:
-gewoon heel weinig eten zodat je je alleen nog maar drukmaakt om (niet) eten (kan er heeel geniepig insluipen heb ik gemerkt)
-snijden (dat doe ik gelukkig al een hele tijd niet meer)
-drinken
-hele nachten door feesten (met of zonder drugs) als een soort uitlaatklep, of om bevestiging te krijgen van mensen dat je er toe doet
-jongens (ik rol de laatste tijd van de ene affaire in de andere lijkt t wel en echt vrolijker wordt ik nou ook weer niet van een megavette nacht zonder vervolg met de jongen waar ik al maanden verliefd op ben)
en wie weet nog wel meer, moet ik nog achter komen...

is t erg? want hoe los ik in godsnaam anders mn 'problemen' op.... weet iemand nog andere (betere) manieren die net zoveel voldoening geven zegmaar

Dat ken ik.
Het helpt wel op het moment zelf maar op den duur ga je de gevolgen ervan merken.
Het probleem dat je dan meestal ook hebt is dat je met dat gedrag niet kunt stoppen. en het wordt steeds erger.
Probeer jezelf wel in toom te houden.
Niet dat het mij lukt...

Oud 24-03-2002, 16:35
nao
nao is offline
ik hou mezelf in toom (ik ben nu dan wel 60 uur wakker, ik heb geen botte drugs gebruikt! )

mijn visie over de maatschappij? als het er maar zo min mogelijk mee te maken heeft, non-profit, kunst en milieu, demonstraties organiseren bijvoorbeeld... ik wil doen wat ik leuk vind daar kan ik de motivatie voor opbrengen, voor domme franse woordjes kan ik dat niet, nog een wonder dat ik waarschijnlijk ge... tss nu weet ik niet meer wat ik wou zeggen!

ik kom wel ergens terecht waar ik me prettig bij voel, uni is gewoon niks voor mij KLAAR
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten