Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
marcade, zoals jij het omschrijft kijk ik dus niet naar deze wereld! mijn doel is niet om het te maken in deze maatschappij zoals jet hoort, ik zou het zelfs heel erg van mezelf vinden als ik zo zou eindigen... ik heb ideeen waarvan ik weet dat deze niet tijdelijk zijn maar bij mij horen...
black mystery, je komt heel erg verdrietig over! met mij gaat t eigenlijk best goed weetje en dat zou met jou ook moeten zijn! Je moet die dingen die ik opnoemde wel een beetje in de hand kunnen houden en dat doe ik ook en dan geven ze me alleen maar een duwtje in de rug (zelfs eventjes op mn eten letten want na een tijdje voel ik me weer fijn in mn eigen lichaam) om door te gaan! ikweenie, ik heb er nu wel vrede mee met hoe het gaat... met mn lichaam heb ik hgewoon vaak gezeik maarja, dat is nou eenmaal zo... mmm sterkte enzo! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het helpt wel op het moment zelf maar op den duur ga je de gevolgen ervan merken. Het probleem dat je dan meestal ook hebt is dat je met dat gedrag niet kunt stoppen. en het wordt steeds erger. Probeer jezelf wel in toom te houden. Niet dat het mij lukt... ![]()
|
![]() |
ik hou mezelf in toom
![]() ![]() mijn visie over de maatschappij? als het er maar zo min mogelijk mee te maken heeft, non-profit, kunst en milieu, demonstraties organiseren bijvoorbeeld... ik wil doen wat ik leuk vind daar kan ik de motivatie voor opbrengen, voor domme franse woordjes kan ik dat niet, nog een wonder dat ik waarschijnlijk ge... tss nu weet ik niet meer wat ik wou zeggen! ik kom wel ergens terecht waar ik me prettig bij voel, uni is gewoon niks voor mij KLAAR |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 |