Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2003, 19:42
Bluesummers
Bluesummers is offline
mja. Het is vast weer onorgineel, stom en achterlijk.. kweenie waarom k het uberhaupt post, maar misschien omdat k er zelf wel tevreden mee ben..

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, kritiek is welkom, maar van complimenten ben ik ook niet vies
Oud 18-02-2003, 19:57
Darvan
Darvan is offline
Kenshin.. Wieeeeeeeeeejjj

Hij's beetje stijfjes (houding en arm... maar zn arm is gewond ofzo, tog?? er was iedergeval iets met die arm )

en stijfjes.... blame the weather... ben jij zo soepel als je half bevriest?? dat bedoel ik

en laatste kritiek: het lijkt nu ent of hij voor de achtergrond hangt inplaats van dat die 'erin' zit.

maar voorderest issie kewl, leuk lettertype mooi ingekleurd...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:17
\/ince
\/ince is offline
Ziet er opzich vrij goed uit! achtergrond is een beetje slap maar zeker niet slecht! De houding is inderdaad wat stijfjes, maargoed.. houdingen vergen nou eenmaal veel tijd en oefening.. ga zo door!
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:21
thunder110
thunder110 is offline
Ik weet niet waar je het mee hebt ingekleurd, maar als je het niet met de computer hebt gedaan, petje af. Mooi hoor. Ik vind alleen dat een paar verhoudingen niet kloppen (bijvoorbeeld de plaats waar het meisje hurkt en de plaats waar het zwaard in de grond steekt).
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:27
Darvan
Darvan is offline
Citaat:
thunder110 schreef:
(bijvoorbeeld de plaats waar het meisje hurkt en de plaats waar het zwaard in de grond steekt).
*kuch*jongen*kuch*
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:51
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Darvan schreef:
*kuch*jongen*kuch*
Hehehe. Oh ja. Jongen natuurlijk.

Wat is picserver trouwens een langzame site geworden.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 09:45
Ieke
Ieke is offline
Ik vind dat hij het zwaart een beetje vreemt vast heeft en verder de houding van de armen en beetje vreemt. Verder is hij zoizo vrij stijf en de plooien van de broek/rok erg vreemt, het lijkt wel of ze stijf zijn, ze liggen niet echt over de benen (ook die van de mantel trouwens), het is mooier alsje wat lichaamsvormen eronder kan zien. (ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)
Verder kan ik hem wel waarderen, zeker de kleuren vind ik erg mooi.
Oud 19-02-2003, 09:45
Kjem
Kjem is offline
ik kan geen photoshop enzooi (weet niet of dit daarmee gemaakt is...) maar ik vinnum wel vet hoor, hoelang ben je daar nou mee bezig?

Alleen een klein puntje wat minder is: dat kruis op zijn wang is iets te 'hard' vergeleken met de rest (wat weer heel vaag is)
Oud 19-02-2003, 14:13
TeethgrindeRRR!
TeethgrindeRRR! is offline
mangaaaaaaaaaa

Mooi gedaan, maar de achtergrond mag wat harder, de schaduw bij het ventje mag wat overdrevener.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 14:46
Bluesummers
Bluesummers is offline
ja, het is met photoshop gemaakt en ik ben er eeh.. zo'n 8-10 uur ongeveer, verspreid over 2 dagen, mee bezig geweest..
Reageren

Regels voor berichten