Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm ik had gisteren echt heel erg de neiging om me lam te zuipen,zo klote voelde ik me
Maar toch niet gedaan,ben al helemaal niet zo weg van alcohol,maar had wel de neiging om veel te drinken omdat ik me dan misschien ff wat beter voelde,maar goed,tis geen oplossing. En snijden doe ik niet aan. En met alcohol op lijkt het me al helemaal niet slim,maar goed |
![]() |
|
![]() |
Qua alcohol: been there, done it. Het heeft geen posi effect op je. Wanneer je je klote voelt is het zaak dat je je beter gaat voelen. Wanneer je je beter wilt voelen zul je zorgen dat de rede waarom je je klote voelt verdwijnt. Dat kan op verschillende manieren, echter dat kan niet met alcohol. Weglopen voor dat probleem heeft geen nut. Drinken dus ook niet. Dat helpt je niet het probleem te vergeten. Het wordt verdoofd door de alcohol maar je vergeet het niet. Het kost wel geld ja.
Movin' on. Waarom je het steeds weer doet. Dat komt door een gebrek aan discipline. Sorry, het klinkt heel lullig, maar wanneer jij echt wilt stoppen dan kun jij dat. Met discipline kun je discipline krijgen! Koppop! Zie ook deze topic
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Een vriend
![]() Hij heeft geen idee wat hij er mij en de rest van zijn vrienden mee aandoet ![]() Zelf ooit een keer gedaan, nog niet eens bijzonder veel gedronken maar wel meer dan ik normaal zou doen. Geen leuk effect (vriendin en ik praktisch aangerand door groepje jongens dat lekker misbruik maakte van onze toestand?) |
![]() |
|
snijden doe ik niet als ik heb gedronken
(dat meestal omdat ik men mes dan toch niet meer terugvind) maar ik drink me wel regelmatig de pleuris (zo zeggen jullie het toch?) maar me echt beter voelen dan nee realiteit vergeten is beter gezecht en op zo'n momenten kan het me niet schelen wat mensen over me denken of wat er gebeurt het is gewoon dat ik dan men gedachten op nul kan zetten want ik denk nu eenmaal dag en nacht over alles na ik analyseer alles enzo en dat is vermoeiend maar het prob is dat eens ik begin ik niet echt meer wil stoppen en vorige keer wouden ze me naar het ziekenhuis doen omdat ik er echt niet meer gezond uit zag majah ik dwaal af waarom je blijft zuipen? omdat je eens je het gevoel kent en het je goed doet je het zoizo opnieuw wil ervaren noem het een directe verslaving en daarna heb je al snel het prob dat je aan drank verhangen geraakt en er veel geld aan uit geeft maar je het eigenlijk niet meer raakt. maar snijden als je gedronken hebt is gevaarlijk want dan doe je veel meer dingen gewoon in een opwelling zonder er bij na te denken dus is de grens tussen snijden en er inneens een eind aan te maken veel makkelijker te overbruggen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik doe het heel vaak... (roel zal zelf over msn de verhalen wel hebben gehoord).
Maar voor mij helpt het tijdelijk, heel veel avonden drink ik en dan ga ik aangeschoten mijn bed in, op dat moment voel ik me beter. maar als ik wakker wordt voel ik me extreem slecht, waardoor ik 's avonds vaak weer ga drinken ![]() een visueze cirkel ossow ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zorg ook dat ik nog onder invloed van de alcohol ben als ik ga slapen, als ik 's avonds voordat ik ga slapen weer nuchter ben doe ik foute dingen ![]() ik ben ook bang dat ik een geestelijke alcoholverslaving heb, dus voor iedereen die heer komt: drink je verdriet nooit weg!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik weet niet wat t is, maar ik pak een fles als ik me kut voel, en t helpt nie echt om t weg te make, maar t helpt om te janke ossow
![]() Ik weet niet precies wat t is en hoe ik t uit moet legge, maar t is gewoon heel vaag. Bij mij helpt t iig niet om me bter te voelen.. snijden wel.. Dan voel ik me minder zwak ossow ![]() Mjah.. sterkte *hugg geef* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
ik doe het vaak, het begint een beetje te vaak te worden geloof ik. als ik mij klote voel, als ik moe wordt van mijn eigen gedachten ga ik drinken. de laatste tijd bijna iedere avond... het voelt gewoon even goed, de roes enz. maar door de alcohol ga ik me niet vrolijker voelen, ja even, maar het eindigt meestal bij een immens gevoel van eenzaamheid.
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik drink me verdriet ook weg
gisteravond nog gedaan.. voel me er wel beter door,nja alleen die avond/nacht dan... 's ochtends is het des te vervelender als je maag zo lekker draait en je kop zo lekker bonkt... ![]() en als je dan ook nog zo vroeg alweer wakker bent (half 9) dan is het helemaal compleet.. /me is niet happy nu |
![]() |
|
meuh
zit hier met mini katertje begonnen met fles vodka-orange en dan me bier verdergegaan maar voelde dat ik ging slecht gaan gisteren was inneens agresief overkomt me normaal nooit majah niets gebeurd gelukkig of spijtig genoeg drank is gevaarlijk dat mag je nooit vergeten het kan gebeuren dat je niet weet wat je doet en je dan iets totaal verkeerd doet dus het zou het beste zijn dat je er af blijft maar ikzelf weet hoe moeilijk dat dat is |
![]() |
|
![]() |
Het erge is ook dat het zo slecht is voor je lichaam...
Ik heb nu 2 avonden achter elkaar behoorlijk gedronken, en op dit moment voel ik me gewoon helemaal slap en verrot. Tis niet echt een kater, tis gewoon een gevoel dat je dagen houdt
||
Citaat:
Ik eigenlijk ook, hmm, niet goed. ![]() [Dit bericht is aangepast door Zaza123 (31-03-2002).]
||
Citaat:
Ik heb wel eens een keer gezopen om minder verdrietig te worden, maar dat hielp geen fuck. Ik begon me steeds slechter te voelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je ff beter had gelezen had je gezien dat ik het veel te vaak doe, en daarom raad ik het iedereen af, omdat ik zelf weet hoe erg het is
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik dus eigenlijk bedoelde was: Als je zelf drinkt om je verdriet te verdringen, kun je moeilijk zeggen dat anderen het niet mogen doen. Haal eerst de balk uit je eigen oog voor je de splinter uit een ander's oog haalt, dat idee... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar de reden waarom ik het heb getypt is om gewoon te adviseren van doe het alsjeblieft niet, voor je het weet doe je in een dronken bui iets vreselijks stoms, ik probeer juist te voorkomen dat mensen dezelfde fout begaan als ik
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Artikel:'Alcohol en tabak schadelijker dan wiet en XTC' coopergirl | 7 | 03-04-2007 15:11 | |
Drugs & Alcohol |
All the pleasures of alcohol, with no downsides Verwijderd | 4 | 12-04-2006 16:43 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren Foxy_oud | 72 | 09-07-2004 17:08 | |
Drugs & Alcohol |
enquete (ja weer) over Alcohol ikbenschipper1 | 50 | 19-03-2003 22:59 |