Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik slikte een hele tijd elke dag 1 zo'n pilletje... maar daar merkte ik gewoon nix van... ik voelde me nog net zo klote.. toen heeft ze t dosis verdubbeld... na een tijdje begon ik dus wel te merken dat ze werkten... ik voelde me niet meer zo erg klote... maar ik kon ook niet meer vrolijk zijn... het onderdrukte gwoon al mijn gevoelens... toen heb ik op een gegeven moment dus gezegd dat ik ermee wou stoppen... kon zelfs op mijn verjaardag niet vrolijk zijn! dus toen ben ik langzaam aan gaan afbouwen en nou ben ik er gelukkig vanaf.... misschien dat ik -als t dalijk ineens weer veel slechter gaat- dan nog een andere soort anti-depressivum probeer... maar dat weet ik nog niet... eerst zien hoe t nou verder gaat... ik snap dus echt wel dat je bang bent... op veel momenten had ik ook echt t gevoel dat ik leefde in een waas... en dat is echt niet fijn.... als je hier niet blij mee bent... dan moet je dat veranderen! ik hoop dat t je goed gaat... sterkte! |
![]() |
||
Citaat:
Het is al zo leeg. Wat heb ik nog, zonder emoties?
||
Verwijderd
|
Citaat:
had ik niet toen t werd verdubbelt.. maar toen ik merkte dat me gevoelens werden onderdrukt... dus ik denk dat t slim is als je er mee stopt.. of iig lager dosis neemt... maar de keuze is aan jou als jij zo bang bent... zou ik stoppen als ik jou was.. sterkte |
![]() |
||
Citaat:
x
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En nu wil ik 'sorry' zeggen. Maar dat heeft toch geen zin. (Ik heb nog steeds een nieuwjaarskaart voor je liggen, maar ik heb er zo iets verschrikkelijk stoms op geschreven. ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
't is meer sorry voor jezelf, denk ik... Citaat:
|
![]() |
|
|