Advertentie | |
|
![]() |
|
Je verhaal zelf...
Het gaat over? Een spinnendraadje? Gezien op een plek die ons onbekend is, door iemand die we maar een klein beetje leren kennen. We weten niet waarom het andere meisje een draad in haar hand heeft en ook niet waarom het zo vreselijk boeiend is. Dat laatste zou ik graag willen weten, omdat draadjes mij nooit boeien. Er gebeurt te weinig, te weinig dat me kan boeien. Het prikkelt me niet, ik wil het niet lezen, het is te saai... niet ongelofelijk saai, maar niet fascinerend. Je andere stukken waren wel leuk. ![]() En ik ben kritisch, dat moet ik er bij zeggen. Hecht hier niet veel waarde aan, voel je dus niet heel gekwetst of gekrenkt. Doe echter wat met mijn kritiek, maak het vervolg heel boeiend. ![]() Spelling: Je schrijfstijl is niet echt prettig, omdat je alles bijna letterlijk neerzet. Je laat de lezer dingen niet afvragen, maar maakt alles overduidelijk, zodat er niets te gissen valt. Overduidelijkheid wordt vaak saai. Het leest dus niet prettig, als lezer wil ik dingen zelf uit vinden, niet dat de schrijver me alles vertelt, zodat ik 'lui' kan zijn. Geef me raadsels, naast het raadsel wat dat draadje is. Over de spelling en interpunctie: Ik heb het deel van Leonoor gelezen, daar ga ik op reageren. Anders hebben we de meeste dingen dubbel. ![]() "Hé, wat is dit?? vraagt Angela verbaasd" Vraagteken moet een komma zijn. "Schiet op, ik heb geen zin om te laat te komen op de eerst dag." eerste "?Zo meid, ben je eindelijk 'tot in keer' is volgens mij niks, maar wat er wel zou kunnen staan weet ik niet gekomen?? vragen ze pesterig." Inkeer is wel degelijk iets, het zegt dat je een radicale verandering van mening hebt. Alleen wordt het aan elkaar geschreven. "wat we wouden zeggen" wilden. (leonoor: "Of ipv 'zegt Marlon lachend', 'Marlon lacht er bij'.") Kan je dan niet beter "Voor dit soort nieuws mogen jullie me uit me bed halen," lacht Marjon erbij" schrijven? "gehouden.? fluistert Marlon bijna schreeuwend." Punt na gehouden vervangen door een komma. "Als Angela dit heeft gezegd gaat de bel, ze" Komma vervangen door een punt-komma.
|
|