Advertentie | |
|
![]() |
|
Als de dominee z'n laatste woordje doet, voordat een kist vol met alle 35mm prints die er zijn de grond in zakt, sta ik al handjes met zand er op te gooien.
||
Citaat:
|
goh zo dom ben ik nou net weer niet cylconer..er stond in een TTT recensie uitgelegd dat ROTK het laatste deel zou zijn en dat het een open einde zou zijn. ik heb het boek dus ook gelezen ja, en ik vind het een redelijk open einde, mooi ja, maar wel wat opener dat de gemiddelde sprookjes, maar ik hoop gewoon dat ze het niet nog opener gaan maken, als het eind van TTT wat ook nergens op sloeg
Laatst gewijzigd op 21-02-2003 om 13:43. |
![]() |
||
Citaat:
Met leonardo dicaprio als gollum ofzo, en tim curry als gimli, en vin diesel als aragorn, en michael caine als gandalf, en anthony daniel day-lewis als saruman, en duidelijk nicolas cage als Uruk-hai, ofzo |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik hoop trouwens ook niet dat ze de hobbit gaan verfilmen..zou iets te nep zijn met die dwergen en Smaug...aahhhh nee ik zie het al voor me ![]() Laatst gewijzigd op 21-02-2003 om 16:38. |
![]() |
|
Verwijderd
|
mensen die bijv. dit geloven
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Jackson heeft in TTT het meest van het boek afgeweken, dus ik neem aan dat the ROTK wat meer trouw blijft aan het boek. Maargoed, we wachten het wel af...
![]()
|
|