Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2003, 00:47
Verwijderd
Vroeg me eens af hoeveel ECHTE topspelers hier rondneuzen.

Zelf speelde ik vroeger CS onder de nick 'Llama-XS' en was naar mijn, en andere mensen hun mening wel 1 van de betere in NL. Ik zat in $terf toen ze nog goed waren (rG geowned @ Bob finale HCC dagen)

Kspeel nu DOD omdat CS gewoon echt me strot uitkwam, en kzit nu in CyS #[CyS] quakenet, ben naar mijn mening nu ook 1 van de beste vna nl en onze clan is 2'de of 3'de geloof ik.

Niet om op te scheppen ofzo, maar vroeg of er ook andere echte gamers hier zitten en niet alleen maar public newbs/mensen die in een clan zitten maar niet zo goed zijns

Sogamed : http://www.sogamed.com/member.php?id=27352
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2003, 03:19
Verwijderd
ik speel cs vanaf de poepluiers ik ben nooit verder gekomen dan de 722ste plek van de wereld(was aktieve speler toen)

TR,DMF,PU, clans heb ik in gezetten

en nu speel ik lekker onder

siNix op de quicknet servers en supahspiffy , of gameservers

Cs
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 06:04
Obi Wan
Obi Wan is offline
Met CS heb ik in verschillende goede clans gezeten, begon met [-DDC-] die later dood ging, verder heb ik nog kort bij [TRCC] gezeten en bij [=RoD=]

Ben op het moment CL van [DFU]

Met DoD ben/was ik al bezig vanaf het voor het eerst uit kwam, ik heb korte tijd in een clan gezeten maar daar heb ik niets meer van gehoord, ik speelde vaak met Zeus van je Clan, en was zelfs ook bijna in Cys geweest als sniper, als ik tenminste nog jullie IRC kanaal was komen bezoeken, maar sinds ik dat eigenlijk had afgesproken speelde ik al bijna geen DoD meer dus dat is er niet van gekomen
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 08:22
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
siNix schreef:
ik speel cs vanaf de poepluiers ik ben nooit verder gekomen dan de 722ste plek van de wereld(was aktieve speler toen)

TR,DMF,PU, clans heb ik in gezetten

en nu speel ik lekker onder

siNix op de quicknet servers en supahspiffy , of gameservers

Cs
supaspiffy haha leeft die nog? zat in die clan maar is toen onderuit gegeaan, inactief
en heb 1 dag in gtst gezeten tot ik erachter kwam dat ze alleen maar wars spelen om 11 uur savonds enzo :/
speel nu zonder clan, heb er toch geen zin in ik speel soms als invaller voor andere clans mee
ik vind mezelf wel redelijk goed en wordt veel cheater genoemd, tegenwoordig kan ej dat haast als compliment nemen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten