![]() |
|
Paris ( een politieke rapper a la Public Enemy) komt binnenkort uit met zijn nieuwe album genaamd ' Sonic Jihad' , wat de naam al enigzins doet vermoeden is dat een album tegen het regime van Bush en ' The War Against Terror'..
Een paar dagen geleden gaf Paris zijn cover prijs voor het album: ![]() Kan Dit??!? Ik vind het zelf een zeer grappige en goede cover ![]() Paris kan in ieder geval geen problemen krijgen met zijn platenmaatschappij voor deze cover want hij brengt het album via zijn eigen label uit, Hij staat trouwens wel meer bekend om controversiele covers zoals deze die verboden werdt door o.a. Tommy Boy Records en Warner Music (ook door de antibush teksten)waardoor hij het via zijn eigen label moest uitbrengen: ![]() http://www.guerrillafunk.com/audio/p...wouldyoudo.mp3 voor zijn single
|
![]() |
|
![]() |
Was meer in een bui van pure verveling, maar zo denk ik er wel over. Alleen ietsje minder extreem als dat het er staat.
Bush zelf is zeker niet de inteligentste man van de aardbol en ik ben er dus ook zwaar op tegen dat deze man president is van het belangrijkste land van de wereld..hij beslist uiteindelijk toch wel erg veel, wat ook flinke effecten heeft op de rest van de wereld. Die Amerikaanse instelling waar ik het ook nog over heb is voornamelijk het arrogante gedrag van Amerikanen. Zij zijn de beste en niemand mag tegen ze in. Het ene moment zeiken ze Frankrijk compleet af, omdat ze niet meedoen met de VN volgens hun (i.v.m. veto recht enzo) en het andere moment gaan ze dreigen dat als de VN niet meewerkt, dat ze dan wel zelf gaan binnevallen in Irak. Dat soort hypocriete meningen zou ik graag zien verdwijnen en ik hoop dat je dat dan wel met me eens bent. Ik zal in het vervolg misschien wat beter gaan letten op hoe ik me uitdruk (was toch niet echt subtiel). Het is natuurlijk niet mn bedoeling om niet onderbouwd over te komen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|