Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2003, 14:00
TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
Paris ( een politieke rapper a la Public Enemy) komt binnenkort uit met zijn nieuwe album genaamd ' Sonic Jihad' , wat de naam al enigzins doet vermoeden is dat een album tegen het regime van Bush en ' The War Against Terror'..
Een paar dagen geleden gaf Paris zijn cover prijs voor het album:

Kan Dit??!?
Ik vind het zelf een zeer grappige en goede cover , maar ik heb al van veel mensen gehoord dat dit iets te ver gaat.

Paris kan in ieder geval geen problemen krijgen met zijn platenmaatschappij voor deze cover want hij brengt het album via zijn eigen label uit, Hij staat trouwens wel meer bekend om controversiele covers zoals deze die verboden werdt door o.a. Tommy Boy Records en Warner Music (ook door de antibush teksten)waardoor hij het via zijn eigen label moest uitbrengen:

http://www.guerrillafunk.com/audio/p...wouldyoudo.mp3
voor zijn single
Oud 24-02-2003, 14:11
DeadNation
DeadNation is offline
Natuurlijk kan dit. Geniaal! Nothing like some good old controversy to fuck things up
Oud 24-02-2003, 19:52
Frank White
Frank White is offline
Paris, een van de eerste MC's die tegen mijn trommelvliezen aan vloog. (Kreeg The Devil made me do it van een vriend van m'n vader tijd terug ..) En heb het laatst weer eens geluisterd. Ook dat album is behoorlijk contraversieel en ook hierop schopt hij tegen de gevestigde orde. Het zit in de aard van Paris. De cover is op het randje, maar vind het wel kunnen. Die cover van de single is echt vet vind ik. Maar in amerika zal hij er wel veel stof mee doen opwaaien, aangezien ze nogal gevoelig zijn ....
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 21:49
TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
Citaat:
Frank White schreef:
Paris, een van de eerste MC's die tegen mijn trommelvliezen aan vloog. (Kreeg The Devil made me do it van een vriend van m'n vader tijd terug ..) En heb het laatst weer eens geluisterd. Ook dat album is behoorlijk contraversieel en ook hierop schopt hij tegen de gevestigde orde. Het zit in de aard van Paris. De cover is op het randje, maar vind het wel kunnen. Die cover van de single is echt vet vind ik. Maar in amerika zal hij er wel veel stof mee doen opwaaien, aangezien ze nogal gevoelig zijn ....
welke cover van welke single bedoel je??
Oud 25-02-2003, 13:29
Rieno
Rieno is offline
Alles wat anti-bush (en anti-amerikaanse instelling) is, is goed!
Stamp die arrogantie maar mooi de grond in..
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 13:34
Verwijderd
Schitterende cover!

Maar j, ik weet nu al dat er een hoop commentaar op gaat komen en allemaal geblaat dat de CIA en zo hem in de gaten moet houden en crap.

Maar hij moet vooral zo doorgaan.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 14:11
noruas
noruas is offline
ik heb er geen problemen mee, maar ik weet wel dat ze dit in Amerika niet leuk vinden om het maar zwak uit te drukken.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 14:41
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
haha vet
Oud 25-02-2003, 14:42
Roxy
Roxy is offline
leukleukleuk
Oud 25-02-2003, 16:18
Frank White
Frank White is offline
Citaat:
TygerStyle2001 schreef:
welke cover van welke single bedoel je??
Sorry, zat te slapen .. bedoelde de Sleeping with the Enemy voorkant. Ik dacht dat dat de voorkant van de single was ofzo...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Reel Big Nothin schreef:
Beetje jammer, vind je niet?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 16:24
Verwijderd
ghehe, vet hoesje
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 16:53
DeadNation
DeadNation is offline
Dit komt in Amerika niet zo uit. Weet ik zeker...
Oud 25-02-2003, 17:10
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef:
een beetje zielig, vind je niet?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 17:26
Verwijderd
als hij het maar goed onderbouwd wel
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 18:05
Rieno
Rieno is offline
Was meer in een bui van pure verveling, maar zo denk ik er wel over. Alleen ietsje minder extreem als dat het er staat.
Bush zelf is zeker niet de inteligentste man van de aardbol en ik ben er dus ook zwaar op tegen dat deze man president is van het belangrijkste land van de wereld..hij beslist uiteindelijk toch wel erg veel, wat ook flinke effecten heeft op de rest van de wereld.

Die Amerikaanse instelling waar ik het ook nog over heb is voornamelijk het arrogante gedrag van Amerikanen. Zij zijn de beste en niemand mag tegen ze in. Het ene moment zeiken ze Frankrijk compleet af, omdat ze niet meedoen met de VN volgens hun (i.v.m. veto recht enzo) en het andere moment gaan ze dreigen dat als de VN niet meewerkt, dat ze dan wel zelf gaan binnevallen in Irak. Dat soort hypocriete meningen zou ik graag zien verdwijnen en ik hoop dat je dat dan wel met me eens bent.

Ik zal in het vervolg misschien wat beter gaan letten op hoe ik me uitdruk (was toch niet echt subtiel). Het is natuurlijk niet mn bedoeling om niet onderbouwd over te komen
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 07:47
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ik zie het al zo in de schappen van Walmart liggen.

Oh niet.
Oud 27-02-2003, 09:23
Verwijderd
Heersch cover
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 12:49
ESCO
ESCO is offline
Denk niet dat de cover mag,wel vet van Parris is tie al uit.

Weet iemand of de cover van Armand van Helden mocht in de V.S Killing puritans.
Oud 27-02-2003, 12:55
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Mooie cover... maarre er zijn toch veel controversiëlere dingen, zie "Wake Up And Smell The Carcass" van Carcass, die ligt ook bij de FRS...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 13:43
Verwijderd
Citaat:
OPGEROTH schreef:
Mooie cover... maarre er zijn toch veel controversiëlere dingen, zie "Wake Up And Smell The Carcass" van Carcass, die ligt ook bij de FRS...
Hoe ziet die er uit? ik ken wel Heartwork en Swansong. Is Wake up... die met dat lijk met dat open hoofd?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten