Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
De eerste paar keer waren weinig boeiend.. maar ik merkte het wel snel, ben gevoelig voor blowen. Heb maar weinig wiet nodig om stoned te worden. Dat is nog steeds wel zo, maar ik word er dus ook depri van..
De eerste keer dat ik hasj rookte kan ik me niet echt herinneren (wiet ook niet eigenlijk) maar dat beviel me veel beter.. nog steeds ![]() Laatste keer dat ik heel relaxed werd van blowen is helaas alweer twee jaar geleden, die zomer.. verder weet ik het niet echt meer.. ![]() Laatste keer dat ik heel erg niet-relaxed werd van blowen was paar weken terug op een verjaardag.. die hele huiskamer daar stond groen van de rook, en ik werd opeens heel angstig.. even vijf minuten naar buiten en het was over.. ![]() Ik lul weer teveel, neem het me niet kwalijk, ik heb koorts en ik verveel me ![]() Cat
|
Hmz, eerste keer was zonder succes, ik wist niet hoe ik moest inhaleren. Tweede keer kreeg ik gelijk een shotje en t enige wat ik daar van merkte was een verschrikkelijke hoestaanval.
Derde keer was t dan eindelijk zover, enigzins bezopen, kan me er weinig van herinneren, maar kgeloof dat t wel werkte. Twas op lowlands, en ging zeg maar dansen en zo, maar twas geloofk meer een soort van continu net niet vallen..
|
nee ik hoeste alles uit. zoals iedereen doet. zelfs als rook je veel. en mijn broer keistoned en ik niet (khad alles uitgehoest) maar de tweede keer was tegek ik zat in de bergen en had een uitzicht geweldig met zonsondergang en alles
|
![]() |
|
|