Advertentie | |
|
![]() |
|
zijn zoveel voorbeelden, ik zie niet echt een manier waarop het goed of fout is, dat ligt evengoed aan de inhoud...
zal wel wat kleine stukjes plaatsen wat ik wel en niet goed vind maar dat wil dus niet zeggen dat het op een andere manier altijd goed of fout is in mijn ogen... goed: http://www.freekdejonge.nl/heden/2002_weesnietbang.html (beetje lang om hier neer te zetten) herhaling aan ieder begin van een strofe vind ik dus wel kunnen, mits de strofe er op in blijft gaan... songtext van roxette: I'm staring at the ground I'm bloodless, thrown away from the sun What's lost cannot be found I can't return your tears If I ever live to be a thousand years I'm staring at the ground I never wished you a broken heart Coincidence put you down He won't withdraw those tears If you ever lived to be a thousand years What do I have to say to make you stay? What do I have to do to make you happy? I'm staring at the ground I wish I could bring the spring to your door To the coldest side of town I carry your wounded dreams Like the devil's deeds in the pocket of my jeans What do I have to say to make you stay? What do I have to do to make you happy? vind ik ook niet storend als je het leest, zit toch aardig wat herhaling in... Shakespeare: When I do count the clock that tells the time, And see the brave day sunk in hideous night; When I behold the violet past prime, And sable curls all silver'd o'er with white; When lofty trees I see barren of leaves Which erst from heat did canopy the herd, And summer's green all girded up in sheaves Borne on the bier with white and bristly beard, Then of thy beauty do I question make, That thou among the wastes of time must go, Since sweets and beauties do themselves forsake And die as fast as they see others grow; And nothing 'gainst Time's scythe can make defence Save breed, to brave him when he takes thee hence. ook dit leest niet storend weg... wat ik wel storend vind.... Slecht: ik voel me leeg ik voel me klote ik voel me eenzaam ik voel ik weet niet maar het voelt niet goed. steeds maar weer op me bek vallen het doet gewoon pijn steeds maar weer de scherven op ruimen het is gewoon op mij taal klote ik voel me gewoon alleen en eenzaam ik ken er niks aan doen maar zo is het Gedichtje van iemand wiens naam ik niet noemen zal... wat deden ze me aan.. al die mensen.. al die mensen deden niks.. ze deden niks omdat ze bang waren. ze waren bang dat hun het zelfde overkwam. dat ze mishandeld werden. dat ze geslagen werden. waarom.. waarom overkwam mij dit allemaal wel. waarom heb ik dit allemaal wel gevoelt waarom heb ik jaren pijn moeten hebben. waarom heb ik die pijn nu nogsteeds.. nogsteeds.. nogsteeds voel ik die pijn. die klappen in me gezicht. die schoppen tegen me aan. nogsteeds... na zoveel jaar.. jaren.. jaren zijn er voorbij gegaan. jaren zonder er aan te denken. jaren zonder pijn te voelen.. jaren.. jaren.. jaren.. en nu.. nu komt het moment.. dat je volwassen gaat worden.. dat je de pijn gaat voelen.. de pijn die je jaren heb gehad. je wil hun pijn terug doen.. je wil hun laten voelen wat jij heb gevoelt je wil hun laten lijden na zo lange tijd... na zo lange tijd alle pijn op te stapelen.. weg te stoppen.. komt nu het moment.. het moment dat je hun pijn terug gaat doen.. het moment dat je alle liefde vergeet.. je bestaad alleen nog maar uit haat.. al je haat gevoelens.. al je pijn.. op hun afte reageren.. maar wat is het volgende... als je het hun heb laten voelen.. jezelf? wederom gedicht van een ander wiens naam ik ook niet noem hier...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Sixpack: 2 vragen totallynuts | 6 | 01-06-2012 20:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar een thuis kan zijn The Larch | 8 | 01-11-2011 16:19 | |
Lichaam & Gezondheid |