Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2003, 12:59
SexyLady
SexyLady is offline
hi ik heb dus een bult in mn mond en daar komt mijn beugel telkens tegenaan ( zo'n roze waar je van gaat slissen... gaat je onderkaak van naar voren ofzo )
en dus telkens als ik mijn beugel ik wil gaan doen doet het dus mega pijn omdat mn beugel tegen die bult aankomt ik weet niet hoe die bult erkomt maar moet ik ervoor naar de dokter gaan?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 13:23
Miracle
Miracle is offline
k weet nie hoe erg het is om ff niet je beugel in te doen. Maar anders zou ik gewoon ff je beugel uit laten totdat het weer geheeld is. Want elke keer als je je beugel in doet gaat het wéér irriteren en gaat het natuurlijk nooit over. Desnoods kun je ff met orthodontist/tandarts overleggen of je je beugel een tijdje uit mag.

Succes ermee!
Oud 02-03-2003, 18:43
Buffy
Buffy is offline
ik denk idd dat het een goed idee om je beugel (event. na overleg met de ortho/tandarts) een paar daagjes opzij te leggen. ik denk dat die bult een ontsteking is en die kan eigelijk alleen maar snel helen als die beugel er niet tegenaan komt.

suc6 ermee liefs Buffy
Oud 03-03-2003, 08:44
Roos
Roos is offline
Ik heb een slotjesbeugel gehad. Ik kreeg daarbij van de ortho een soort was, die je warm kon kneden, en dan over de scherpe hoekjes van je beugel kon vouwen. Werkt super goed, je proeft er niets van en je krijgt geen wondjes. Vraag er maar eens naar bij de tandarts/orthodontist.

Regels voor berichten