Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wil gewoon enkele oude dos games uitproberen in netwerk daar ik vroeger nooit de kans toe had...Ik heb slechts een spel uitgeprobeerd die kloeg voor een IPX driver die hij niet kon vinden. Ik nam dus aan dat het niet werkte met andere IPX spelen maar die probeer ik toch straks wel eens
|
De drivers voor het IPX protocol zitten in windows zelf. Wanneer je deze bij XP en volgens mij ook windows 2000 wil installeren dan zitten ze al in windows. Bij lagere versies staan ze op de windows cd-rom (windows vraagt er vanzelf naar).
Instellen doe je als volgt: Klik met je rechtermuisknop op het icoon "netwerkverbindingen" (op bureablad of via configuratiescherm). Klik in het submenu op eigenschappen. klik dan met rechtermuisknop op "LAN-verbinding" -> eigenschappen. Je krijg dan een schermpje en op tabblad algemeen staat installeren. druk hierop, kies dan protocol dan IPX/SPX installeren. (nu kan het zijn dat windows om de windows cd-rom vraagt.) is dit gedaan dan het je naast het TCP/IP protocol ook de beschikking over het IPX/SPX protocol.
|
ik snapte dat eerst ook niet maar dat kan je instellen bij je netwerk dat ie ipx ondersteunt.
http://forum.scholieren.com/showthre...&highlight=ra2
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Netwerk] IPX Verwijderd | 8 | 01-09-2004 20:17 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Netwerk aanleggen dafelix | 10 | 16-03-2004 00:23 | |
Games |
Vraag over Red Alert2 : Yuri's revenge Avalanche | 11 | 26-05-2003 22:38 | |
Games |
[netwerk] Age of kings/conquerors spelen via netwerk. BlueSkyraider | 5 | 20-10-2002 14:10 | |
Software & Hardware |
Netwerk probleem Somec | 14 | 10-10-2001 10:03 | |
Software & Hardware |
netwerk klikhiersnel | 25 | 30-06-2001 23:10 |