Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2003, 14:55
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Zoals de meeste fans weten krijgen we bij aankoop van dit spel een bonus cd erbij met OOT erop. Nou keek ik laatst op www.gamefaqs.com en zag daar dat ze al cheats/tips hadden voor deze nieuwe versie van OOT. Ook zit er bij elke game tip pagina een Forumpagina. Hier had iemand gepost dat nintendo stopt met het verder uitbrengen van bonusdisks. Volgens mij komen de mensen die daar posten vooral uit Amerika (al dacht ik ook even Engeland). Weet iemand hoe het zit met die bonusdisk?? Ik probeer em overal te reserveren maar de bonusdisk "versie" van windwaker staat nergens in de computers

Ik hoop dat iemand hier meer weet/ em al besteld heeft ergens/ em dan ook misschien voor mij wil bestellen
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2003, 15:48
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
de eerste lading die in nederland word gepleurt heeft de bonus disk er bij
je hoef hem niet te speciaal te pre-orderen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 18:25
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
waar haal je dat vandaan? Ik bedoel de nederlandse sites en gamemagz zeiden allemaal dat ie met bonus disk komt, maar nintendo heeft nu besloten ze niet meer te leveren. Of weetje 100procent zeker dat nintendo niet meer levert in een bepaald land?
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 18:46
Casull
Avatar van Casull
Casull is offline
Er gingen een tijdje geleden geruchten dat Nintendo in Amerika de bonus cd niet meer zou leveren, omdat hij te veel als los ding verkocht werd.

http://cube.ign.com/articles/386/386959p1.html

Een ander artikel zeg weer dat hij gewoon op begint te raken omdat het toch een gelimiteerde oplage was (Het was in Amerika niet zo dat je hem voorbesteld en dat je hem dan met je bestelling op kon halen).

http://www.planetgamecube.com/news.c...n=item&id=4002
__________________
Hurry! Hurry! Hurry! Hurry!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 19:48
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik heb er vandaag gewoon eens naar gevraagt in een paar winkels, maar niemand kom me iets vertellen. Zelfs niet wanneer hij uit zou komen, terweil dat toch wel bekent moet zijn.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 20:14
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
ik had dat van een andere site
en die had dat bevestigt gekregen van nintendo
ik ken het proberen op te zoeken
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 20:35
||_()_|_|
Avatar van ||_()_|_|
||_()_|_| is offline
Citaat:
Ik heb er vandaag gewoon eens naar gevraagt in een paar winkels, maar niemand kom me iets vertellen. Zelfs niet wanneer hij uit zou komen, terweil dat toch wel bekent moet zijn.

Bart Smit , Intertoys , FRS en zulke zaken zeker . Die weten er meestal niet zoveel vanaf. Kan je beter bij speciale Computergame winkels vragen , als je dat nog niet had gedaan .Ik heb trouwens gehoord dat het spel er gewoon bijzit , maar bij gelimiteerde opgave ofzo .
__________________
I ownage ^_^
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 21:13
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Al heb ik (nog) geen NGC, ik zit er serieus over na te denken om hem al te bestellen (de NGC koop ik later toch wel) want ik moet die bonusdisc hebben....OoT met nog mooiere grafx = *überkwijl* en die 'add-on' is helemaal aantrekkelijk......
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 21:39
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
quote die site van domdomdom:

"Goed, ben je nog niet een van de 250000 europeanen die hem al ergens heeft gereserveerd, doe dat dan snel, want deze kans krijg je maar een keer! "

Slik

Nouja zal wel niet zoveel zijn :-p Maar heeft iemand em al besteld?
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 08:43
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
||_()_|_| schreef:
Bart Smit , Intertoys , FRS en zulke zaken zeker . Die weten er meestal niet zoveel vanaf. Kan je beter bij speciale Computergame winkels vragen , als je dat nog niet had gedaan .Ik heb trouwens gehoord dat het spel er gewoon bijzit , maar bij gelimiteerde opgave ofzo .
Ja, die. Maar we hebben hier in zutphen geen speciale games zaak, dus dat kan niet.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 08:57
bratislava
Avatar van bratislava
bratislava is offline
Citaat:
ieke schreef:
Ik heb er vandaag gewoon eens naar gevraagt in een paar winkels, maar niemand kom me iets vertellen. Zelfs niet wanneer hij uit zou komen, terweil dat toch wel bekent moet zijn.
Moet je eens kijken op www.gameshop.nl ! das een shop in den haag :weimarstraat en scholstraat. Op de voorpagina staat dat je m bij hun al kan bestellen! en datje dus de bonusdisc erbij zal krijgen als je m van te voren zal bestellen! CHILLEND DUS!
dus ik weet niet waar jij bent geweest maar dit is dus zeker de goede zaak !
EN kan al bijna niet meer w8en tot begin van mei! OoT is de beste game ever! Dus: hoe zal de nieuwste dan wel niet zijn!?

ADIOS
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 12:30
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
bratislava schreef:
Moet je eens kijken op www.gameshop.nl ! das een shop in den haag :weimarstraat en scholstraat. Op de voorpagina staat dat je m bij hun al kan bestellen! en datje dus de bonusdisc erbij zal krijgen als je m van te voren zal bestellen! CHILLEND DUS!
dus ik weet niet waar jij bent geweest maar dit is dus zeker de goede zaak !
EN kan al bijna niet meer w8en tot begin van mei! OoT is de beste game ever! Dus: hoe zal de nieuwste dan wel niet zijn!?

ADIOS
Thanks dude
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 13:44
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
bratislava schreef:
Moet je eens kijken op www.gameshop.nl ! das een shop in den haag :weimarstraat en scholstraat. Op de voorpagina staat dat je m bij hun al kan bestellen! en datje dus de bonusdisc erbij zal krijgen als je m van te voren zal bestellen! CHILLEND DUS!
dus ik weet niet waar jij bent geweest maar dit is dus zeker de goede zaak !
EN kan al bijna niet meer w8en tot begin van mei! OoT is de beste game ever! Dus: hoe zal de nieuwste dan wel niet zijn!?

ADIOS
Ik kom nooit in den haag, dus ik zou niet weten wanneer ik hem dan moet ophalen. Hier in Zutphen is er niets
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 14:25
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Bestel em op die site en klik op dat je em onder rembours wilt laten verzenden. Op deze manier ben je 100 procent zeker van een bonusdisk. Ik heb bij mij in Enkhuizen ervaring dat ze gewoon zeggen, ooh ja nou daar doen wij niet aan oid.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 15:55
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
als ze van de eerste lading krijgen
hoe kunnen ze er dan niet aan doen?:?
al die schijfjes weg pleure?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:38
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Die goude disk? Van MM? Weetjenog? Ik ben ZO blij dat ik die via internet besteld heb! Ik had em in 4 (van de grotere en bekendere) speelgoedwinkels en cdzaken besteld, en bij binnenkomst, Grijs!

Bartsmit online gaf me de gouwe *aanbid*
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.