Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ligt eraan wat voor concert het is.
bij ska ga ik meestal uitgebreid skanken, bij metal springen en slaan, bij punk ook, bij industrial ga ik uitgebreid dansen en bij drum'nbass ook.. als ik ergens alleen ben, ga ik in het begin eerst even luisteren en wat meeknikken, als ik dan het ritme een beetje opgepikt heb ga ik gewoon dansen.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() noujah, dat hoort er bij mij zoiezo wel bij eigenlijk, waar ik ook ben, jah, allicht ga ik in een pit geen sjek roken maar ik neem wel tussenpauze's om weer even op krachten te komen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zit..... enneuh... maak geen lawaai.... dat valt op.... duh... je gaat toch niet springen tijdens de vijfde symfonie van Beethoven....!??!?!?! ![]() -xxx-
||
Citaat:
![]()
|
Bij hardcore gewoon in de pit, dat soort muziek moet je ook in de pit beleven vind ik.
Maar vaak ook biertje en een lading sigaretten en de band gadeslaan. En als die band kut is die hele band afkraken met vrienden, zodat we nog een beejte lol hebben
||
Citaat:
![]() lijkt me op zich wel stijl, een moshpit bouwen tijdens de stervende zwaan ![]()
||
Citaat:
ik doe allemaal wel ![]() die laatste vooral ![]()
|
Beetje schudden met mijn hoofd, als de rest van het publiek dood is. Ander flink moshen. Altijd flink tanken natuurlijk, en flink wat hash oproken.
En idd als de band zuigt, flink hard de band gaan afzeiken. Het liefst zodat die het ziet en hoort, en het liefst net zolang tot de hardcore fan er commentaar op gaat leveren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik sta meestal stil en luister. Soms heb zelfs een biertje in mijn handen. En ja... als ik écht he-le-maal uit mijn dak ga dans ik zelfs een beetje houterig op de muziek. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 18:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus behalve joints roken, sta ik een beetje lomp met mn hoofd op de muziek mee te bewegen, af en toe in de pit (al best wel een tijdje niet gedaan eigenlijk...), soms meebleren, soms luchtgitaar spelen, en soms...soms......sta ik gewoon stil... ![]() |
![]() |
|
![]() |
meestal sta ik achter in de zaal of aan de zijkant te genieten van publiek en band... alhoewel ik nu toch echt naar een muziekstijl zoek die ik gaaf vind en waar ik tijdens een concert op een stoel kan gaan zitten... zal met de leeftijd te maken hebben...
|
Meestal sta ik te springen
Als ze een goeie solo durven te geven ga ik soms heel luid schreeuwen terwijl iedereen aandachtig aan het luisteren is en het heel gewoon lijkt te vinden...Ik kan het echt niet laten... ![]() Als enkele 14 jarigen beginnen te moshen loop ik mooi de kring af en stamp ze een voor een de voet in hun kont ![]()
|
Sry ik vind moshen gewoon voor nix nodig en zeker niet als 14 jarigen met hun vrienden dat beginnen te doen...(daarom vind het ik juist leuk om die mannen een trap voor hun reet te geven)Ik zag er later eentje met een bloedneus wegjanken omdat hij per ongeluk tegen iemand van twintig tegenaan was gelopen ... Wel die kleine verdient toch nix beters ofwel?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Muziek |