Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
dank je wel.
En het strepen zetten door wat je af hebt voelt vaak goed. ![]() ![]() ik ben meestal ook nie zo. Vaak heb ik mijn spul voor school allemaal wel goed voor elkaar. Maar ik heb er op het moment gewoon nie zo'n zin in en is het ook beetje irry om mn hoofd erbij te houden. Dat is nu een paar dagen zo, ik hoop dat het snel weg gaat. Vaak dan zeg ik ook tegen mezelf, okee doe nie zielig, er zijn mensen die hebben veel ergere dingen meegemaakt en er zijn mensen die op dit moment verhongeren etc. Waar maak ik me dan druk om? Vergeleken met hun heb ik niks meegemaakt.
|
Verwijderd
|
Als ik iets (moet) schrijf(en) wat lang is, dan deel ik dit op in deelproblemen / hoofdstukken. Daarna werk ik ze 1 voor 1 af.
Neem bijvoorbeeld deze HOWTO van mij. Die had ik in een uur of 6 in elkaar gezet. Het is allemaal te doen, je moet alleen doorzetten. Zo schreef ik vroeger zelfs hele samenvattingen voor mijn opleiding. Vaak zo'n 40 tot 80 pagina's lang per stuk .. en dan nog eens uit je hoofd leren ![]() Gewoon opdelen, stukje bij beetje ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Denk je nie dat dat een beetje fout is? ![]() Ik wou dat ik dat altijd kon doen. Ik wou soms wel dat het nooit was gebeur, maar dan aan de andere kant, als dat nie was gebeurd dan was ik ook niet zo als ik nu ben...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap/liefde Halflight | 19 | 05-05-2007 19:07 | |