Advertentie | |
|
![]() |
|
Waar woon je?
Als je in het Noorden woont kun je meedoen aan het Dichterbij project van het NNT. Het was overigens wel afgelopen krokusvakantie. Dus je zult nog een jaar moeten wachten. Dan heb je ook nog van het CQ Jeugdtheaterschool de Musicalklas. Info van www.nnt.nl over Dichterbij 2003: In de krokusvakantie van 2003 (22 februari t/m 2 maart) organiseert het NNT het jaarlijkse jongerenproject Dichterbij. De hele vakantie lang is De Machinefabriek van jou. Je kunt deelnemen als acteur, regie- of productie-assistent, technicus of publiciteitsmedewerker. Voorafgaand aan de krokusvakantie gaan we op drie voorbereidende zaterdagmiddagen alvast aan de slag: op 25 januari, 1 en 8 februari. In de vakantie wordt er de hele dag gewerkt en op de laatste vier dagen ook 's avonds. Op zaterdag 1 en zondag 2 maart voeren jullie het stuk op in De Machinefabriek (twee voorstellingen op een dag). Inschrijving staat open voor jongeren van 14 t/m 18 jaar uit Friesland, Groningen en Drenthe. Kosten 50 euro. Dichterbij 2003 wordt uitgebracht in de serie MF-Unlimited Aanmelding voor Dichterbij 2003 sluit 15 november 2002. Meer informatie en aanmeldingsformulieren worden rond half oktober 2002 verstuurd. Wil je deze ook ontvangen mail dan je gegevens (naam, adres, geboortedatum) naar het Noord Nederlands Toneel info@nnt.nl onder vermelding van 'interesse Dichterbij 2003'. Je kunt dus niet meer op deze oproep reageren maar volgend jaar is alles hetzelfde. (wel een ander stuk enzo maar prijzen, data (niet precieze data maar wel krokusvakantie en voorgaande dagen) voorwaarden ed wel)
||
![]() |
Citaat:
![]() ik woon namelijk in belgie (jaja, voze belgen ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Toch even een oude draad omhoog halen uit het verleden.
Waar Alpha het over heeft is het spectakel voor de toneel liefhebbers uit de drie noordelijke provincie'svan Nederland. ALs jij tussen de 14 en 18 bent dan kun jij je voor dit project opgeven. Dit jaar word alles anders dan voorgaande jaren. Nieuwe regisseurs, andere decor ontwerpers en 60 nieuwe jongen die in een week tijd een toneelstuk op de planken gaan zetten. Eind oktober verschijnt het inschrijfformulier en kun jij je er voor opgeven. je kan je opgeven in de volgende categorien: - Acteren (mannen, jullie mogen je hier ook voor opgeven ![]() - Techniek (dames, dit is ook een erg leuke uitdaging ![]() - Publiciteit (gecombineerd met acteren) - Productie (ook gecombineerd) ![]() ![]() Meer informatie kun je vindenop http://dichterbij.nieuwsweb.com waar je al het laatste nieuws over het project kunt vinden. Maar hou ook http://www.nnt.nl in de gaten voor de goede optredens van hun. |
![]() |
|
Dit is uppen. En reclame.
Maar er zal tegen de tijd van bekendmaking wie mee mag doen, vast wel een nieuw topic over geopend worden. En hopelijk door mij. (omdat ik ook hoop mee te mogen doen) ![]()
Laatst gewijzigd op 28-09-2003 om 16:26. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Gezocht: Rosa voor HOE OVERLEEF IK... Wil jij een filmster worden? lemmingfilm | 8 | 13-08-2011 19:26 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Algemene schoolzaken |
Advies gevraagd Shadina | 33 | 24-12-2004 19:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: de traagheid van het bestaan Tisch | 19 | 20-05-2004 22:19 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
ARTistiek |
Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen. elsbizkit | 17 | 09-11-2001 13:12 |