Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2003, 18:53
123456me
123456me is offline
Hoi,
ik ben dus een meisje van 14, bijna 15 jaar, en toneel is voor mij echt waar alles...
Ik doe het verschrikkelijk graag, en zou er heel graag later met verder gaan. Ik wou ook op toneelschool gaan, maar mijn ouders vonden mij te slim, dus volg ik nu Latijn-Wiskunde...
Ik volg wel toneellessen, maar het is mij allemaal te beknopt en ik wil heel graag met iets groters meedoen, alleen... ik kan niet zo heel goed zingen, ik kn wel zingen, maar niet voor in een grote musical. Want een musical is ongeveer het enige wat er de laatste tijd wordt opgevoerd.. kan er iemand mij wat raad geven wat ik moet done??
kusjes
Oud 08-03-2003, 19:13
Balance
Balance is offline
Ik zit zelf op een jeugdtheaterschool. Daar heb ik les in zingen, toneelspelen en dansen. Het is dus een combinatie van die 3. Ook producties zijn combinaties van die 3, dus dat is misschien wat?
Of anders kan je naast je toneel ook nog zanglessen nemen, maar dat heeft natuurlijk minder met toneel te maken.
Oud 08-03-2003, 20:26
123456me
123456me is offline
Citaat:
linda85 schreef:
Ik zit zelf op een jeugdtheaterschool. Daar heb ik les in zingen, toneelspelen en dansen. Het is dus een combinatie van die 3. Ook producties zijn combinaties van die 3, dus dat is misschien wat?
Of anders kan je naast je toneel ook nog zanglessen nemen, maar dat heeft natuurlijk minder met toneel te maken.

ja, dat is bij ons dus niet, zo een combinatie van toneelspelen ,zingen of dansen...
en als ik zanglessen ga nemen, dan moet ik daar ook een instrument bijdoen, en bij de kleintjes gaanzitten, en daar heb ik ook geen zin in
Oud 09-03-2003, 11:06
alpha
alpha is offline
Waar woon je?
Als je in het Noorden woont kun je meedoen aan het Dichterbij project van het NNT. Het was overigens wel afgelopen krokusvakantie. Dus je zult nog een jaar moeten wachten.
Dan heb je ook nog van het CQ Jeugdtheaterschool de Musicalklas.

Info van www.nnt.nl over Dichterbij 2003:

In de krokusvakantie van 2003 (22 februari t/m 2 maart) organiseert het NNT het jaarlijkse jongerenproject Dichterbij. De hele vakantie lang is De Machinefabriek van jou. Je kunt deelnemen als acteur, regie- of productie-assistent, technicus of publiciteitsmedewerker.
Voorafgaand aan de krokusvakantie gaan we op drie voorbereidende zaterdagmiddagen alvast aan de slag: op 25 januari, 1 en 8 februari. In de vakantie wordt er de hele dag gewerkt en op de laatste vier dagen ook 's avonds. Op zaterdag 1 en zondag 2 maart voeren jullie het stuk op in De Machinefabriek (twee voorstellingen op een dag).
Inschrijving staat open voor jongeren van 14 t/m 18 jaar uit Friesland, Groningen en Drenthe. Kosten 50 euro.
Dichterbij 2003 wordt uitgebracht in de serie MF-Unlimited
Aanmelding voor Dichterbij 2003 sluit 15 november 2002. Meer informatie en aanmeldingsformulieren worden rond half oktober 2002 verstuurd. Wil je deze ook ontvangen mail dan je gegevens (naam, adres, geboortedatum) naar het Noord Nederlands Toneel info@nnt.nl onder vermelding van 'interesse Dichterbij 2003'.

Je kunt dus niet meer op deze oproep reageren maar volgend jaar is alles hetzelfde. (wel een ander stuk enzo maar prijzen, data (niet precieze data maar wel krokusvakantie en voorgaande dagen) voorwaarden ed wel)
Oud 09-03-2003, 16:31
123456me
123456me is offline
Citaat:
alpha schreef:
Waar woon je?
Als je in het Noorden woont kun je meedoen aan het Dichterbij project van het NNT. Het was overigens wel afgelopen krokusvakantie. Dus je zult nog een jaar moeten wachten.
Dan heb je ook nog van het CQ Jeugdtheaterschool de Musicalklas.

Info van www.nnt.nl over Dichterbij 2003:

In de krokusvakantie van 2003 (22 februari t/m 2 maart) organiseert het NNT het jaarlijkse jongerenproject Dichterbij. De hele vakantie lang is De Machinefabriek van jou. Je kunt deelnemen als acteur, regie- of productie-assistent, technicus of publiciteitsmedewerker.
Voorafgaand aan de krokusvakantie gaan we op drie voorbereidende zaterdagmiddagen alvast aan de slag: op 25 januari, 1 en 8 februari. In de vakantie wordt er de hele dag gewerkt en op de laatste vier dagen ook 's avonds. Op zaterdag 1 en zondag 2 maart voeren jullie het stuk op in De Machinefabriek (twee voorstellingen op een dag).
Inschrijving staat open voor jongeren van 14 t/m 18 jaar uit Friesland, Groningen en Drenthe. Kosten 50 euro.
Dichterbij 2003 wordt uitgebracht in de serie MF-Unlimited
Aanmelding voor Dichterbij 2003 sluit 15 november 2002. Meer informatie en aanmeldingsformulieren worden rond half oktober 2002 verstuurd. Wil je deze ook ontvangen mail dan je gegevens (naam, adres, geboortedatum) naar het Noord Nederlands Toneel info@nnt.nl onder vermelding van 'interesse Dichterbij 2003'.

Je kunt dus niet meer op deze oproep reageren maar volgend jaar is alles hetzelfde. (wel een ander stuk enzo maar prijzen, data (niet precieze data maar wel krokusvakantie en voorgaande dagen) voorwaarden ed wel)
DAt is mij toch wel iets een beetje te ver
ik woon namelijk in belgie (jaja, voze belgen )
Oud 23-03-2003, 12:39
metzondernix
metzondernix is offline
Citaat:
123456me schreef op 08-03-2003 @ 19:53:
Ik wou ook op toneelschool gaan, maar mijn ouders vonden mij te slim, dus volg ik nu Latijn-Wiskunde...
UH??? HUH?!?!?!??! Hoe kun je nou in GODSNAAM te slim zijn voor toneel! Sorry dat ik het zeg hoor, maar MOL je ouders!! Sleep ze mee naar een paar toneelstukken! naar iets onmetelijk intelligents als SPINOZA ofzo... Jezus, als dit is wat jij wil, dan hebben ze dat toch gewoon te respecteren? JIJ kiest toch je toekomst? Waarom bepalen zij wat jij gaat studeren? Het is JOUW leven! Ik snap het wel als je geen ruzie met je ouders wil, maar probeer ze dit wat vriendelijker dan ik uit te leggen, echt, als je niet doet wat je leuk vind, heb je dadelijk geen lol meer in je leven. Als jij naar de toneelschool wil, moet je dat doen. Zeg desnoods dat je de auditiekosten enzo zelf betaald... En wacht er niet te lang mee! Na je twintigste wordt het steeds moeilijker om aangenomen te worden! Als dit jouw toekomst is, als je dit echt heel graag wil, dan kom je er toch wel, hoe dan ook. Ik zal voor je duimen!
Oud 25-03-2003, 22:01
CoiCrow
CoiCrow is offline
wou net zeggen... fuck je ouders...
Je kan altijd nog latijn dingens gaan doen... ALTIJD
Oud 27-09-2003, 21:44
PeTAR19
PeTAR19 is offline
Toch even een oude draad omhoog halen uit het verleden.

Waar Alpha het over heeft is het spectakel voor de toneel liefhebbers uit de drie noordelijke provincie'svan Nederland.

ALs jij tussen de 14 en 18 bent dan kun jij je voor dit project opgeven.

Dit jaar word alles anders dan voorgaande jaren. Nieuwe regisseurs, andere decor ontwerpers en 60 nieuwe jongen die in een week tijd een toneelstuk op de planken gaan zetten.

Eind oktober verschijnt het inschrijfformulier en kun jij je er voor opgeven.

je kan je opgeven in de volgende categorien:
- Acteren (mannen, jullie mogen je hier ook voor opgeven )
- Techniek (dames, dit is ook een erg leuke uitdaging )
- Publiciteit (gecombineerd met acteren)
- Productie (ook gecombineerd)

Meer informatie kun je vindenop http://dichterbij.nieuwsweb.com waar je al het laatste nieuws over het project kunt vinden. Maar hou ook http://www.nnt.nl in de gaten voor de goede optredens van hun.
Oud 27-09-2003, 23:08
alpha
alpha is offline
Dit is uppen. En reclame.

Maar er zal tegen de tijd van bekendmaking wie mee mag doen, vast wel een nieuw topic over geopend worden. En hopelijk door mij. (omdat ik ook hoop mee te mogen doen)

Laatst gewijzigd op 28-09-2003 om 16:26.
Advertentie

Regels voor berichten