Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
kweet niet wat ik eigenlijk nog toe heb te voegen maar toch
zoek echt hulp je bent nog maar 15 je heb nog een heel leven voor je... probeer er uit te komen kijk waar het allemaal is begonnen, begin bij het begin en probeer het stap voor stap op te lossen maar probeer het niet alleen dat lukt je niet dat heb je nou toch zelf ook wel door?! wees niet zo dom om nog meer drugs te slikken je raakt er alleen maar dieper van in de shit vorig jaar ging ik drinken om alles te vergeten maar dat hielp niet het werd alleen maar erger dacht ook dat ik echt gek aan het worden was... denk ik nu ook nog weleens... maar ik heb hulp gezocht zit nu bij een psycholoog en of ik het nou leuk vind of niet het helpt WEL er zijn genoeg mogelijkheden om geholpen te worden het kan zonder dat je ouders er achter komen, maar het lijkt mij dat je ouders wel iets door hebben? kweet neit wat ik nog meer moet zeggen omdat ik de gehele situatie niet weet waar je in zit... in ieder geval heel veel sterkte en als je wilt praten Wees slim en geef NIET op! je kan het wel!
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het fascinerend om je bevindingen te lezen. Alleen jammer van de drugs. Dat is misschien de rede dat je 'de dingen' zo ziet als dat je ze nu ziet. Probeer de controle niet uit handen te geven. En hulp...tsja...hulp...Volgens mij zit jij al in een mooie cirkel. Er zijn er al 30 geweest, dus er zullen er waarschijnlijk ook nog wel 30 komen. Cirkels zijn moeilijk te doorbreken. Anyway, ik vind het interessant om te lezen hoe jij 'de dingen ziet'. Fascinerend. Het is in ieder geval anders dan wat mensen 'normaal' noemen, maar misschien is 'normaliteit' wel de grootste 'gekte', haha. Heej ik wens je het beste, Gitaarspeler! Geluk jongen! Doei! fil |
![]() |
|
![]() |
Laat je ons in het vervolg weten hoe het met je gaat?
En alsjeblieft, even niet meer trippen tot je je stabiliteit weer gevonden hebt. Dat spul doet dingen met het chemisch evenwicht in je brein, dus als het uit balans is, wordt het alleen maar erger. Als je professionele hulp zoeken nog niet aankunt, schrijf het op, voor ons. Een nieuw gezichtspunt helpt je vaak om de dingen net wat anders te zien. En wie weet, misschien helpt het. Wij laten je in ieder geval niet dobberen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #127! Verwijderd | 497 | 02-05-2008 23:55 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Lizelotte (nieuw verhaal) Soapsie | 420 | 24-12-2004 10:51 | |
Verhalen & Gedichten |