Ik zit nou al 4 jaar op judo en ik heb het nooit leuk gevonden. Toen ging ik een keer naar een andere les voor de hogere banden(ik ben nou blauwe band) en ik vind judo gelijk weer een stuk leuker!! ik sport nou 5 keer per week: 2 keer judo en een keer voetbal. Ik ben voor feyenoord. Ik vind het zielig van sommige supporters dat ze pi-air gaan uitjoelen. hij is juist de gene die feyenoord dit seizoen naar de top heeft gebracht. Wat vinden jullie nou van pi-air??
axel tha best schreef: Ik zit nou al 4 jaar op judo en ik heb het nooit leuk gevonden. Toen ging ik een keer naar een andere les voor de hogere banden(ik ben nou blauwe band) en ik vind judo gelijk weer een stuk leuker!! ik sport nou 5 keer per week: 2 keer judo en een keer voetbal. Ik ben voor feyenoord. Ik vind het zielig van sommige supporters dat ze pi-air gaan uitjoelen. hij is juist de gene die feyenoord dit seizoen naar de top heeft gebracht. Wat vinden jullie nou van pi-air??
de communiceerbeer schreef: vroeger ging ik nog wel eens vissen, omdat het sjoelen uitverkocht was. gelukkig maar dat aron winter toen in de basis bij lazio roma speelde