Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ja hoor, heb ik ook een keer gehad. Eerst was ik dus nog verliefd op die ex maar al heel snel sloeg het dus om en werd ik verliefd op de jongen die toen m'n vriendje was.
![]() Maar je kan het idd niet sturen ofzo..het gebeurt denk ik niet als je het onwijs graag wil. Je wordt vaak eerder verliefd wanneer je het liever niet wil dan wanneer je denkt "dit is een leuke jongen, ik word hopelijk verliefd op hem" . |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik denk dat het eerder is dat je dan je gevoelens voor je ex verdringt. Je wilt hem/haar graag vergeten en denkt op iemand anders verliefd te zijn. Na een tijdje kom je er dan toch wel achter dat je je ex (weer)/nog steeds leuk vindt.. ik denk (uit eigen ervaring) dat je eerst je ex moet vergeten (nouja, qua 'relatie-gevoelens' dan
![]()
|
![]() |
hehe... toepasselijk onderwerp dit.
ik doe alles maar dan ook ALLES om mn ex te vergeten wat niet gaat. ik probeer andere jongens leuk te vinden maar blijf vergelijken... dus I'm trying so hard maar t werkt niet.
||
Citaat:
Alleen dan met meiden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |