Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2003, 16:59
jenniffer
jenniffer is offline
Stelling: Door verliefd te worden op een andere jongen, vergeet je je ex-vriendje die je nog zo leuk vond
Oud 09-03-2003, 17:02
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Jah dat lijkt me wel he!
Als je in ieder geval echt verliefd op die andere jongen bent en niet met um neemt om je ex te vergeten!
Maar zo zeg je t ook duzz....
Oud 09-03-2003, 17:03
makita
makita is offline
nee, je kunt verliefdheid niet echt sturen of beinvloeden. Je kunt niet zeggen : okee ik wordt nu verliefd op een andere jongen" en dan vergeet je je ex. was het maar zo simpel.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 17:19
coecie
coecie is offline
ja maar als je verliefd wordt op iemand anders is dat wel een aanduiding van dat je je ex vergeten bent
Oud 09-03-2003, 17:23
Miss Helena
Miss Helena is offline
nee, dan denk je dat t verliefdheid is voor die ander, hoop je dat t verliefdheid is voor n ander, maar dat is t niet.
Oud 09-03-2003, 17:28
framboosje
framboosje is offline
Citaat:
Door verliefd te worden op een andere jongen, vergeet je je ex-vriendje die je nog zo leuk vond
euhm, hangt van de situatie af hangt denk ik... en dan heb je volgens mij twee mogelijkheden...

1. Je bent eigenlijk nog verliefd op je ex-vriendje, maar omdat het er voor jou op lijkt dat het nooit meer iets zal worden tussen jullie twee denk je: "als ik nou openstaan om verliefd te worden op andere mensen, zal ik mijn exvriendje wel vergeten" en meestal lukt het dan ook wel... --> hier kan je dan weer 2 mogelijkheden hebben: 1.)doordat je openstaat verliefd te worden op die nieuwe jongen vergeet je je ex-vriendje eigenlijk omdat je nu beseft dat hij toch niet zo geweldig was of hem gewoon als goeie vriend wil... ofwel 2.) juist omdat je openstaat verliefd te worden op iemand anders, besef je dan uiteindelijk dat het toch niet heztzelfde is als je ex-vriendje en besef je dus eigenlijk dat je nog steeds hartstikke verliefd bent op je ex-vriendje

2. je bent niet meer berliefd op je ex-vriendje, maar vind hem gewoon nog steeds héél erg leuk, waardoor je met blijdschap terug denkt aan jullie relatie... en dan kan het inderdaad zo zijn, dat wanneer je dan verliefd wordt op die andere jongen, je daardoor minder vaak zal terugdenken aan je relatie met je ex-vriendje waardoor je hem misschien iets makkelijker "vergeet".
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 19:21
Verwijderd
Citaat:
jenniffer schreef:
Stelling: Door verliefd te worden op een andere jongen, vergeet je je ex-vriendje die je nog zo leuk vond
Stop kidding yourself. Gevoelens maak je niet, gevoelens worden geboren door bepaalde gebeurtenissen. En daarbij verliefd en leuk is niet hetzelfde. Zit een soort van niveau verschil tussen zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:25
Kinshi
Kinshi is offline
Citaat:
jenniffer schreef:
Misschien wel.. ik zou het niet weten! Zou je de volgende keer in je topic titel de stelling alvast kunnen zetten. (is 1 van de regels hier)
Oud 09-03-2003, 21:49
Xanatos
Xanatos is offline
Citaat:
jenniffer schreef:
nee, volgens mij verdring je die gevoelens alleen maar... en of dat zo goed is...?
Oud 09-03-2003, 23:32
Verwijderd
Door verliefd te worden op een nieuw iemand krijg je denk ik wel een bevestiging dat de verliefdheid voor die ander helemaal over is. Maar dat wil niet zeggen dat je die persoon niet meer leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 08:11
Studentje
Studentje is offline
Is het niet meer zo dat het aantoont dat je over je ex heen bent, als je weer opnieuw verliefd wordt?
Oud 10-03-2003, 08:41
Era
Era is offline
ik denk niet dat een nieuw vriendje iets met je gevoelens voor je ex te maken hebben.
Oud 10-03-2003, 09:09
Verwijderd
ja hoor, heb ik ook een keer gehad. Eerst was ik dus nog verliefd op die ex maar al heel snel sloeg het dus om en werd ik verliefd op de jongen die toen m'n vriendje was.

Maar je kan het idd niet sturen ofzo..het gebeurt denk ik niet als je het onwijs graag wil. Je wordt vaak eerder verliefd wanneer je het liever niet wil dan wanneer je denkt "dit is een leuke jongen, ik word hopelijk verliefd op hem" .
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 09:12
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
jenniffer schreef:
Mee eens...geldt zelfs ook als je nog een relatie hebt als ik zo af en toe de forumtopics bekijk
Oud 10-03-2003, 19:45
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik denk dat het eerder is dat je dan je gevoelens voor je ex verdringt. Je wilt hem/haar graag vergeten en denkt op iemand anders verliefd te zijn. Na een tijdje kom je er dan toch wel achter dat je je ex (weer)/nog steeds leuk vindt.. ik denk (uit eigen ervaring) dat je eerst je ex moet vergeten (nouja, qua 'relatie-gevoelens' dan), voordat je verliefd kan worden op iemand anders...
Oud 10-03-2003, 20:30
FastDuck
FastDuck is offline
hehe... toepasselijk onderwerp dit.
ik doe alles maar dan ook ALLES om mn ex te vergeten wat niet gaat.
ik probeer andere jongens leuk te vinden maar blijf vergelijken... dus I'm trying so hard maar t werkt niet.
Oud 10-03-2003, 20:31
twim
twim is offline
Citaat:
FastDuck schreef op 10-03-2003 @ 21:30:
hehe... toepasselijk onderwerp dit.
ik doe alles maar dan ook ALLES om mn ex te vergeten wat niet gaat.
ik probeer andere jongens leuk te vinden maar blijf vergelijken... dus I'm trying so hard maar t werkt niet.
Same prob here.
Alleen dan met meiden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten