Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2003, 21:05
Ingemar
Ingemar is offline
Ja het klinkt een beetje zielig, echt zo'n doos die haar nagel gescheurd heeft, maar het is zit zo. Ik had een lange nagel aan mijn duim en nou is die gister gescheurd, maar ik had op dat moment geen schaartje waarmee ik het af kon knippen omdat ik aan het werk was. En later ging ik naar mijn vriendin toe en toen had ik geen zin om er om te vragen. De volgende ochtend klapte mijn nagel helemaal dubbel en toen ging het dus bloeden want hij is dus heel diep ingescheurd. Helemaal tot waar je nagel normaal gesproken vast zit. Maar nou vroeg ik me af of me nagel wel weer een normale vorm krijgt of niet meer daarop terug groeit. Want dan word het best wel lelijk volgens mij. Heel raar kort, alsof je je nagels bijt. Weet iemand dit?
(Wat een lang flut verhaal, maar oke!)
Oud 09-03-2003, 21:45
Verwijderd
Ik heb dat weleens met m'n teennagel gehad.. van m'n kleine teen.. die was er helemaal af ofzo volgens mij. Ik had 'm gestoten in een zwembad. Daar zit nu wel weer een nagel op hoor, niet een supermooie en hijs wel heel klein. Maarjah zo was ie anders misschien ook wel geweest..
Maar verder heb ik er geen ervaring mee..
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 23:48
poesiefox
poesiefox is offline
Ik heb het nog nooit gehad dat een ingescheurde nagel niet weer gewoon netjes aangroeide.
Oud 10-03-2003, 15:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zou heb denk ik tapen met sporttape of leukoplast zodat de twee stukjes niet over elkaar heen gaan schuiven zeg maar. Als het mooi plat en naast elkaar blijft zitten denk ik dat het wel weer gewoon mooi terugkomt. Ik heb dit idd ook wel eens bij mn teennagels gehad, vooral met zwemmen en dan werkt tapen heel goed.
Oud 10-03-2003, 15:50
ssjpan
ssjpan is offline
Mijn nagel is pas helemaal dubbel geklapt, maar voor zo ver ie nu weer gegroeid is gaat het wel goed. Ik denk dat het weer gewoon aangroeid.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:28
Ingemar
Ingemar is offline
oke, gelukkig maar. Het doet wel een beetje pijn nu, maar daar kan je toch niks aanv eranderen. Ik smeer er nu af en toe wat calendula op, hopen dat dat een beetje helpt.
Oud 10-03-2003, 18:16
Snufje
Snufje is offline
Nagels groeien over het algemeen gewoon weer goed aan, ik zou me dus neit te veel zorgen maken!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 22:48
Verwijderd
De twee stukjes zullen niet aan elkaar groeien, maar als je nagel weer langer wordt, groeit dat wel goed hoor.
En anders groeit er wel een hele nieuwe nagel onder, no worries.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 15:14
liesemies
liesemies is offline
je moet het gewoon zo kort mogelijk knippen
plak er een plakker op
en je moet wachten tot hij weer gegroeit is
dan kan je pas zien dat de wortel van je nagelplaat beschadigt is
maar dat denk ik niet

veel succes
xxxxxxxx

Regels voor berichten